Gå til innhold

Silikon : Fem uker etter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fem uker etter at jeg la inn 295 under muskel, går det meste helt greit. Men jeg undrer meg litt på hvorfor puppene er litt forskjellige. Den ene ser ut til å ha blitt noe mer normalisert enn den andre, om dere skjønner hva jeg mener. Den virker litt mer avslappet og litt mindre anstrengt. Er dette vanlig?

Anonymkode: a735c...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det kan variere hvor og når hevelse går ned. Kanskje de måtte jobbe litt mer med den ene f.eks

Anonymkode: a10e5...04a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nerine_ skrev:

Helt vanlig at de leges i ulikt tempo. 

Men kan den ene virkelig ligge liksom flere uker foran den andre? 

Nemlig litt engstelig for at det kan være kapsel i den ene, eller noe annet tull.

Anonymkode: a735c...edc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan den ene virkelig ligge liksom flere uker foran den andre? 

Nemlig litt engstelig for at det kan være kapsel i den ene, eller noe annet tull.

Anonymkode: a735c...edc

Tror nok det bare er at hevelsen henger mer igjen på den ene siden hos deg. Men om du føler at det bør sjekkes, ta en telefon til klinikken og hør:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk også, at var de ulike før operasjon blir dette fremhevet etter silikonproteser. 

Anonymkode: d9de8...28d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fem uker etter at jeg la inn 295 under muskel, går det meste helt greit. Men jeg undrer meg litt på hvorfor puppene er litt forskjellige. Den ene ser ut til å ha blitt noe mer normalisert enn den andre, om dere skjønner hva jeg mener. Den virker litt mer avslappet og litt mindre anstrengt. Er dette vanlig?

Anonymkode: a735c...edc

Jeg la inn silikon i februar ifjor, fortsatt er det ene brystet litt annerledes. Jeg husker også det var det brystet jeg slet med når jeg ammet. Brystene dine er firskjellig og vil aldri være helt like. Her er det ene brystet litt strammere, akkurat som ikke implantatet har "satt" seg skikkelig, sånn som på venstre. Forskjellen var større i starten og nå er det minimal forskjell, men jeg kan merke det. Du er 5 uker post operasjon noe som er tidelig. Etter 6 mnd vil de nok ha forbedret seg en del, men endelig resultat ser du ikke før etter det har gått ett år. 

Anonymkode: 9418b...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...