Gå til innhold

Tannkrem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kom over en rekke videoer på youtube om at det skulle være positive sider av å smøre kjønnsorganet med tannkrem.

Jeg trodde at dette var noe som brukes i SM, siden det gir en kortvarig, men utholdelig smerte.

Men er det noen positive side med dette? Bedre lukt og smak? Redusert følsomhet? Annet?

Anonymkode: b2a99...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri hørt om før, men tror ikke jeg kommer til å smøre underlivet med tannkrem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke uutholdelig smerte, det er kaldt/varmt. Det kjennes annerledes ut og man kan kanskje oppleve å bli mer følsom i øyeblikket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en mildere versjon av Tigerbalsam...

Som igjen er en mildere versjon av Tabasco...

Pick your level of clit intensity... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en del år siden så jeg en dokumentar på NRK om den katolske kirkes motstand mot prevensjonsmidler og konsekvensene av dette. På Filippinene hadde spredt seg en myte om at å smøre inn penis med faktura før samleie virket som prevensjon. Det gjør det selvsagt ikke. Jeg har aldri prøvd, så jeg kan ikke si noe om hvordan det kjennes, men jeg ser ikke det store poenget.

Den katolske kirken har også hevdet at kondomer ikke beskytter mot kjønnssykdommer, det gjør de definitivt. Det er ganske mange millioner mennesker som har fått HIV og andre sykdommer som følge av den katolske kirkes motstand mot kondomer. Hvis jeg skulle vedde på om paven kommer til himmelen eller helvete når han dør ville jeg valgt sistnevnte alternativ.

Anonymkode: bc739...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker said:

På Filippinene hadde spredt seg en myte om at å smøre inn penis med faktura før samleie virket som prevensjon. Det gjør det selvsagt ikke.

Anonymkode: bc739...d8d

Joda, det funker. Faktura fra Telenor funker best.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, linsejesus skrev:

Joda, det funker. Faktura fra Telenor funker best.

Jeg antar at faktura er en skrivefeil? 

Men hva var det egentlig som var ment? 

Hva er det som er smørbart og som kan bli til faktura? Jeg ble litt nysgjerrig :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, stan said:

Jeg antar at faktura er en skrivefeil? 

Men hva var det egentlig som var ment? 

Hva er det som er smørbart og som kan bli til faktura? Jeg ble litt nysgjerrig :tongue:

Skrivefeil ja! :)

 

Skulle vært "tannkrem".

Anonymkode: bc739...d8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skrivefeil ja! :)

 

Skulle vært "tannkrem".

Anonymkode: bc739...d8d

Okay 👌 men jeg fatter ikke hvordan tannkrem kan bli til faktura :fnise:

Men for å bidra litt til tema i tråden. Dama drev å lagde en slags chilli chutney. Hun fin kuttet store mengder chilli. 

Så på kvelden etter at vi hadde lagt oss, og hun tok på mine edle deler brant og svei det skikkelig. En momentan lystdreper. På vanlig hud var det ikke noe uvanlig. 

Aldri har dama vært hottere :alice:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...