Gå til innhold

Tindermatcher over til facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Stalket eksen min på tinder. Annenhver jente var koblet til hans facebook. Er det vanlig å legge alle til facebook? Vet jeg er teit, men bitterheten river i. Jentene er også 15-17 år yngre enn han så gjett om jeg er blitt byttet ut med ei ung og sprek ei. *hylskrike*

Anonymkode: 26ec2...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan stalker man noen på tinder? Utgir du deg for mann og sjekker alle damene?

Anonymkode: 3a25f...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke den facebook greia de dere har til felles på facebook eller noe sånt? At dere er felles venner, eller venner med noen som er venner med.. Altså at det er en mulighet for at du har en større eller lik tilknytning til de jentene.

Også må du slutte å stalke kjæresten din, det gjør deg ingen tjeneste.

Anonymkode: 052c0...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok han som har lagt de til. De var pene og ukjente for meg. 

Anonymkode: 26ec2...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "felles venner" eller hva det nå var stemmer ikke. Jeg har sjekket det ut og det stemmer veldig veldig sjeldent 🙈 Var en fyr jeg begynte å skrive med som jeg måtte stalke litt for å se flere bilder og han fann jeg ikke på venneliste til noen av de som skulle være "forbindelser" på Facebook.

Anonymkode: a145f...618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett at det er noen nasivideoer og alt mulig annet tull på kg i natt. Fint at trollet har hatt det phun i natten...

Anonymkode: 8a0dd...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den "felles venner" eller hva det nå var stemmer ikke. Jeg har sjekket det ut og det stemmer veldig veldig sjeldent 🙈 Var en fyr jeg begynte å skrive med som jeg måtte stalke litt for å se flere bilder og han fann jeg ikke på venneliste til noen av de som skulle være "forbindelser" på Facebook.

Anonymkode: a145f...618

Kan det være de han har sveipet grønt? 

Anonymkode: 26ec2...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett at det er noen nasivideoer og alt mulig annet tull på kg i natt. Fint at trollet har hatt det phun i natten...

Anonymkode: 8a0dd...350

Ellers har du det fint? Hvis du synes det er moro å bli dumpet for så å finne eksen på tinder så deg om det. 

Anonymkode: 26ec2...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan stalker man noen på tinder? Utgir du deg for mann og sjekker alle damene?

Anonymkode: 3a25f...b76

Jeg lurer også på det. Du kan da ikke se hvem han har møtt på Tinder og så lagt til på Facebook sånn helt uten videre? Da må du i så fall ha drevet intensivt og veldig tidkrevende detektivarbeid...

Anonymkode: a117f...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer også på det. Du kan da ikke se hvem han har møtt på Tinder og så lagt til på Facebook sånn helt uten videre? Da må du i så fall ha drevet intensivt og veldig tidkrevende detektivarbeid...

Anonymkode: a117f...e6a

Er bare til å snu på søker fra menn til kvinner. Da kommer kvinnfolk opp. Så jo det går an. Under bildet til damene står det felles venner med og bilde av vedkommende. Min eks var venn med mange ukjente jenter der jeg ikke kjenner. Forstår bare ikke hvorfor han må legge de til facebook når han matcher de på tinder. Hvorfor legge fremmede til facebook liksom? Ja så såret jeg er over dette tinderdating greiene så greit å finne ut av. En vil ikke bli lurt! 

Anonymkode: 26ec2...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare til å snu på søker fra menn til kvinner. Da kommer kvinnfolk opp. Så jo det går an. Under bildet til damene står det felles venner med og bilde av vedkommende. Min eks var venn med mange ukjente jenter der jeg ikke kjenner. Forstår bare ikke hvorfor han må legge de til facebook når han matcher de på tinder. Hvorfor legge fremmede til facebook liksom? Ja så såret jeg er over dette tinderdating greiene så greit å finne ut av. En vil ikke bli lurt! 

Anonymkode: 26ec2...0cf

Kanskje det var nettopp det han ikke gjorde, så han la de til på facebook i stedet?:laugh:

Anonymkode: 052c0...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør det, noen fordi de vil få et større inntrykk av tindermatchen ved å få facebook profilen dems, og noen samler bare på damer på facebook, som en slags selvtillittsboost.
Ja høres ut som han prøver å bytte deg ut for en yngre skreppe, og det sier jo mye om hvor lite klasse han har, så du skal bare være glad du er kvitt han :)

Anonymkode: a3d46...d26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det var nettopp det han ikke gjorde, så han la de til på facebook i stedet?:laugh:

Anonymkode: 052c0...be4

Kan godt være det. Jeg må jo slutte med dette, for det er mange jenter nå som dukker opp. Liker ikke tinder.

Anonymkode: 26ec2...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt være det. Jeg må jo slutte med dette, for det er mange jenter nå som dukker opp. Liker ikke tinder.

Anonymkode: 26ec2...0cf

Bytt til å se på guttene du. Så ser du fort at du har mange andre muligheter. Prat litt med dem og få tankene over på noe annet. Eller bare slett hele tinder om du ikke klarer å la være å snoke på eksen. Har selv veldig lyst til å gå på tinder og sjekke om en fyr er der, men jeg lar være for det vil ikke føre til noe godt for meg. Ser jeg han der blir jeg dårlig og lei meg, men det er ingenting jeg kan gjøre så jeg lar heller være. Kjærlighetssorg er vondt, men sånn som du holder på noe gjør du det vondere for deg selv. 

Anonymkode: 052c0...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...