Gå til innhold

Tenner på voldtekt, er det så jævla forbudt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mamma har alltid vært redd for at jeg skal bli voldtatt, men hun vet ikke at jeg selv ikke finnes redd for det. Voldtar en mann meg er det jo bare sannheten i øya, menn er til for å voldta. Hvorfor skal vi leve innenfor sngstens rammer for å ungå realiteten? Jeg tror nok enhver mann vil voldta om han ikke hadde blitt straffet for det uansett. Vel, jeg blir ikke bokstavelig talt kåt av voldtekt, men jeg sliter ikke etter å ha blitt det.. er det noe galt med meg av den grunn?

Anonymkode: 32d2f...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det finnes en eneste mann som er villig til å voldta deg, sorry.

Anonymkode: bc9b3...561

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det finnes en eneste mann som er villig til å voldta deg, sorry.

Anonymkode: bc9b3...561

Men da er jeg jo teygg. Likevel skal mamma gå rundt og være livredd for at jeg blir voldtatt fordi jeg går alene hjem fra byen og alt mulig...

Anonymkode: 32d2f...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mamma har alltid vært redd for at jeg skal bli voldtatt, men hun vet ikke at jeg selv ikke finnes redd for det. Voldtar en mann meg er det jo bare sannheten i øya, menn er til for å voldta. Hvorfor skal vi leve innenfor sngstens rammer for å ungå realiteten? Jeg tror nok enhver mann vil voldta om han ikke hadde blitt straffet for det uansett. Vel, jeg blir ikke bokstavelig talt kåt av voldtekt, men jeg sliter ikke etter å ha blitt det.. er det noe galt med meg av den grunn?

Anonymkode: 32d2f...954

Dårlig forsøk...gå og legg deg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mamma har alltid vært redd for at jeg skal bli voldtatt, men hun vet ikke at jeg selv ikke finnes redd for det. Voldtar en mann meg er det jo bare sannheten i øya, menn er til for å voldta. Hvorfor skal vi leve innenfor sngstens rammer for å ungå realiteten? Jeg tror nok enhver mann vil voldta om han ikke hadde blitt straffet for det uansett. Vel, jeg blir ikke bokstavelig talt kåt av voldtekt, men jeg sliter ikke etter å ha blitt det.. er det noe galt med meg av den grunn?

Anonymkode: 32d2f...954

Du har et drømmebilde av en fantasi.

Det bildet slår sprekker når en eller flere stygge (da jeg går ut fra at du ikke synes alle menn ser flotte ut) menn som gjerne ikke har fokus på personlig hygiene å er illeluktende, menn som bruker vold type feil i forhold til dine preferanser, menn som helt tydelig har kjønnssykdommer, menn som fortsetter selv om du vrir deg i smerter osv. 

Mange har en fantasi under gitte rammer om en voldtekt (sivilisert voldtekt), men i virkeligheten forblir den der. Å det er egentlig greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du endrer mening om du blir gjengvoldtatt og banket, revner overalt og ender opp med fysiske skader resten av livet. 

Anonymkode: e2147...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget ditt er rapportert. Si meg, hva konkret er morsomt å trolle med slike ting?

Anonymkode: 21895...2e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...