Gå til innhold

Godt nyttår!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!Mann 40 som legger seg flat som en padde!Men jeg har endt opp her med at jeg vil fortelle en spesiell person noe...Det første er å ønske deg et godt nyttår!!For det andre er at jeg er barnslig og umodent av meg og kalle deg stygge ting!!Sint og frustret kaller jeg deg ting og sier ting jeg ikke mener,men i desperat og ynkelig forstand har jeg kommet med ord for å såre deg.Får ikke sove og tenker på deg hele tiden,og d gnager på meg at jeg ikke får fortalt deg at jeg er virkelig lei meg for hvordan jeg har behandlet deg!For meg er du den personen som jeg alltid kommer til å bære med meg i hjertet så lenge det slår!Du finnes det bare en av,og jeg har tatt deg for gitt!Og for det tredje og siste!Så er mitt råd til alle her inne som har truffet den herligheten som gir deg noen merkelige og uforklarlige deilige følelser som blir en del av deg og ikke forsvinner,så vær så snill og ikke ta den personen for gitt og vis at det er dere to og ingen annen!!Unnskyld!!!!!

Anonymkode: 74929...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier unnskyld for noe slikt på kåge? Ta deg sammen mann og fortell mennesker sånt på en ordentlig måte. Du er ikke den første som er nødt til å ta seg selv i nakkeskinnet og vil ikke være den siste

Anonymkode: a7c71...6bd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flate greier!

 

Anonymkode: b7bf7...b46

Haha😂Jævlig bra!Skal få meg en sånn hus frosk!Takk

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier unnskyld for noe slikt på kåge? Ta deg sammen mann og fortell mennesker sånt på en ordentlig måte. Du er ikke den første som er nødt til å ta seg selv i nakkeskinnet og vil ikke være den siste

Anonymkode: a7c71...6bd

Er ikke her for å prøve få noe medlidenhet av noen slag!Får ikke tak i den gjelder,men vet at den personen pleier å henge her!Vil jo helst si det face to face!Men treffer jeg den personen noen gang igjen,så er unnskyld det første som kommer ut av min munn

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke her for å prøve få noe medlidenhet av noen slag!Får ikke tak i den gjelder,men vet at den personen pleier å henge her!Vil jo helst si det face to face!Men treffer jeg den personen noen gang igjen,så er unnskyld det første som kommer ut av min munn

Anonymkode: 74929...159

Hvordan skal den det gjelder forstå at du prater til vedkommende og ikke noen andre?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ei som har opplevd det du skriver så hadde de ordene gjort mye godt hvis det hadde kommet fra den personen som har såret meg opp gjennom årene. 

Anonymkode: 24e5d...514

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ei som har opplevd det du skriver så hadde de ordene gjort mye godt hvis det hadde kommet fra den personen som har såret meg opp gjennom årene. 

Anonymkode: 24e5d...514

Hvem vet kanskje det er meg?Den personen det gjelder har blokkert meg ifra alt

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Forundret.. skrev:

Hvordan skal den det gjelder forstå at du prater til vedkommende og ikke noen andre?

 

Den personen kjenner meg så godt at vis hun leser det,så skjønner hun det...Etter et heftig forhold over mange år så har hun blitt en veldig stor del av hjertet mitt og hun gir meg fortsatt de underlige rare følelsene som er så deilige og uforklarlige...Elsker henne og alltid gjort det så lenge vi ble kjent med hverandre for første gang...Høyere enn flaggstanga!! 

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forundret.. skrev:

Hvordan skal den det gjelder forstå at du prater til vedkommende og ikke noen andre?

 

Pleide å si at jeg elsker høyere enn himmelen og hun sa hun elsket meg høyere enn flaggstanga... 

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Forundret.. skrev:

Hvordan skal den det gjelder forstå at du prater til vedkommende og ikke noen andre?

 

Vi er mange her inne som får med oss det dere andre ikke ser.

Anonymkode: e063b...8b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange her inne som får med oss det dere andre ikke ser.

Anonymkode: e063b...8b0

Som hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nok at ts bør tagge navnet til den det gjelder så vedkommende har en sjanse til å lese det. 

Anonymkode: 23cc6...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager!For å være helt ærlig så har jeg veldig lite kunnskap om hvordan mann skriver og poster ting her inne..Føler meg litt tett,men har jeg bare skrevet så bare noen kan se det?Hvordan fungerer det evt?Er bare en liten tur innom for å prøve se om jeg får sendt en beskjed🙂Så skal dere sleppe den sutringa mi☺

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Lag en ny tråd og ha vedkommendes navn i overskriften og skriv det du mener?  Helst uten så mye utropstegn, for det oppfattes som at man skriker når man gjør det. Slitsomt å lese. 

Anonymkode: 23cc6...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:) Lag en ny tråd og ha vedkommendes navn i overskriften og skriv det du mener?  Helst uten så mye utropstegn, for det oppfattes som at man skriker når man gjør det. Slitsomt å lese. 

Anonymkode: 23cc6...555

Haha okey😊Takk for tipsa👍

Anonymkode: 74929...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke her for å prøve få noe medlidenhet av noen slag!Får ikke tak i den gjelder,men vet at den personen pleier å henge her!Vil jo helst si det face to face!Men treffer jeg den personen noen gang igjen,så er unnskyld det første som kommer ut av min munn

Anonymkode: 74929...159

Da må du jo tagge den aktuelle personen i det minste. Det er sikkert mange som trenger en unnskyldning fra mannen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...