Gå til innhold

Dreit ut badet hos fuckfriend


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Var det han som lagde maten? Kanskje han ikke passet på hygienen og du ble matforgiftet

Anonymkode: 8573d...12f

I så fall er det mer uattraktivt enn å ha sprutdiaré ved et tilfelle :fnise: 

Anonymkode: 1a094...2e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hvorfor skal en si noe om det ? Er mer turnoff enn uansett hva en gjør på do ! Jeg lar folk gjøre hva de må på do , det er helt ok . Men jeg trenger ikke få info eller " advarsler " . Det ville jeg ansett som ganske " Harry " .

Hvis det er en skikkelig stank så kan det være mindre pinlig med en liten heads up :P

Anonymkode: 6589b...ce1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vasket så klart vekk! Men han må ha merket det og spesielt etterpå, mtp stanken.

Men jeg ble lettet av å lese det du sier. Håper han også tenker det... Bittert om jeg skal miste han pga oppstandelse i magen.

Anonymkode: 18b57...a0d

Nå spurte jeg to mannlige kollegaer også, som sitter her. De sier de aldri hadde dumpet noen pga. bæsjelukt. Han ene her fortalte nettopp at han fant en bæsj flytende i skålen etter et damebesøk, en sånn liten en som hadde kommet opp igjen. Han bare flusha en gang til, og er nå samboer med dama. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bopera said:

Nå spurte jeg to mannlige kollegaer også, som sitter her. De sier de aldri hadde dumpet noen pga. bæsjelukt. Han ene her fortalte nettopp at han fant en bæsj flytende i skålen etter et damebesøk, en sånn liten en som hadde kommet opp igjen. Han bare flusha en gang til, og er nå samboer med dama. 

Å, Spøkelseskladden... den er kjip.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venn dreit faktisk ut badet. Da snakker jeg flekker overalt, alle vegger, gulv, doen og opp til taket. Gjett hvem som måtte vaske?! Fytti helvete jeg holdt på i mange timer. Som takk fikk jeg også diarè , men jeg klarte å treffe doen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det han som lagde maten? Kanskje han ikke passet på hygienen og du ble matforgiftet

Anonymkode: 8573d...12f

Hadde ikke spist noe. Fikk bare akutt magesjau i ekstremversjon 

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei? Hvem gjør det? Mener at det lukta overalt, og jeg måtte også vaske vekk fra ramma

Anonymkode: 18b57...a0d

Det hørtes ut som du gjorde det ut i fra HI.

Tror du virkelig at han er så lite oppegående at han innbiller seg at du ikke driter som oss andre?

Det lukter nok ikke blomster når han srlv har vært på do heller så jeg tror du kan ta det med ro.

Jeg har aldri, altså ALDRI hørt en kompis klage på eller i det hele tatt kommentert at dama, ff eller onsen har driti på dass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri, noen får helt noia av at noen de har sex med "holder på slik" etter en akt. Jeg har faktisk hørt om tilfeller der fyren ikke tenner på dama om hun har "malt toalettet" i hans nærvær 

Anonymkode: 18b57...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg høyt av de fleste svarene her. Takk! Gravid og kvalm men søren så morsomt! :skratte:

Ts..ta det med ro! Det er nok glemt for lengst. :)

Anonymkode: 83a53...50e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle deg en historie som kommer til å få deg til å føle deg myyyye bedre.


Ei venninne av meg hadde et ons. Dagen etter skulle han bare på toalettet, og han kom aldri tilbake igjen. Litt etterpå fikk hun besøk av politiet, som var blitt oppringt av naboen hennes. De spurte henne ut, fordi naboen hadde fått bæsj kastet på vinduet sitt. Hun skjønte ingenting, Hun bodde i en leilighet og toalettet lå i gangen. Det var også et toalett oppe, som hadde vært i ustand lenge. Den nærliggende teorien er altså at han hadde gått på den doen, driti, så fått panikk fordi det ikke gikk an å trekke ned, tatt bæsjen med fingre eller papir og kastet den ut av vinduet så den traff naboens vindu.

Såe. Det ordner seg nok.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bittert om jeg skal miste han pga oppstandelse i magen.

Anonymkode: 18b57...a0d

Ja, det hadde vært noe dritt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lava Anne skrev:

Skal fortelle deg en historie som kommer til å få deg til å føle deg myyyye bedre.


Ei venninne av meg hadde et ons. Dagen etter skulle han bare på toalettet, og han kom aldri tilbake igjen. Litt etterpå fikk hun besøk av politiet, som var blitt oppringt av naboen hennes. De spurte henne ut, fordi naboen hadde fått bæsj kastet på vinduet sitt. Hun skjønte ingenting, Hun bodde i en leilighet og toalettet lå i gangen. Det var også et toalett oppe, som hadde vært i ustand lenge. Den nærliggende teorien er altså at han hadde gått på den doen, driti, så fått panikk fordi det ikke gikk an å trekke ned, tatt bæsjen med fingre eller papir og kastet den ut av vinduet så den traff naboens vindu.

Såe. Det ordner seg nok.

Denne lo jeg høyt av, takk for oppmuntring😂! Jeg ser det faktisk for meg. Sykt ekkelt men likevel. Ja da bør jeg ha litt å gå på... Har fortsatt ikke hørt noe!

Anonymkode: 18b57...a0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bæsja i senga til kjæresten min ved et uhell da jeg hadde magetrøbbel og egentlig bare skulle prompe, vi er fortsatt sammen den dag i dag :laugh:

Anonymkode: 02442...ce9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min fikk skikkelig omgangssyken første natta hun overnatta. Hun spydde og bæsja ut halve kjøkkengulvet, deler av gangen og deretter badet, og jammen spydde hun ikke i senga etter at jeg hadde fått vasket både gulv, vegger og henne og stappet henne til sengs 😂 Likevel endte vi med å være gift i over ti år, og det er virkelig helt andre grunner enn bæsjing til at hun i dag er en eks. 

Anonymkode: e0307...c38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, Polly Ester said:

Bedre med bæsjesprut enn bæsjeklump du prøver å bli kvitt ut et vindu som er kranglete: http://www.side3.no/verdens-verste-tinder-date-endte-med-bsjeuhell-kvinne-fast------i-vinduet-og-brannvesenet-pa-besk/3423369974.html

De er forøvrig kjærester den dag i dag, så han lot seg ikke avskrekke ;)

Anonymkode: b4769...51d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De er forøvrig kjærester den dag i dag, så han lot seg ikke avskrekke ;)

Anonymkode: b4769...51d

Hahahahaha, flere som kaster bæsj ut av vinduet. Herrrrli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt low point in life: super nyforelska på weekendtur sammen for første gang. Han skulle barbere seg og dusje etc, jeg hadde dårlig mage etter indisk til lunsj. Ville selvsagt ikke stinke ned doen før han skulle inn, så jeg prøvde å holde meg..... 

Prøvde er stikkordet her. Jeg endte opp med å gjemme meg bak sengen ved vinduet og bæsja i en pokkers plastpose og tørka meg med sminkefjernerservietter. Knytta posen og kasta den ut vinduet, HELDIGVIS bodde vi rett ved togsporene (noe jeg ble frustrert over ved ankomst, men takket skjebnen for senere!) 

Spraya meg med parfyme på rommet for å skjule lukta og det var allerede gjennomtrekk i leiligheten. Ikke mitt stolteste øyeblikk, men vi er fremdeles lykkelig forelska og en dag forteller jeg kanskje historien til han🙈

Anonymkode: d4901...10d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Polly Ester skrev:

Bedre med bæsjesprut enn bæsjeklump du prøver å bli kvitt ut et vindu som er kranglete: http://www.side3.no/verdens-verste-tinder-date-endte-med-bsjeuhell-kvinne-fast------i-vinduet-og-brannvesenet-pa-besk/3423369974.html

Tror du det ble noen date nummer to?:laugh:

Anonymkode: 7de00...d8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...