Gå til innhold

Moren skal plutselig gifte seg samme år som datteren sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det gjør da vel ikke noe om de gifter seg samme året.

Min eks og jeg giftet oss 5 mnd etter min eks svigerinne giftet seg. 2 fine brylluper samme året og ingen av oss reagerte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, EvaLena said:

Det gjør da vel ikke noe om de gifter seg samme året.

Min eks og jeg giftet oss 5 mnd etter min eks svigerinne giftet seg. 2 fine brylluper samme året og ingen av oss reagerte på det.

5 mnd senere ja, ikke 8 uker.

Anonymkode: f813e...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg synes det er dårlig gjort av moren, hun er såpass gammel at det å vente et år er ikke noe krise, det gjelder faktisk fleste.

De eneste gangene det er innafor er hvis du har familie på størrelsen til Duggar og Bates. 

Anonymkode: f813e...3da

Med den logikker er det dattera som bør vente siden hun er yngst og har lengre levetid igjen.

Anonymkode: cfb61...89c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 mnd senere ja, ikke 8 uker.

Anonymkode: f813e...3da

Hva har det å si? Det første bryllupet er glemt når det neste blir gjennomført likevel.

Hadde ikke brydd meg noe om det, ikke engang om det skjedde med 1 uke i mellom heller.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Med den logikker er det dattera som bør vente siden hun er yngst og har lengre levetid igjen.

Anonymkode: cfb61...89c

Hvis det omvendte roller, og det var datteren som bestemte seg å gifte samme år som moren etter at moren hadde sagt hun skulle gifte seg, hadde svaret vært det samme, da kun hun vente neste år, ja.

Anonymkode: f813e...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig gjort av moren, syns jeg. Og hva er poenget med bryllup når man er over 60! Syns moren skulle feiret datteren først, satt datter  i sentrum. Så kan hun gifte seg i all stillhet etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Muskath said:

Dårlig gjort av moren, syns jeg. Og hva er poenget med bryllup når man er over 60! Syns moren skulle feiret datteren først, satt datter  i sentrum. Så kan hun gifte seg i all stillhet etterpå. 

Ikke nødvendig i stillhet, men det er jo en del av de samme gjestene som gjør at jeg synes den som bestemte seg sist kunne vente til neste år. Når de er såå i nær familie,

Anonymkode: f813e...3da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være innen samme ÅR, men den som satte datoen først, burde få være først ute, og aller helst burde den andre ikke si noe om sitt bryllup/invitere før det første er vel avholdt. Vi gjorde det slik, ventet med invitasjoner og forlovelsesnyhet til en brors store bryllup var vel overstått. Så gifta vi oss i et lite bryllup ca fire måneder senere.

Anonymkode: 12d48...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...