Gå til innhold

Er dette greit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen ganger når man har slikket og fingret ei jente til orgasme er man så kåte og sprekkferdige at det er et slit å holde seg. Spessielt hvis det er en stund siden man fikk utløsning sist eller hadde sex. Hvorfor skal da menn begrense sin nytesle å måtte stoppe opp å måtte tenke på stygge ting for å holde ut litt lengre når han har gitt deg masse nytesle i forkant. Ha kortere forspill da, og la han gi deg orgasme av samleie istedet isåfall. At menn skal undertrykke sin nytelse fordi du vil ha 5 min ekstra er ganske kravstort når du allerede har fått orgasme. Er hannes tur til å få nytesle når han har gitt deg orgasme syns jeg.

Anonymkode: a79e7...f2f

Jeg har jo allerede sagt både i tråden og til min mann at jeg foretrekker penetrering over slikking/fingring. Han gir seg ikke.

Jeg er vant til at menn holder ut i minst 20 min. Det er det jeg foretrekker. -TS

Anonymkode: c6fa5...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du er som får forspill da ts. Her dår jeg verken det ellee etterspill. Full fart inn og ut 2sek ferdig. 1gang i uken.max...

Anonymkode: b5a25...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo allerede sagt både i tråden og til min mann at jeg foretrekker penetrering over slikking/fingring. Han gir seg ikke.

Jeg er vant til at menn holder ut i minst 20 min. Det er det jeg foretrekker. -TS

Anonymkode: c6fa5...011

Så det er greit at mannen ser på deg som en stygg dame for å holde ut lengre da? For det er nemmelig det vi gjør. Tenker på usexye ting for å holde oss lengre. Ikke noe problem å holde meg 20-30 min, men da slipper jeg meg ikk løs og nyter. Har da pliktsex, og tenker på stygge ting. Hvis det er det du vil mannen skal tenke når han har sex med deg så værsegod.:)

Anonymkode: a79e7...f2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...