Gå til innhold

Hårete kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... er ikke akkurat "in" for tiden. Mange har et nesten hysterisk forhold til hår, og urealistisk bilde av hvor mye hår kvinner egentlig har. Det er nok flere kvinner enn mange tror som fra naturens side er langt mer hårete enn hva mange som anser som "normalt" ...

Til dere menn, hvordan hadde dere reagert om det viste seg at dama var langt mer hårete enn dere trodde? Er det greit så lenge hun holder håret i sjakk, eller bør det helst ikke vokse hår der? Hvordan hadde dere reagert om dere fikk vita at dama f.eks vokset ansiktet eller brystet? Vet dere i det hele tatt hvor mye hår dama hadde hatt om hun lot det vokse fritt? Er hårvekst verre enn andre "skavanker"?

Anonymkode: 4e285...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne her. Har dessverre en del hår i ansiktet, på rygg og bryst (som jeg anser som "mer enn normalt"). Kjæresten hjalp meg faktisk å vokse ryggen nå sist, tenkte å spørre han igjen. Han har ikke sagt noe spesielt på det, annet enn kommentert det om jeg har glemt å fikse ansiktet, og det stikker/synes litt ekstra, noe jeg egentlig synes er greit å få vite :) Hender jo man glemmer seg. Han synes mest synd på meg, fordi jeg misliker det sterkt, og sliter med det. 

Anonymkode: a09f7...044

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om en kvinne har mye hår på kroppen, så lenge hun har lyst å knulle..

Anonymkode: bc974...88e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv masse hår og skammer meg ikke. Men så er jeg ikke interessert i menn heller da. Men det mangler ikke interesse fra deres side da. 

Anonymkode: 03d55...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv masse hår og skammer meg ikke. Men så er jeg ikke interessert i menn heller da. Men det mangler ikke interesse fra deres side da. 

Anonymkode: 03d55...c02

Har inntrykk av at endel lesbiske kvinner også er veldig opptatt av at eventuelle sexpartnere skal være mest mulig hårfrie ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryr meg ikke om en kvinne har mye hår på kroppen, så lenge hun har lyst å knulle..

Anonymkode: bc974...88e

Hahaha, trådens beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også noe mer hår enn gjennomsnittet. Det er derfor jeg spør. Opplever jo ofte at menn (og kvinner) kommer med diverse kommentarer om kvinner med mye hårvekst. Så lurer litt på hvor dypt det egentlig stikker. Ville de ha foraktet meg om de visste hvor hårete jeg er? Jeg vet at jeg ikke er alene om problemet. Men tror kanskje menn, og kvinner med lite hårvekst er litt uvitende på dette området? Det er veldig mange kvinner som gjør mer enn å nappe bryn og barbere legger og armhuler (og de senere år, kjønnsorgan).

Ts

Anonymkode: 4e285...0b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Thyra skrev:

Har inntrykk av at endel lesbiske kvinner også er veldig opptatt av at eventuelle sexpartnere skal være mest mulig hårfrie ...

Er ikke lesbisk heller. Rett og slett ikke så interessert i noen kjønn. 

Anonymkode: 03d55...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja haha menn aner virkelig ikke hvordan en naturlig kvinnekropp ser ut snart! Da snakker jeg ikke bare om hår men de tror jo silikonrumpe fasong og fettsugd midje fasong der det er fjerna to ribbein, strektynne neser og tykt silkeglatt hårextensions er normalen :edie::P

 

Jeg har brukt laser på leggene mine så mange hårrøtter er ødelagt så hårene ikke vokser like tett lenger, i fjor var det en som sa "så mye hår har jeg aldri sett på kvinneben før!" Hahaha og jeg bare yeah fordi du bare ser folk som barberer da, så spurte han om det var SÅ mye hår kvinner egentlig hadde og jeg bare Lol du skulle sett den tykke skogen før jeg tok laser du! 

Hva med hun som gikk rundt på sosiale medier for et års tid siden som ikke barberte seg, menn kalte det jo manneben men nah dude menneskeben har menneskehår get it! 

Forøvrig var han som kommenterte de hårete bena mine 15 år og mange av de voksne jeg har vært med foretrekker litt hår fremfor null hår. Altså, hvem vil egentlig ligge med en nakenhund :P

Anonymkode: 57bb6...8e1

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du skal tenke alt for mye på det. Menn med litt omløp i hue bryr seg ikke om sånt. De gangene jeg har vært med ei jente som har vist seg å være hårete blir jeg spinnvill :nori: synes ikke det gjør noe. Ganske flott egentlig

Anonymkode: 2e442...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de menn som bryr seg om det, bryr de seg mest om hvor mye hår dama lar vokse, eller bryr de seg også om hvor mye hårvekst hun har naturlig?

Ville menn flest syntes det var fullstendig turn-off om de fikk vite at dama faktisk måtte nappe barten litt innimellom? Og er menn flest klar over at det sannsynligvis er tilfellet for flere kvinner i deres bekjentskapskrets!

Anonymkode: 4e285...0b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du skal tenke alt for mye på det. Menn med litt omløp i hue bryr seg ikke om sånt. De gangene jeg har vært med ei jente som har vist seg å være hårete blir jeg spinnvill :nori: synes ikke det gjør noe. Ganske flott egentlig

Anonymkode: 2e442...eaf

Hvor hårere er "hårete"? 

Anonymkode: 4e285...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg er glad i myk og glatt hud, så lite eller ikke hår er min preferanse. Når det er sagt: Dette kommer laaaangt ned på lista på kriterier for sexpartner, enda lenger ned på lista for kjæreste. Hadde jeg vært TS, ville jeg forsøkt å senke skuldrene og lett etter en partner med litt mer en graut mellom øra. De finnes det ganske mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også litt mer hårete enn det media vil ha oss til å tro er normalt. Med lys hud og mørkt hår blir det veldig synlig. Personlig skulle jeg selvsagt ønske der var mindre hår, men har også fått tilbakemelding fra menn om at det ser litt for barnslig ut uten hår... 

Det har nok ikke så mye å si. 

Anonymkode: 1c160...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt barbering av håret nedentil på hylla, men barberer meg fremdeles på legger og under armer ved behov. Stusser meg nede og tar bikinilinja, til tross for det, så har jeg det noen vil kalle en solid busk. Synes det er fint og mykt. :-) Hadde en "venn" over noen år før, og var alltid glattbarbert med han, men så sluttet jeg med det. Han ble veldig overrasket når vi møttes igjen og sa han ikke hadde sett noe sånt på mange år, men han likte det faktisk og ble helt vill. :-) Mannen var da 37 år.

Min nåværende kjæreste sier jeg skal gjøre det jeg er komfortabel med, men at han synes det er finest med veltrimmet busk. Han har også ganske naturlig hårvekst der nede. 

Sist jeg var hos gynekolog, spurte jeg hva han tenkte om barbering. Han sa at hyppig barbering, sånn flere ganger i uka, kunne føre til skrukkete kjønnslepper fordi man fikk synlige og mikroskopiske betennelser der som ødela huden og gjorde den mørkere og rynkete. Han hadde sett det mange ganger i løpet av sine 20 år som gynekolog. Hvis man absolutt måtte, var en gang hver 14. dag mer enn nok. Har prøvd å finne noe om det på nett, men lyktes ikke. 

Ble i hvert fall enda en grunn til ikke å glattbarbere seg. 

Anonymkode: 4ca77...944

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor hårere er "hårete"? 

Anonymkode: 4e285...0b7

Har vært med noen damer som ikke har barbert seg nedentil på 4-5 måneder. Det er veldig sexy det, så lenge hygienen er uvaretatt ;) Blir heller ikke satt ut hvis de har hår på leggen eller i armhulene heller

Anonymkode: 2e442...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On ‎16‎.‎01‎.‎2018 at 7:35 PM, AnonymBruker said:

Bryr meg ikke om en kvinne har mye hår på kroppen, så lenge hun har lyst å knulle..

Anonymkode: bc974...88e

Det er vel om hun har lyst til å knulle du faktisk bør bry deg om hun har hår. Hvis hun bare har tenkt å stå der å kope så driter jeg i hvor mye hår hun har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Dkgut38
På 18.1.2018 den 12.55, AnonymBruker skrev:

Jeg er også litt mer hårete enn det media vil ha oss til å tro er normalt. Med lys hud og mørkt hår blir det veldig synlig. Personlig skulle jeg selvsagt ønske der var mindre hår, men har også fått tilbakemelding fra menn om at det ser litt for barnslig ut uten hår... 

Det har nok ikke så mye å si. 

Anonymkode: 1c160...f10

Jeg er en av de der faktisk tenner på jenter med mye og gerne kraftig hårvækst :) 

flott se der findes nogen for alle 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
På 16.1.2018 den 20.35, AnonymBruker skrev:

Jeg har også noe mer hår enn gjennomsnittet. Det er derfor jeg spør. Opplever jo ofte at menn (og kvinner) kommer med diverse kommentarer om kvinner med mye hårvekst. Så lurer litt på hvor dypt det egentlig stikker. Ville de ha foraktet meg om de visste hvor hårete jeg er? Jeg vet at jeg ikke er alene om problemet. Men tror kanskje menn, og kvinner med lite hårvekst er litt uvitende på dette området? Det er veldig mange kvinner som gjør mer enn å nappe bryn og barbere legger og armhuler (og de senere år, kjønnsorgan).

Ts

Anonymkode: 4e285...0b7

La alt være du :) 

synes det er perfekt jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
På 26.2.2018 den 18.01, Dkgut38 skrev:

La alt være du :) 

synes det er perfekt jeg 

Hvor findes de hårete og snille jenter mon 🤔😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...