Gå til innhold

Tinderspørsmål


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et par spørsmål om Tinder:

Dersom jeg sveiper en person til venstre ved en feiltakelse, ca. hvor lang tid pleier det å gå før vedkommende dukker opp igjen? Mener ikke disse "gjengangerne" som dukker opp så godt som daglig (tenker at dette er folk som har Tinder pluss eller noe), men de som har gratisversjonen.

Hvis jeg sveiper en person til venstre (som har sveipet meg til høyre) og vedkommende senere dukker opp på nytt. Må h*n sveipe meg til høyre på nytt for at det skal bli match, eller "teller" fortsatt høyresveipen fra forrige gang?

 

Anonymkode: 1fb13...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et par spørsmål om Tinder:

Dersom jeg sveiper en person til venstre ved en feiltakelse, ca. hvor lang tid pleier det å gå før vedkommende dukker opp igjen? Mener ikke disse "gjengangerne" som dukker opp så godt som daglig (tenker at dette er folk som har Tinder pluss eller noe), men de som har gratisversjonen.

Hvis jeg sveiper en person til venstre (som har sveipet meg til høyre) og vedkommende senere dukker opp på nytt. Må h*n sveipe meg til høyre på nytt for at det skal bli match, eller "teller" fortsatt høyresveipen fra forrige gang?

 

Anonymkode: 1fb13...53c

De dukker aldri opp igjen. De må slette hele tinderprofilen sin og lage den på nytt (og det er ganske vanlig av folk gjør det)

Anonymkode: d2692...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De dukker aldri opp igjen. De må slette hele tinderprofilen sin og lage den på nytt (og det er ganske vanlig av folk gjør det)

Anonymkode: d2692...058

Noen ganger dukker de opp igjen. Men vet ikke hvor lang tid det tar ts, du må bare sveipe.

Anonymkode: 11007...fa8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...