Gå til innhold

Blir flau over vennene hans


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste sin kompisgjeng består av folk jeg føler jeg har problemer med å like. De er hyggelige og ok "til vanlig", men de oppfører seg helt ekstremt barnslig. De elsker f eks å filme sin egen avføring, filme når de bæsjer, når de er naken etc, og legge det i gruppesamtaler på snapchat og messenger. Kan sitte ved siden av kjæresten og se han åpne snapchat mens jeg spiser, og der kommer kompisen sin bæsjing på livestream i sofaen vår, ekkelt! Disse er da vel og over 20 år, i full jobb og alt. Men er verre enn barnehagebarn på fritiden. 

Typen min er overhodet ikke slik, men jammen ler han av disse filmene av kompisene som gjør sitt fornødne. Jeg synes det er motbydelig. Er det normalt å ha slike venner liksom?

Anonymkode: e608c...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest andysowhat

Nå er ikke mine venner på filme bæsj i toalettet stadiet. Men kjæresten min tåler ikke venna mine fordi vi rolle spiller. Når jeg eller venna mine står oppkledd i rustning, sverd og gassmaske så himler hun noe veldig. Men jeg syns nå det er like rart det hun driver med. 

 

Men igjen, folk har sine greier, og det er greit å ha sine greier. Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal gjøre hennes venner til mine og hvorfor hun skal ha mine venner. Vi er da ikke desperat til å dele hver time av våre liv sammen. 

 

Dog den Snapchat bruken kan du nok ta en rolig prat om og si/kreve at det ikke skal være så mye sånt rundt middagsbordet eller lignende. Det skal vel være mulig å vise hensyn til hverandre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg også at det bør. Det er ikke bare avføring fra skåla de filmer, det er også driten i det den kommer ut fra rompa. Jeg hadde aldri forestilt meg at noen kunne synke så dypt og tøye grensen for EKKELT så mye, før jeg traff disse. Uff. Men ja, han får i alle fall holde snapchat vekke når jeg er i nærheten og i alle fall når jeg spiser.

Anonymkode: e608c...84d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fortsatt gutter å det er helt tydelig at de er inni sin egen greie med dette. Hvis du venter litt så vil det gå over.

For min del er ikke dette normalt, men har forstått at det heller ikke er unormalt. Så for enkelte er dette god underholdning å det virker som din å kompisene hans er på bølgelengde. 

Det eneste du kan gjøre i situasjonen her er faktisk å snu deg bort å overse dette fenomenet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det synes jeg også at det bør. Det er ikke bare avføring fra skåla de filmer, det er også driten i det den kommer ut fra rompa. Jeg hadde aldri forestilt meg at noen kunne synke så dypt og tøye grensen for EKKELT så mye, før jeg traff disse. Uff. Men ja, han får i alle fall holde snapchat vekke når jeg er i nærheten og i alle fall når jeg spiser.

Anonymkode: e608c...84d

Det er ikke et uvanlig fenomen dessverre. Jeg er litt eldre enn dere, men har fått med meg at sønnene til kompiser holder på slik. De er i midten av 20-åra. "Bæss å tiss" humor på et lavt å barnslig nivå. Må bare le. 

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste sin kompisgjeng består av folk jeg føler jeg har problemer med å like. De er hyggelige og ok "til vanlig", men de oppfører seg helt ekstremt barnslig. De elsker f eks å filme sin egen avføring, filme når de bæsjer, når de er naken etc, og legge det i gruppesamtaler på snapchat og messenger. Kan sitte ved siden av kjæresten og se han åpne snapchat mens jeg spiser, og der kommer kompisen sin bæsjing på livestream i sofaen vår, ekkelt! Disse er da vel og over 20 år, i full jobb og alt. Men er verre enn barnehagebarn på fritiden. 

Typen min er overhodet ikke slik, men jammen ler han av disse filmene av kompisene som gjør sitt fornødne. Jeg synes det er motbydelig. Er det normalt å ha slike venner liksom?

Anonymkode: e608c...84d

Dette skjer bare på liksom som du skrev selv. Hvorfor deler du ”liksom“ historier? 

Anonymkode: 656f5...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring: jo flere mannfolk du samler på ett sted, jo mer begynner det å ligne en barnehage... Jeg var eneste jenta i klassen på videregående, og tilstår gjerne at jeg himlet med øynene av og til (f.eks da de hadde snøballkrig inne i klasserommet).

Anonymkode: f3371...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dette skjer bare på liksom som du skrev selv. Hvorfor deler du ”liksom“ historier? 

Anonymkode: 656f5...cbc

Er du helt fjern...? Les på nytt.

Anonymkode: e608c...84d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke normalt. De er faktisk voksne nå. Hadde de vært 10-15 år så... 

Anonymkode: c53d6...a82

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La kjæresten din ha hvilke venner han vil, skal vel uansett ikke se på mobilen når dere spiser. 

Anonymkode: 29c70...90a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...