Gå til innhold

Kjedelig med så mye sport/langrenn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det med folk...kolleger og hun programlederen i God morgen, Norge (hun mørke fra et annet land)?

Hvor kommer alt snakket om tid og langrenn fra? 

Jeg blir like...fascinert hvert år.

 

🙄😴😴😴😴😴😴

Anonymkode: 10a34...dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det et problem at "hun mørke fra et annet land" snakker om langrenn? Alt snakket om langrenn kommer fra at langrenn er den mest populære vinteridretten i Norge, og vi er midt i en OL-sesong. Hvis du blir fascinert av det blir jeg virkelig fascinert av deg

Anonymkode: fef8a...6a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så hjertens enig alt for mye sport på tv, ikke bare en gang ,men reprise på reprise hele helga igjennom  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, tøva skrev:

Er så hjertens enig alt for mye sport på tv, ikke bare en gang ,men reprise på reprise hele helga igjennom  

Grusomt...:-/

Anonymkode: 10a34...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
14 timer siden, tøva skrev:

Er så hjertens enig alt for mye sport på tv, ikke bare en gang ,men reprise på reprise hele helga igjennom  

Dette kommer jeg aldri til å forstå. Er det ikke bare å se på noe annet? Gjøre noe annet? Ingen som tvinger deg til å se på. Jeg kommer aldri til å gidde å se på sport på TV, men det bryr meg da midt i rævva at det faktisk vises. Blir litt som å si at det er for mange røde biler. Kjøp en i en annen farge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Inkognito A skrev:

Dette kommer jeg aldri til å forstå. Er det ikke bare å se på noe annet? Gjøre noe annet? Ingen som tvinger deg til å se på. Jeg kommer aldri til å gidde å se på sport på TV, men det bryr meg da midt i rævva at det faktisk vises. Blir litt som å si at det er for mange røde biler. Kjøp en i en annen farge!

Eh...det har å gjøre med at søppel er overalt og at sport tar opp plassen til andre kvalitetsting som heller kunne ha vært på skjermen under zappingen. Sport på TV er støy/forurensning.

Anonymkode: 10a34...dba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Eh...det har å gjøre med at søppel er overalt og at sport tar opp plassen til andre kvalitetsting som heller kunne ha vært på skjermen under zappingen. Sport på TV er støy/forurensning.

Anonymkode: 10a34...dba

For veldig mange så er sportsendingene kvalitetsprogrammer. 
Det er veldig mange kanaler som ikke har sport også, og har mange forskjellige typer programmer, som mange mener er god kvalitet. 
Om du er kresen, så får du slutte zappe, og begynne streame istedet. Det å kalle andres interesser for søppel, støy og forurensing er ikke så veldig voksent... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, _popcorn_ skrev:

For veldig mange så er sportsendingene kvalitetsprogrammer. 
Det er veldig mange kanaler som ikke har sport også, og har mange forskjellige typer programmer, som mange mener er god kvalitet. 
Om du er kresen, så får du slutte zappe, og begynne streame istedet. Det å kalle andres interesser for søppel, støy og forurensing er ikke så veldig voksent... 

Som du kanskje vet så er det temmelig low brainiac å se sport/langrenn/folk i løypene som heier på TV...mange barn lider under dette i sine hjem...faktisk burde Barnevernet bli varslet, da sport på TV med høyt volum kan ansees som omsorgssvikt.

Anonymkode: 10a34...dba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 7.12, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk...kolleger og hun programlederen i God morgen, Norge (hun mørke fra et annet land)?

Hvor kommer alt snakket om tid og langrenn fra? 

Jeg blir like...fascinert hvert år.

 

🙄😴😴😴😴😴😴

Anonymkode: 10a34...dba

Buhu, svitsj kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Inkognito A skrev:

Dette kommer jeg aldri til å forstå. Er det ikke bare å se på noe annet? Gjøre noe annet? Ingen som tvinger deg til å se på. Jeg kommer aldri til å gidde å se på sport på TV, men det bryr meg da midt i rævva at det faktisk vises. Blir litt som å si at det er for mange røde biler. Kjøp en i en annen farge!

Dette.

Utrolig rart at noen sitter å glor på noe de ikke liker.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder jo også all praten man må høre på i jobbluncher...OMG så kjedelig.

Anonymkode: 10a34...dba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 16.10, AnonymBruker skrev:

Eh...det har å gjøre med at søppel er overalt og at sport tar opp plassen til andre kvalitetsting som heller kunne ha vært på skjermen under zappingen. Sport på TV er støy/forurensning.

Anonymkode: 10a34...dba

Hvis du har en god idé som vil bli prioritert foran langrenn på TV, så foreslår jeg at du setter den ut i livet.

Folk krever bare å få og få hele tiden, men er ikke interessert i å gjøre noe selv. 

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og det er for mye sport, men jeg unngår det enkelt og greit ved å ikke se på. Av en eller annen grunn har det aldri interessert meg hvor mange medaljer Norge får i ditten og datten, men jeg er ikke noe mindre patriotisk av den grunn. Idretten betyr bare ikke så mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en innmari enkelt løsning: la vær å se på sport på TV da! Jeg synes alle realityprogrammene på TV er skikkelig teite, men da ser jeg på noe annet istedenfor. Livet er ganske greit sånn, vi kan faktisk velge. 

Anonymkode: 676b1...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 15.51, Inkognito A skrev:

Dette kommer jeg aldri til å forstå. Er det ikke bare å se på noe annet? Gjøre noe annet? Ingen som tvinger deg til å se på. Jeg kommer aldri til å gidde å se på sport på TV, men det bryr meg da midt i rævva at det faktisk vises. Blir litt som å si at det er for mange røde biler. Kjøp en i en annen farge!

Dårlig eksempel, vi må fortsatt se alle de røde bilene. Grå biler irriterer meg mer, hvorfor må alle 90% av saueflokken ha grå biler? :laugh:

Anonymkode: b1147...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.1.2018 den 15.51, Inkognito A skrev:

Dette kommer jeg aldri til å forstå. Er det ikke bare å se på noe annet? Gjøre noe annet? Ingen som tvinger deg til å se på. Jeg kommer aldri til å gidde å se på sport på TV, men det bryr meg da midt i rævva at det faktisk vises. Blir litt som å si at det er for mange røde biler. Kjøp en i en annen farge!

Blir fryktelig irriterende om man vil se noe som pleier å gå på den kanalen, men så blir det avlyst pga sport. Det er egne sportskanaler nå..likevel tar de opp plass på alle kanaler.

Anonymkode: fca7e...bd7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke lisensen min skal gå til å dekke svindyre sportssendinger.

Lisensen burde deles opp etter behov. 

NRK burde også ha krav til større bredde i sportssendingene sine, så det ikke er evinnelig med fotball og skihopp. 

Anonymkode: 71e41...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir fryktelig irriterende om man vil se noe som pleier å gå på den kanalen, men så blir det avlyst pga sport. Det er egne sportskanaler nå..likevel tar de opp plass på alle kanaler.

Anonymkode: fca7e...bd7

Fryktelig irriterende faktisk. Jaja, det er vel akkurat det jeg ikke greier å forstå 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...