Gå til innhold

Mannen nekter å shave leggene mine fordi han tror jeg er forelsket i behandleren!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Carrot skrev:

Først, jeg går regelmessig til fysio / kirop og har ALDRI opplevd å måtte kle av meg slik TS beskriver. Når det er sagt, ta med mannen på behandling. Gi han ultimatum - enten bli med eller hjelp meg. 

Forøvrig ville jeg gått til en hudpleier / klinikk som tilbyr voksing og fårr hjelp, da går det uker mellom hver gang du må ha hjelp.

Jeg har gått til fysio for rygg-, nakke- og skuldersmerter, og har flere ganger opplevd ligge i trusa og blitt massert i lysken/bikinikanten. Det var forøvrig en gammel kvinnelig behandler, så tviler på at det var for moroskyld.

Selv når de "kun" behandler ryggen min må jeg gjerne trekke ned buksen litt slik at de har mulighet til å se på hele ryggen min.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har har gjemt bh’ene dine?? For en klovn! 

Anonymkode: 721ab...30a

Bare de med push up

ts 

Anonymkode: 60b18...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, DonaldDuck skrev:

For en dott.

Pun intended?😂

 

Ta han med deg. Kan ikke helt forstå at du ikke klarer å barbere deg selv men..

Anonymkode: 83611...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare ta på deg hipster/boxer`?

Anonymkode: 8b1e1...038

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, melly666 skrev:

Jeg har gått til fysio for rygg-, nakke- og skuldersmerter, og har flere ganger opplevd ligge i trusa og blitt massert i lysken/bikinikanten. Det var forøvrig en gammel kvinnelig behandler, så tviler på at det var for moroskyld.

Selv når de "kun" behandler ryggen min må jeg gjerne trekke ned buksen litt slik at de har mulighet til å se på hele ryggen min.

Du går pga rygg/nakke/skuldre og blir massert i lysken? :sjokkbla:

Høres ut som mange lugubre behandlere der ute...

(Kiropraktore er jo lugubre i seg selv da.)

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare de med push up

ts 

Anonymkode: 60b18...9d1

Ja, so? Synes virkelig det høres merkelig ut at du skal barbere deg og bruke pushup-bh og alt dette skal behandleren se...

Anonymkode: 3b809...8dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, melly666 skrev:

Jeg har gått til fysio for rygg-, nakke- og skuldersmerter, og har flere ganger opplevd ligge i trusa og blitt massert i lysken/bikinikanten. Det var forøvrig en gammel kvinnelig behandler, så tviler på at det var for moroskyld.

Selv når de "kun" behandler ryggen min må jeg gjerne trekke ned buksen litt slik at de har mulighet til å se på hele ryggen min.

Har du spurt hvorfor hun mener lysken er relevant for nakke/skuldre/rygg? Jeg har problemer i bekkenet for eksempel og det er triggerpunkter i lysken som min fysio arbeider med sammen med triggerpunkter på siden av skinka for eksempel - men aldri har han bedt meg kle av meg. Så det kunne vært interessangt å høre hva din behandler svarer :)

Anonymkode: cc1f2...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skal vel ikke barbere seg før man skal på sykehus eller føde. Bruk heller boxershorts. 

Anonymkode: e83a5...0bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du spurt hvorfor hun mener lysken er relevant for nakke/skuldre/rygg? Jeg har problemer i bekkenet for eksempel og det er triggerpunkter i lysken som min fysio arbeider med sammen med triggerpunkter på siden av skinka for eksempel - men aldri har han bedt meg kle av meg. Så det kunne vært interessangt å høre hva din behandler svarer :)

Anonymkode: cc1f2...e5d

Hun fortalte uoppfordret, men ja, men det er så lenge siden at jeg kan ikke gi noe bedre svar enn at det var noen muskler som hadde sitt feste der.  Når det gjelder bekledning tror jeg det kommer mye an på fysioterapaut og behandlingsmåte, samt pasientens preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speil.. gull verdt som gravid! Sett ut som flodhest begge fullgåtte svangerskap... vært alene begge gangen.. så skulle noe barberes måtte jeg ordne selv.. evt risiko barbering.. en får til mer enn en tror ;) å han mannen din burde skaffe seg hjelp før det blir for ille..

 

Var sammen med en likedan.. til slutt var det så ille at jeg fikk ikke gå på butikken alene en gang for det kunne hende mannen bak kassa hoppa over å voldtok meg. Da fikk jeg nok å kasta han ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Pun intended?😂

 

Ta han med deg. Kan ikke helt forstå at du ikke klarer å barbere deg selv men..

Anonymkode: 83611...5b0

Så absolutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til det meste av behandlere og aldri opplevd å få behandling mens jeg ligger i bare trusa. Kun hos bestilt massasje så har man truse under et langt og dekkende håndkle. 

Anonymkode: 6b7f4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare melde meg på å si at jeg ikke skjønner hvordan noen kan få behandling hos fysio/kiro/naprapat uten å ta av seg buksa, jeg da. Nå har riktignok mye av mine problemer ligget rundt hofte/bekken, men jeg skjønner ikke hvordan de skulle fått behandlet meg med olabukse på (som er det jeg går med). 

Anonymkode: 7e0b6...b48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må bare melde meg på å si at jeg ikke skjønner hvordan noen kan få behandling hos fysio/kiro/naprapat uten å ta av seg buksa, jeg da. Nå har riktignok mye av mine problemer ligget rundt hofte/bekken, men jeg skjønner ikke hvordan de skulle fått behandlet meg med olabukse på (som er det jeg går med). 

Anonymkode: 7e0b6...b48

Drar ned på den ene siden det skal behandles. Jeg går til akupunktur pga graviditet selv og drar kun ned på den siden det skal settes nåler.

Anonymkode: 6b7f4...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...