Gå til innhold

18 og 28 år


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Det har du rett i. 

Ja. Har et vennepar hvor dama er 25 og mannen er 46 år.  Hos et annet par er mannen 57 og dama 34 og de har fått to barn. Og kjenner også et par der mannen er 30 år eldre.!  kjærlighet spør ikke etter alder...jenter i tenårene og begynnelsen av 20 årene foretrekker menn som er eldre enn dem.

Anonymkode: baf8e...02f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, automatisk drittsekk. Men når du skriver at din nærmeste familie ikke vil se deg fordi du er slem mot de, så er jo dette bare enda en greie du gjør som er umodent og tåpelig. tror de fleste skjønner hvor landet ligger når det gjelder deg lenge før de får vite hvilken dame du har

Anonymkode: bfca2...2ff

Da har du misforstått. Jeg er ikke slem mot de. Ikke med vilje, men det skjer jeg sier ting før jeg tenker meg om. Spesielt under krangel. Jeg er ikke slem med vilje mot hverken familie, venner, kjente og ukjente. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Har et vennepar hvor dama er 25 og mannen er 46 år.  Hos et annet par er mannen 57 og dama 34 og de har fått to barn. Og kjenner også et par der mannen er 30 år eldre.!  kjærlighet spør ikke etter alder...jenter i tenårene og begynnelsen av 20 årene foretrekker menn som er eldre enn dem.

Anonymkode: baf8e...02f

Vet også om noen, og har hørt noen av de får dømmende kommentarer om det. Trist at folk ikke kan få nyte hverandre uansett alder uten å dømmes. Helt greit at folk har forskjellige meninger, men når noen skal komme med sårende kommentarer blir det litt dumt. Det er spesielt mot de som er i et seriøst forhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du en unik jente her inne, ikke mange kvinner som er enig med deg her :)

Takk anonymjente21 :ninuskapus:

Anonymkode: 91268...083

Det er sånn "gamer gurls" blir til. Slutt å sikle etter enhver jente du synes er spesiell

Anonymkode: bfca2...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Har et vennepar hvor dama er 25 og mannen er 46 år.  Hos et annet par er mannen 57 og dama 34 og de har fått to barn. Og kjenner også et par der mannen er 30 år eldre.!  kjærlighet spør ikke etter alder...jenter i tenårene og begynnelsen av 20 årene foretrekker menn som er eldre enn dem.

Anonymkode: baf8e...02f

Mange foretrekker menn som er noe eldre enn dem, men ikke mange år eldre.

Anonymkode: 6c9c7...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymjente21
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er du en unik jente her inne, ikke mange kvinner som er enig med deg her :)

Takk anonymjente21 :ninuskapus:

Anonymkode: 91268...083

Tusen takk for komplimentet, det var hyggelig! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkeln min var 17 når han møtte dama si, hun var da 34. De er fortsatt sammen og han er 54 nå. 

Anonymkode: b48a3...cdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Onkeln min var 17 når han møtte dama si, hun var da 34. De er fortsatt sammen og han er 54 nå. 

Anonymkode: b48a3...cdd

Da er nok det et unntak fra regelen. Kvinner pleier ikke være (hebefil) tiltrukket av umodne guttunger. Kjenner ingen hverken fjern eller nær hvor dama er over 20 år eldre enn mannen...men mange den motsatte veien.

Anonymkode: baf8e...02f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca samme alder her, merker veldig godt aldersforskjellen og blir vondt den dagen han innser at vi må avslutte for at han en dag vil stifte familie

Anonymkode: aa25e...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da er du en unik jente her inne, ikke mange kvinner som er enig med deg her :)

Anonymkode: 91268...083

Har det vært en egen tråd om dette da? Jeg har ikke møtt noen kvinner som synes det er greit/normalt at TSG hadde sex med en 16-åring, heller at det var ganske spesielt - men de fleste jeg har snakket med er enig om at det er for lite tilgjengelig informasjon til at vi kan avgjøre hvorvidt det var sykt/krenkende/grenseoverskridende etc. 

Anonymkode: c628a...aa9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
1 hour ago, AnonymBruker said:

Husk at Trine Skei Grande var 38 når hun knullet en 16 år gammel gutt i en åker :)

Kvinnene her inne syns det er helt greit, så det dere gjør er jo bare barnemat :ninuskapus:

Anonymkode: 91268...083

Synes kvinnene her det, ja? Hvilke kvinner er det snakk om lurer jeg på da, for alle kvinner synes nemlig ikke det. Det vet jeg godt siden jeg selv og de aller fleste jeg har snakket med synes det er forkastelig oppførsel av en voksen maktperson. Mine unger er yngre enn denne unge gutten, men jeg kan love deg at jeg hadde satt himmel og jord i bevegelse for å få fjernet kvinnfolket fra stillingen sin hvis det var min sønn hun hadde tatt for seg av. 

18 og 28 kan jeg akseptere hvis det er snakk om en moden 18-åring som vet hva hun gjør. Hvis det var snakk om min datter hadde det ikke vært greit. Ingen umoden 28-åring med dårlig impulskontroll og tvilsom fortid når det gjelder kvinner hadde fått komme i nærheten om jeg kunne forhindret det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når norske medier mener 38 og 16 er ok så må vel 28 og 18 være helt topp?

Anonymkode: c3f9d...6f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, C.Tramell skrev:

Synes kvinnene her det, ja? Hvilke kvinner er det snakk om lurer jeg på da, for alle kvinner synes nemlig ikke det. Det vet jeg godt siden jeg selv og de aller fleste jeg har snakket med synes det er forkastelig oppførsel av en voksen maktperson. Mine unger er yngre enn denne unge gutten, men jeg kan love deg at jeg hadde satt himmel og jord i bevegelse for å få fjernet kvinnfolket fra stillingen sin hvis det var min sønn hun hadde tatt for seg av. 

18 og 28 kan jeg akseptere hvis det er snakk om en moden 18-åring som vet hva hun gjør. Hvis det var snakk om min datter hadde det ikke vært greit. Ingen umoden 28-åring med dårlig impulskontroll og tvilsom fortid når det gjelder kvinner hadde fått komme i nærheten om jeg kunne forhindret det.

Du kunne ikke gjort så mye hvis datteren din var 18 år og bestemmer selv hvem hun er med og knuller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
Just now, Axl Rose said:

Du kunne ikke gjort så mye hvis datteren din var 18 år og bestemmer selv hvem hun er med og knuller. 

Nei, men jeg kunne vært ei purke mot den gamlingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
7 minutter siden, C.Tramell skrev:

Nei, men jeg kunne vært ei purke mot den gamlingen :P

Gamlingen:fnise:

2 minutter siden, Daryl Dixon skrev:

Fast fuckfriends forhold altså??

Stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Gamlingen:fnise:

Stemmer

Du er faktisk han "gamlingen" når du puler ei 18 år gammel jente... Ikke forsvarlig...

Anonymkode: 0b2fe...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon
4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Gamlingen:fnise:

Stemmer

Folk her skriver som om de tror det er et fast kjæresteforhold. Ingen har noe med hvem man har som fuckfriend så lenge man er gammel nok, samtykker og tar prevensjonsmiddel og sikkerhet på alvor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk skal ha andres mening, om sine forhold. 
Er ikke det viktigste hva de 2 i forholdet mener ? 

Hadde jeg hørt på hva andre mener, hadde jeg ikke vært sammen med han jeg har vært sammen med i 7 år nå :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...