Gå til innhold

Dreit ut badet hos fuckfriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skulle det hjulpet for? :P Han måtte jo åpnet lokket og faktisk prøvd å stake opp doen e.l. Den forsvinner jo ikke om hun lukker lokket og bare sier den er der?!

Anonymkode: a85ed...e8d

Nettopp!!! Haha.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så doen var altså tett? Trodde den bare ikke ville skylle ned, beklager 

Anonymkode: 3dc9a...156

Nei, den fungerte senere på kvelden, men da var jeg selvsagt også mer forsiktig med hva jeg la igjen i skåla.. :P 

Anonymkode: 1a094...2e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Tøytigern skrev:

Da får han faktisk ta ansvar for å ha et toalett som ikke er tett. Hun måtte lagt noen tørk med papir over og lagt ned lokket. "Jeg fikk ikke spylt ned, for toalettet er visst tett." Det er det man gjør, når man er et normalt, høflig menneske.

Å gå rundt med bæsj i veska kvalifiserer ikke til å være et renslig, luktfritt menneske.

Det kom ingen lukt, og ingen bakterier ble spredd. Jeg er rensligere enn de fleste, men er livredd for at andre skal involveres i MIN BÆSJ - da særlig personer jeg ikke er veldig tett med ennå. Er det så vanskelig å forstå? :P Du som mann, bør ikke uttale deg her. Jeg tror kvinner flest er noe mer sensitive for dette.

Jeg er enig i at det var ekstremt, men jeg fikk panikk i øyeblikket, og syntes jeg til syvende og sist løste det på en smart måte. :P Ikke ideell, men det funket uten mistanker. 

Anonymkode: 1a094...2e5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kom ingen lukt, og ingen bakterier ble spredd. Jeg er rensligere enn de fleste, men er livredd for at andre skal involveres i MIN BÆSJ - da særlig personer jeg ikke er veldig tett med ennå. Er det så vanskelig å forstå? :P Du som mann, bør ikke uttale deg her. Jeg tror kvinner flest er noe mer sensitive for dette.

Jeg er enig i at det var ekstremt, men jeg fikk panikk i øyeblikket, og syntes jeg til syvende og sist løste det på en smart måte. :P Ikke ideell, men det funket uten mistanker. 

Anonymkode: 1a094...2e5

Jeg er kvinne og sliter med magen. Jeg hadde aldri gjort det du gjorde. Jeg hadde sikkert rødmet veldig og kanskje til og med grått av flauhet hadde det skjedd meg, men jeg måtte altså ha sagt at doen er tett og får ikke skylt ned. Får også litt småpanikk når jeg tenker på hvordan jeg skulle ha tørka meg etterpå om det ikke gikk an å skylde ned :sjokkbla:

Anonymkode: 6589b...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noen år siden når jeg hadde overnattet hos en fuckfriend uten å ha sx den natten. Dagen etter sitter datteren hans og jeg i sofaen og ser tv. FF sier hen må på do og går på badet. Greit nok. 

Mens vi sitter i sofaen som for øvrig står inntil veggen til badet begynner veggen plutselig å riste. DUNK DUNK DUNK! Det høres ut som toalettet er på vei ut veggen og datteren og jeg hever øyenbrynene og ser på hverandre uten et ord. DUNK DUNK DUNK! Jeg skrur opp lyden på tv og vi sitter der uten å si noe. Denne dunkingen varer i ca 2 minutter og plutselig er det stopp. Noen minutter senere kommer en blid og fornøyd FF ut fra badet og jeg spør om det går bra. Jo det gjorde da det var svaret. 

Anonymkode: 8f2af...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det, ts? Har du hørt fra han :jepp:

 

Anonymkode: c8bb1...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 17.56, NotNaomi skrev:

Hvorfor skal en si noe om det ? Er mer turnoff enn uansett hva en gjør på do ! Jeg lar folk gjøre hva de må på do , det er helt ok . Men jeg trenger ikke få info eller " advarsler " . Det ville jeg ansett som ganske " Harry " .

Jeg pleier å henge opp karantene skilt. 

Anonymkode: 11e14...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det, ts? Har du hørt fra han :jepp:

 

Anonymkode: c8bb1...01a

Ja, endelig ga han lyd fra seg. Hadde tidenes natt, uten diaré denne gangen 🙂

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kom ingen lukt, og ingen bakterier ble spredd. Jeg er rensligere enn de fleste, men er livredd for at andre skal involveres i MIN BÆSJ - da særlig personer jeg ikke er veldig tett med ennå. Er det så vanskelig å forstå? :P Du som mann, bør ikke uttale deg her. Jeg tror kvinner flest er noe mer sensitive for dette.

Jeg er enig i at det var ekstremt, men jeg fikk panikk i øyeblikket, og syntes jeg til syvende og sist løste det på en smart måte. :P Ikke ideell, men det funket uten mistanker. 

Anonymkode: 1a094...2e5

Du er ikke rensligere enn de fleste når du legger en pose med avføring fra toalettet ned i en designerveske og bærer det omkring.

Edit: Jeg ble faktisk uvel bare av å lese dette. Fy så grisete og nasty. Jeg er sikker på at posen stinket. Gud så kvalmt.

(Han som mann. Ta deg en bolle.)

Endret av Rozárka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et råd til dem som er redde for dolukt etter å ha brukt badet til noen. Jeg har gjort det i mange år og det fungerer. Jeg sverger faktisk til det. Ta litt av såpen fra vasken på badet, shampoo fra dusjen eller vaskemiddel du finner. Ha det i toalettet og vask med dokosten. Skyll ned og du vil merke at det lukter helt annerledes. Det virker bare som du har vasket hendene ekstra godt, om det lukter av såpen. Det lukter uansett mye mindre vondt. Anbefales.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går å ta en bøtte med vann og skylle ned i do om trekkopp/ trykkeren ikke virker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎20‎.‎01‎.‎2018 at 9:49 AM, AnonymBruker said:

Ja, det var en veske til en månedslønn..... Glamorøst, akkurat som meg selv!

Og ja, jeg ler på meg de villeste abs'a selv. Jeg har fortalt historien mang en gang, og jeg kommer meg ikke over det.

HVA skulle jeg ellers gjøre?? La bæsjen ligge igjen i dass, la den få gi fra seg en riktig god aroma, også fortelle daten at jeg har lagt igjen en ruke det er umulig å trekke ned? :fnise:  Jeg hadde ikke vært på do på kanskje 2,5 dag(tiden jeg var med han såklart), og for meg er ikke det normalt.

(gjentar at det var 2 plastikkposer rundt, så det ble verken uhell eller e.coli i vesken)

Anonymkode: 1a094...2e5

Det er da du trenger bajskniven: http://se.laowl.com/man-anvader-bajskniv/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Haha - fått meg en god latter her. Bare digger trådene med tema om det som ingen ønsker å snakke om og vite av.

Var det vindu der? Hadde åpnet det, jeg. Og kanskje vært glad for at det var toalett i nærheten når diaré meldte seg. Men siden du bare gikk så kan du jo bare late som ingenting. Han har jo ikke peiling på om du bryr deg om han kjente lukten eller ikke. 

Fjern det fra minnet, og lat som det aldri skjedde ;)

Og skulle han si noe om det så sier du bare "herlighet får man ikke drite i fred lengre"....:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.11.2017 den 19.50, AnonymBruker skrev:

(samme person som skriver)

Kan vi ikke melde til hverandre :)?

Anonymkode: 7487f...944

 

På 19.1.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Mitt low point in life: super nyforelska på weekendtur sammen for første gang. Han skulle barbere seg og dusje etc, jeg hadde dårlig mage etter indisk til lunsj. Ville selvsagt ikke stinke ned doen før han skulle inn, så jeg prøvde å holde meg..... 

Prøvde er stikkordet her. Jeg endte opp med å gjemme meg bak sengen ved vinduet og bæsja i en pokkers plastpose og tørka meg med sminkefjernerservietter. Knytta posen og kasta den ut vinduet, HELDIGVIS bodde vi rett ved togsporene (noe jeg ble frustrert over ved ankomst, men takket skjebnen for senere!) 

Spraya meg med parfyme på rommet for å skjule lukta og det var allerede gjennomtrekk i leiligheten. Ikke mitt stolteste øyeblikk, men vi er fremdeles lykkelig forelska og en dag forteller jeg kanskje historien til han🙈

Anonymkode: d4901...10d

Ser du får en del tyn for det du gjorde. Du skal vite at jeg sannsynligvis hadde gjort det samme som du.

Anonymkode: f2222...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.11.2017 den 19.50, AnonymBruker skrev:

(samme person som skriver)

Kan vi ikke melde til hverandre :)?

Anonymkode: 7487f...944

 

På 19.1.2018 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Mitt low point in life: super nyforelska på weekendtur sammen for første gang. Han skulle barbere seg og dusje etc, jeg hadde dårlig mage etter indisk til lunsj. Ville selvsagt ikke stinke ned doen før han skulle inn, så jeg prøvde å holde meg..... 

Prøvde er stikkordet her. Jeg endte opp med å gjemme meg bak sengen ved vinduet og bæsja i en pokkers plastpose og tørka meg med sminkefjernerservietter. Knytta posen og kasta den ut vinduet, HELDIGVIS bodde vi rett ved togsporene (noe jeg ble frustrert over ved ankomst, men takket skjebnen for senere!) 

Spraya meg med parfyme på rommet for å skjule lukta og det var allerede gjennomtrekk i leiligheten. Ikke mitt stolteste øyeblikk, men vi er fremdeles lykkelig forelska og en dag forteller jeg kanskje historien til han🙈

Anonymkode: d4901...10d

Ser du får en del tyn for det du gjorde. Du skal vite at jeg sannsynligvis hadde gjort det samme som du.

Anonymkode: f2222...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...