Gå til innhold

Hodebunns-problemer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, da tenker jeg at jeg bare går rett på sak: Jeg har ekstremt tykt hår, og det byr dessverre på noen få utfordringer.. F.eks. så er det et reint mareritt å skylle sjampoen ut av hodebunnen. Resten av håret går greit, men hodebunnen er en «pain in as»! Det føles ut som at den forbaska sjampoen klistrer seg til, og nekter å bli skylt ut. Akkurat som om sjampoen og hodebunnen min er bestevenner.. De vil aldri forlate hverandre! Jeg vet ikke om jeg nevnte det, men jeg kan stå opp til en time, jeg, og skrubbe ut den derre sjampoen! Det blir jo nesten ironisk.. Det skal jo være mulig å skylle ut en teit sjampo liksom! Jeg har bytta sjampoer maaaange ganger.. Jeg har nesten ikke telling en gang, så nei, det er nok ikke noen løsning. Det eneste jeg vil ha svar på, er hvordan i huleste man får ut sjampoen fra hodebunnen når man har ekstremt tykt hår?! Jeg skjønner ikke åssen det i det hele tatt for mange er mulig! Gi meg tips, gode tips! Jeg trenger det virkelig! Jeg hater å gå rundt med fett hår 24/7! ((((:

Anonymkode: 21590...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du kan prøve sjampoen "scalp relief" fra Redken

Anonymkode: 881f2...f97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del opp håret når du står og skyller. Jeg skyller fra mange sider også. Legger hodet mot skuldrene, deler opp håret og bruker tid. Masse tid.

Har du nok trykk på vannet?

Anonymkode: 2fc0f...036

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...