Gå til innhold

Doppler? Hvor tidlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har eller har hatt doppler, hvor tidlig fant dere babyens hjerteslag? Og hvilken doppler ble brukt?

Sist fant vi i uke 8, det var også første gangen vi prøvde.. Nå venter vi nummer to og jeg tenker å kanskje prøve rundt den tiden denne gangen og, men har sett video på YouTube at det var en som fant allerede så tidlig som i uke 6. 

 

Hvilke erfaringer har dere?

Anonymkode: 0af28...23f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant ikke før i uke 14 😅 Men kanskje det kommer Ann på type dopler? Legen min (har en veldig fancy en) fant hjertelyd med en gang i uke 11 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor fant ikke i uke 11 hos meg. Fant selv rundt uke 14, med angelsound. 

Anonymkode: 62dd2...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Angelsound og fant i uke 10, men så ble det borte i over en uke før jeg begynte å "alltid finne" hjertelyden. Uke 6 høres tidlig ut.. Med min angelsound fant nemlig tidligere hjertelyd enn legens doppler.. Tror man bare risikerer å gjøre seg selv mer redd enn nødvendig om man finner tidlig, for så å ikkr finne den igjen på en stund..

 

Anonymkode: 7f8fe...910

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært helt hysterisk redd for å miste og rett før jeg kom i uke 9 (jeg var på tidlig ul så fikk vite hvor langt ca jeg var). Da jeg  begynte å blø løp jeg på teknikermagasinet og kjøpte doppler der. Fant hjertelyd etter 40-45 min. Jeg trodde alltid fosteret lå der oppe med navelen så var ekstremt stresset. Men fant hjertelyden helt nede ovenfor tissen. Lytter på hjertet hver uke og nå er jeg i uke 17. Har fulgt baby fra uke 9, hvor den ligger og hvor aktiv den er :) 

Når man er så tidlig så må man leite langt nede. Jeg viste ikke det at den lå så langt nede🙈 

Anonymkode: 0c7b8...8e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...