Gå til innhold

Introvert eller bare sær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer på dette, jo eldre jeg blir så har jeg perioder der jeg trekker meg helt tilbake, orker ikke å være sosial eller treffe andre mennesker, jeg har alltid sett på meg som en sosial person men noen dager tåler jeg bare ikke andre, andre irriterer meg og alt de sier da trekker jeg meg helt tilbake og er gjerne helt alene hjemme og la vær å svare på telefoner osv. 

Jeg kom over order iintrovert, men jeg har alltid sett på meg som en sosial person. Nå er jeg usikker. Jeg trives mer og mer med alderen å være i mitt eget selskap, er 33 år nå og har barn men ikke mann. Fortid med voldige partner har gjort at jeg ikke søker eller ønsker nytt forhold og kun barna mine.

Anonymkode: 72cf2...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg heller nok mer over på introvert, men er ikke sånn at noen er enten det ene eller det andre, som regel har vi litt av alt i oss, men kan helle mer over til ene siden. Jeg er sosial og liker å være med andre mennesker, men jeg blir også veldig sliten av det. Da trenger jeg å være for meg selv, evt med mine nærmeste, for å lade opp. Men ja, jeg kan bli veldig amper og irritert hvis det går for lenge uten at jeg får være alene. Det betyr ikke at jeg ikke også liker å være sosial, man må bare kjenne sine grenser :)

Anonymkode: b86cc...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Lurer på dette, jo eldre jeg blir så har jeg perioder der jeg trekker meg helt tilbake, orker ikke å være sosial eller treffe andre mennesker, jeg har alltid sett på meg som en sosial person men noen dager tåler jeg bare ikke andre, andre irriterer meg og alt de sier da trekker jeg meg helt tilbake og er gjerne helt alene hjemme og la vær å svare på telefoner osv. 

Jeg kom over order iintrovert, men jeg har alltid sett på meg som en sosial person. Nå er jeg usikker. Jeg trives mer og mer med alderen å være i mitt eget selskap, er 33 år nå og har barn men ikke mann. Fortid med voldige partner har gjort at jeg ikke søker eller ønsker nytt forhold og kun barna mine.

Anonymkode: 72cf2...be6

Jeg er introvert, men liker å være sosial. Men er jeg sosial over lengre tid, merker jeg at jeg trenger alenetid (eller tid sammen med noen jeg er veldig trygg på). Det er slik jeg lader batteriene. Men jeg kjenner meg ikke igjen i at jeg irritererer meg over andre eller ikke tåler dem. Er vel mer at jeg blir sliten i hodet og trekker meg litt inn i meg selv,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke ordet introvert, Ts, heller ikke ordet sær. Høres ut som meg. Bare ikke isolér deg helt, det er ikke sunt for noen. Kanskje kan du også skrive en melding til de som ringer deg og si at du er opptatt den dagen. Det setter de nok pris på, husk at det kan være noe viktig eller at de innimellom kan bli bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...