Gå til innhold

Skjønner ikke meg selv...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i 1 1/2 år hatt en mann som er det jeg vil kalle pulevenn. Vi har kontakt ukentlig på sms, pga avstand møtes vi relativt sjelden ca 1-2 ganger i mnd. Det jeg ikke skjønner er at ofte så kan jeg begynne å tenke at flørter med andre damer, at han ghoster meg e.l, da blir jeg nærmest stalkerish, følger snapscore, aktiv på Messenger etc. Skulle tro jeg var dødsforelsket, men når vi først møtes så har jeg null følelser, han gir meg ingen sommerfugler i magen, jeg bryr meg ikke om at han nevner tinder, viser meg noe på datingside han/vi er på, altså ingenting gjør meg sjalu. Tenner på han men å kysse han gir meg ingen kribling for.eks.  Når jeg ligger ved siden av han tenker jeg at "husk på følelsen du har nå, det er den som er reell ", da tenker jeg at ja ja kanskje møtes vi igjen eller kanskje ikke, men det er ikke så nøye. Sånn går det noen dager, før hjernen min igjen begynner med alle syke ting og tanker, på an igjen med snapscore etc. Jeg lar ikke han vite noe om alt det her, men seriøst hvorfor er det sånn? Noen andre som har opplevd det?                           Han tar mer kontakt enn meg så er ikke det det går på heller. Utrolig slitsomt i allefall. Hadde ikke sexen vært så bra hadde det vært adjø for lenge siden. 

Anonymkode: 291f2...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok da så.

HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Anonymkode: 93c54...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...