Gå til innhold

Nakenbadstue for kvinner og menn i Oslo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, vil bare fortelle om en flott episode her forleden hvor jeg bodde på hotell i Tyskland og tok en tur i hotellets badstu anlegg. Da jeg kom inn lå en naken kvinne med sprikende ben og gjorde gymnasiastiske bevegelser. Jeg la meg på samme benk vendt mot henne og kunne se rett inn i hønemor og jeg tror hun likte å bli sett. Jeg kunne faktisk se musa bli våt og den seige væsken rant nedover på innsiden av lårene hennes. Det var et veldig opphissende skue.

Fellesbadstue er vel ikke så vanlig i Norge, men kan godt tenke meg å gjøre dette mer.
Lurer på om noen vet om det finnes slike steder i Oslo, en anstendig badstue, men hvor kvinner og menn tar badstue nakne sammen?

Er det andre som har opplevd tilsvarende episoder før? Artig å høre om erfaringen.

Anonymkode: d39d9...d89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Knullet du den tyske tøsen da?

Anonymkode: a6a38...8a8

Nei dessverre, det bla bare med synet. Måtte ta en runk etter på da ;)

Anonymkode: d39d9...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at dette ikke var et bordell?

Anonymkode: 00327...ae3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikker på at dette ikke var et bordell?

Anonymkode: 00327...ae3

Nei, hotell Arabella i Munchen :)

Anonymkode: d39d9...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hotell Arabella i Munchen :)

Anonymkode: d39d9...d89

Takk! Da har jeg booket rom til helgen.

Anonymkode: 00327...ae3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel var dama? Hadde hun deilig kropp eller sånn vanlig, overvektig? Hår på fitten? :)

Anonymkode: 4390a...3e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hei, vil bare fortelle om en flott episode her forleden hvor jeg bodde på hotell i Tyskland og tok en tur i hotellets badstu anlegg. Da jeg kom inn lå en naken kvinne med sprikende ben og gjorde gymnasiastiske bevegelser. Jeg la meg på samme benk vendt mot henne og kunne se rett inn i hønemor og jeg tror hun likte å bli sett. Jeg kunne faktisk se musa bli våt og den seige væsken rant nedover på innsiden av lårene hennes. Det var et veldig opphissende skue.

Fellesbadstue er vel ikke så vanlig i Norge, men kan godt tenke meg å gjøre dette mer.
Lurer på om noen vet om det finnes slike steder i Oslo, en anstendig badstue, men hvor kvinner og menn tar badstue nakne sammen?

Er det andre som har opplevd tilsvarende episoder før? Artig å høre om erfaringen.

Anonymkode: d39d9...d89

Joda, det finnes noen fellesbadstuer i Oslo-området men det virker som om du har et forholdsvis seksualisert forhold til dette. Du spør etter en anstendig badstu men det virker ikke helt som om den du beskriver var det og heller ikke som om det er det du er på jakt etter.

Jeg har vel vært i fellesbadstu og sett det motsatte kjønn naken ganske mange hundre ganger. Men jeg kan ikke huske at det har vært noen seksuell stemning a la hva du beskriver.

Med de forventninger du har tror jeg ikke at jeg vil fortelle hvor du finner disse badstuene i Oslo-området.

Anonymkode: 65af3...bb1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er det jo ganske vanlig med felles badstuer (hvor begge kjønn er nakne sammen) i Tyskland, Sveits og Østerrike. Spesielt vanlig er det i den delen som var Øst-Tyskland i og rundt Berlin. Der er ofte også garderobe og dusj felles. Ingen grunn til å ha adskilt garderobe og dusj når man allikevel ser hverandre nakne i badstua. I treningsanlegg er garderobene adskilt men hvis det også finnes en fellesgarderobe så vet du at det er en fellesbadstu der.

Anonymkode: 65af3...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det finnes noen fellesbadstuer i Oslo-området men det virker som om du har et forholdsvis seksualisert forhold til dette. Du spør etter en anstendig badstu men det virker ikke helt som om den du beskriver var det og heller ikke som om det er det du er på jakt etter.

Jeg har vel vært i fellesbadstu og sett det motsatte kjønn naken ganske mange hundre ganger. Men jeg kan ikke huske at det har vært noen seksuell stemning a la hva du beskriver.

Med de forventninger du har tror jeg ikke at jeg vil fortelle hvor du finner disse badstuene i Oslo-området.

Anonymkode: 65af3...bb1

Ja det er vel  mye av det året 2018 vil handle om at alt skal være så politisk korrekt eller om det er greit å snakke rett fra levra. ;)

Anonymkode: d39d9...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja det er vel  mye av det året 2018 vil handle om at alt skal være så politisk korrekt eller om det er greit å snakke rett fra levra. ;)

Anonymkode: d39d9...d89

Joda, ikke noe problem med at du gjerne vil se på nakne damer i badstua og gå hjem og runke etterpå. Det er bare ikke slik stemning de stedene jeg går. Jeg skal ikke si at det ene er bedre enn det andre men det er bare to forskjellige miljøer. Du må gjerne gå på swingersklubb å få deg et ligg men man går ikke på naturiststrand og sjekker damer.

Anonymkode: 65af3...bb1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en hotellbadstue, hvorfor ta sånn på vei? Litt gøy må man ha det av og til, med all respekt for omgivelsene og ta hensyn! 

Anonymkode: d39d9...d89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare en hotellbadstue, hvorfor ta sånn på vei? Litt gøy må man ha det av og til, med all respekt for omgivelsene og ta hensyn! 

Anonymkode: d39d9...d89

Det er ingen som tar på vei. Jeg ønsker bare ikke en mann med de holdningene på de stedene jeg er. Noen av de stedene er det også barn til stede. Fint om han finner et miljø som passer ham (bare det ikke de fellesbadstuene jeg besøker).

Anonymkode: 65af3...bb1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel var dama? Hadde hun deilig kropp eller sånn vanlig, overvektig? Hår på fitten? :)

 

Anonymkode: 4390a...3e6

Ja du mener vi trenger flere detaljer..:laugh:

Og "fitten" :fnise: 

Anonymkode: 605a5...09d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser vekk i fra "runketråd" tema. Hyggelig å lese at det fina felles badstuer og garderober. kropp er naturlig og ingenting å skamme seg over.

Anonymkode: 6474b...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det pga. griser som setter seg for å glane rett opp i høna jeg ikke er så glad i naken badstue for begge kjønn...
Kropp er naturlig og ingenting å skamme seg over, men slike syke menn som han som startet denne tråden, er et godt eksempel på hvorfor kvinner ikke liker nakenbadstue for begge kjønn.
En normal, frisk mann hadde satt seg på en annen benk så han slapp å glane rett opp i skrevet... at du mener denne kvinnen tente på det, innebærer ikke at hun faktisk gjorde det, de fleste kvinner tenner faktisk ikke på å bli beglodd av fremmede syke menn.

De fleste kvinner som tar nakenbadstu gjør det fordi det er komfortabelt, ikke fordi de liker å bli sett nakne og fantasere om at menn må ta seg en runk etter å ha sett de nakne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Adina skrev:

Nå er det pga. griser som setter seg for å glane rett opp i høna jeg ikke er så glad i naken badstue for begge kjønn...
Kropp er naturlig og ingenting å skamme seg over, men slike syke menn som han som startet denne tråden, er et godt eksempel på hvorfor kvinner ikke liker nakenbadstue for begge kjønn.
En normal, frisk mann hadde satt seg på en annen benk så han slapp å glane rett opp i skrevet... at du mener denne kvinnen tente på det, innebærer ikke at hun faktisk gjorde det, de fleste kvinner tenner faktisk ikke på å bli beglodd av fremmede syke menn.

De fleste kvinner som tar nakenbadstu gjør det fordi det er komfortabelt, ikke fordi de liker å bli sett nakne og fantasere om at menn må ta seg en runk etter å ha sett de nakne.

Ikke rart man glaner om det pipler hvit fittesaft ut av musa..

Anonymkode: a6a38...8a8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske åpne rundt alt som har med sex og fantasier og flere partnere hit å dit. Men dette ble jeg bare kvalm av.. 

Anonymkode: 32451...21a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...