Gå til innhold

Det med å bo på bygda og finne kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kompis som nå har vært singel i mange år og bor i den lille hjembygda. Han er over 30. Jeg sier ikke at det er galt av han, noen trives som single, men etter hvert så vil vel de fleste savne noen å dele livet sitt med. Hvordan skal noen i en kjempe liten bygd egentlig finne seg partner, hvis en ikke har tenkt å se seg om et stykke utenfor da? For så og si de fleste lokale her er tatt, etablert med barn ellers så har de flyttet til byene... 

Anonymkode: fc335...820

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har en kompis som nå har vært singel i mange år og bor i den lille hjembygda. Han er over 30. Jeg sier ikke at det er galt av han, noen trives som single, men etter hvert så vil vel de fleste savne noen å dele livet sitt med. Hvordan skal noen i en kjempe liten bygd egentlig finne seg partner, hvis en ikke har tenkt å se seg om et stykke utenfor da? For så og si de fleste lokale her er tatt, etablert med barn ellers så har de flyttet til byene... 

Anonymkode: fc335...820

Det er et for stort kvinneunderskudd spesielt i bygde Norge.
SSB har publisert en del statistikk om dette, skal det bli dame på han så må han flytte på seg innover mot byen. 
Sånn er det bare rett og slett....det nytter ikke hvor fantastisk han er.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to slektninger som datet asiatiske damer. Begge er gifte idag. 

 

Anonymkode: fcae9...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Xcase33 skrev:

Det er et for stort kvinneunderskudd spesielt i bygde Norge.
SSB har publisert en del statistikk om dette, skal det bli dame på han så må han flytte på seg innover mot byen. 
Sånn er det bare rett og slett....det nytter ikke hvor fantastisk han er.  

Ja det er det jeg tenker. Utvalget i bygda er virkelig ikke bra, hverken for menn eller kvinner. Det skal tross alt klaffe og. Selvfølgelig kan man sikkert finne noen som vil være kjæreste av praktiske årsaker, over alt, men hvis man vil finne noen man kan få dypere følelser/forelske seg i, så må man vel kanskje lete andre steder ja?:p

Anonymkode: fc335...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dra på låvedans i nabobygda?

Anonymkode: 40c29...c9a

😂😂

Anonymkode: 86c82...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...