Gå til innhold

Slutte å spise godteri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Håndarbeid og Netflix/ TV.

Da er både hodet og fingrene opptatt, og tiden går fort.

Isbiter av sukkerfri saft? 

Gå tur uten penger var også smart :) 

Suget varer i følge proffene, i ti minutter. Prøv å kanskje ta en treningsøkt på fem minutter? Jeg har god effekt av en 15-min økt Livegym, da frister det ikke like mye med sjokolade lenger. 

Lykke til!

Anonymkode: cc96c...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Suget varer bare i ti minutter. Suget varer bare i noen dager. Suget varer bare en uke. Nei, nei, og nei. Tida går og suget består.

Anonymkode: 08f88...569

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til neste gang kan du kanskje forberedt deg ved å ha noen sunne alternativer klare slik at det blir litt enklere å takle =) prøv også å drikke en stor og god kopp med te =) 

Banan+kakao +isbitar +sukrin blir forresten til en ganske så digg iskrem lignende sak du kan teste :-) 🤗 

Ellers tror jeg det nok handler mye om vaner. Prøv å holde hendene opptatt med noe som ikke handler om mat - sudoku, strikking, et pc-spill, kryssord osv 

Endret av Lill3My
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver på det samme om dagen, men jeg spiser litt godteri i helga da, så jeg kan telle dager til jeg kan spise litt. Gå tur er lurt, legg igjen lommeboka hjemme som noen skrev.

For meg hjelper det å ikke være sulten og å ha noe annet jeg liker å spise. Jeg synes gresk yoghurt med nøtter kan hjelpe, eller å ta er par knekkebrød. Ikke at det knekker suget akkurat, men da føler jeg at jeg koser meg eller putter i meg noe om ikke annet. 

Men jeg forstår deg, det er egentlig ikke lett å følge gode råd når det eneste man tenker på er sjokolade. 

Anonymkode: 77116...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...