Gå til innhold

Hve syns jener om å selge brukte truser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Forundret.. skrev:

For alt du vet så har du allerede det :Hehe:

Godt jeg ikke finner det ut, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg undres hvor mye av skattepengene i form av trygd og sosialstøtte som går til å finansiere brukte truser..

(antar at det ikke akkurat er den yrkesmessige elite som kjøper brukt undertøy av fremmede jenter..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, isw said:

Jeg undres hvor mye av skattepengene i form av trygd og sosialstøtte som går til å finansiere brukte truser..

(antar at det ikke akkurat er den yrkesmessige elite som kjøper brukt undertøy av fremmede jenter..)

Du aner ikke hvor mange forskjellige folk som har forskjellige fetisher. Selvfølgelig er det ikke bare fattige folk som kjøper truser.

Anonymkode: dcd25...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen hadde vært interessert i de brukte trusene til en 50-åring (meg), så hadde jeg gladelig solgt de for noen lapper! :fnise: Men jeg regner med at disse trusekjøpende kundene hovedsaklig sikler etter trusene til noen hotte 20-åringer istedet, så jeg får vel hive mine i vaskemaskinen som jeg pleier, haha! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Insider fem i går, og der var det ei som solgte trusene sine. Jeg synes ikke det er så galt jeg... Kunne sikkert gjort det selv. 

Endret av Norgesglasset
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det, haha. Hadde en bekjent som gjorde det før og måtte bare prøve selv. Det var bare én gang da, og jeg angrer på at jeg ikke tok mer penger for det.

Anonymkode: c9476...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, isw skrev:

Jeg undres hvor mye av skattepengene i form av trygd og sosialstøtte som går til å finansiere brukte truser..

(antar at det ikke akkurat er den yrkesmessige elite som kjøper brukt undertøy av fremmede jenter..)

Utfra hva jeg kunne se på profilene til de som handlet av meg, var samtlige i jobb. Ingen fra 'livets harde skole'.

Anonymkode: 383d6...d01

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det, haha. Hadde en bekjent som gjorde det før og måtte bare prøve selv. Det var bare én gang da, og jeg angrer på at jeg ikke tok mer penger for det.

Anonymkode: c9476...1bf

Hvor mye tok du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg av truser er det samme som å selge sex. Kalles lav moral i mine øyne. Hvorfor kvinner vil selge brukte truser til sånne kåte griser er intet annet enn å tjene letttjente penger.

Anonymkode: 16633...e75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Salg av truser er det samme som å selge sex. Kalles lav moral i mine øyne. Hvorfor kvinner vil selge brukte truser til sånne kåte griser er intet annet enn å tjene letttjente penger.

Anonymkode: 16633...e75

Sidestiller du virkelig salg av truse og det å bli penetrert vaginalt/anal/suge? 

Da er jeg mildt sagt målløs. 

Selv vil jeg ikke sidestille det med stripping engang. Å sende en truse i posten kan umulig være den største synd en jente har gjort i sitt liv. 

Og NEI, jeg kunne ikke tenke meg å kjøpe noen truser av damer, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. 

Anonymkode: 0ba2f...afc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sidestiller du virkelig salg av truse og det å bli penetrert vaginalt/anal/suge? 

Da er jeg mildt sagt målløs. 

Selv vil jeg ikke sidestille det med stripping engang. Å sende en truse i posten kan umulig være den største synd en jente har gjort i sitt liv. 

Og NEI, jeg kunne ikke tenke meg å kjøpe noen truser av damer, har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det. 

Anonymkode: 0ba2f...afc

Begge deler brukes til samme formål. Å tilfredsstille en mann du ikke kunne vært i forhold med er akkurat det samme. At jenter heller ikke kan gå på skole, få seg en vanlig jobb og slutte å ta lettvinte veier til å tjene penger er rart. Vil ikke kvinner slutte å bli sett på som objekter? 

Ser det over alt at jenter "selger" seg for klikk med å legge ut lettkledde bilder med trutmunn som runkemateriale for kåte gutter. Dette er faktigst et samfunnsproblem. Bloggere som sophie elise blir kalt norges mektigste mediekvinne for å spille på sex. Kardashian jentene har tjent milliarder for å spille på sex. Tror faktigst dette er noe som ligger dypt i DNA og en trang for å eksponere seg å komme seg lettvint frem.

Anonymkode: 16633...e75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med deg at det er mye latskap bak dette, og jeg er enig med deg at det kan være bli et problem for den enkelte kvinne/jente som ikke lærer seg god arbeidsmoral tidlig i livet som de vil dra nytte av senere i livet. 

Men å dra det så langt som å selge sex - det klarer jeg ikke å forstå, selv om jeg legger godvilja til. 

Anonymkode: 0ba2f...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/18/2018 den 22.42, -venter- skrev:

Kunne jeg lett gjort. Det er ikke ekkelt eller uetisk av selger på noen måte. 

Keep telling yourself that. Kjøperen hadde ikke vært ekkel om kvinner som selger var litt oppegående og lot være.

Anonymkode: 56c48...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1/20/2018 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Salg av truser er det samme som å selge sex. Kalles lav moral i mine øyne. Hvorfor kvinner vil selge brukte truser til sånne kåte griser er intet annet enn å tjene letttjente penger.

Anonymkode: 16633...e75

Det kalles ikke blodpenger, men utflodpenger!:fnise:

Anonymkode: 56c48...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Keep telling yourself that. Kjøperen hadde ikke vært ekkel om kvinner som selger var litt oppegående og lot være.

Anonymkode: 56c48...e64

Mener du at jenter i bikini, på stranden, er ekle fordi noen ekle menn liker å se på dem der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
På 20.1.2018 den 12.37, AnonymBruker skrev:
 

Salg av truser er det samme som å selge sex. Kalles lav moral i mine øyne. Hvorfor kvinner vil selge brukte truser til sånne kåte griser er intet annet enn å tjene letttjente penger.

Anonymkode: 16633...e75

Her generaliserer vi ihvertfall ikke. 

Du hørtes jo mye sunnere ut enn de med litt forkvakla tenningsmønster

Interessant spørsmål da, har selgere dårlig moral? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kan en forvente å selge på ett år? Tjener en virkelig på dette? Godtar kjøpere truser H&M eller er det andre preferanser? :ac:

Anonymkode: 7f187...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...