Gå til innhold

Forlovere og ansvarlige for utdrikningslag, fant perfekt butikk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er forlover og har lett meg skakk på eBay og andre fysiske butikker i Oslo og områdene rundt. Vil at bruden skal få en fin pynt og ramme rundt sitt utdrikkingslag. Vet at hun ikke liker pi** og sånn type stil på pynt. Banner med «same Dick forever» står jeg over. Den gode gamle traveren, dog i kliss nye lokaler, Festmagasinet Standard, var bomtur. Rotete butikk med billig triks som var litt for drøyt for vår brud. Kjøpte et shotglass til å ha rundt halsen og en hjertebanner på salg. Thats IT. Gikk slukøret ut igjen.

 

Så jeg kom over en fysisk butikk som også har nettbutikk på St. Hanshaugen i Oslo. Der var det flere rom dedikert til forskjellige temaer. Bryllup, barnebursdag og andre temafester. 

Regner med det er flere i dette forumet som trenger å vite om denne butikken. Vi drukner i dårlige tilbud på nettet, synd jeg ikke visste om denne butikken før!! Men fra nå av deler jeg denne også med dere.      Congratulations heter den. Her er link; https://www.congratulations.no/index.php?dispatch=tags.view&tag=utdrikningslag

 

Og så bestilte jeg sånn bilderamme på etsy. Veldig vakkert. 

 

Hvordan skal dere pynte som forlovere? Skal bruden ha sånn bånd med skrift på, eller krone med slør på hodet? 

Om du er brud, hva ville du likt?  

542A1BA5-D770-48EC-8390-4E3E803C8325.jpeg

F597D42E-E79F-4D61-BE8A-AA61B015BE51.jpeg

56DDC2FD-AAC5-49A8-B926-D9272A556CF8.jpeg

5E7F3B27-E894-479D-8422-9AF1B7F3B106.jpeg

Anonymkode: d9a6a...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...