Gå til innhold

Når ff'n begynner å dra opp grunnet til at det ikke funker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okaaay. Gammel historie fra meg egentlig, men tenkte litt på det her om dagen og er nysgjerrig. For noen år tilbake hadde jeg en ff. Det hele startet som kollegaer og at vi gikk en skitur sammen. Det var stor aldersforskjell. Så stor at det hadde vært noe 'alle' ville ha reagert på. Vi hadde veldig flørtete tone helt ifra starten av, og hadde det mye moro sammen. Endte opp med å ha sex og hadde det endel ganger. Vi var enige om at det kun var sex, men så begynte han å dra opp grunner til at det ikke ville funke. Han ville ikke ha fler barn, stor aldersforskjell osv... han var også veldig opptatt av at jeg ikke skulle ha sex med andre. Etter en tid begynte han å si at det føltes feil å ha sex fordi han ikke kom seg videre når han hadde noen på siden... lurer på om han begynte å få følelser? 

Anonymkode: 648d8...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Ulla Ullsokk skrev:

Antageligvis.

Så å skyve unna er en mestringsmekanisme? Forstod aldri hvorfor alder og ønsker om barn var noe stress som ff..

Anonymkode: 648d8...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her høres akkurat som min ff for noen år siden. En mann og kollega som var 20 år eldre enn meg, men jeg trivdes med å jogge sammen med ham, ha sex, spise sammen osv. Viste seg at han ikke ville ha meg pga at jeg var litt ung og at barna ville vendt ham ryggen om de visste. Ser jo den :P

Anonymkode: 90915...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette her høres akkurat som min ff for noen år siden. En mann og kollega som var 20 år eldre enn meg, men jeg trivdes med å jogge sammen med ham, ha sex, spise sammen osv. Viste seg at han ikke ville ha meg pga at jeg var litt ung og at barna ville vendt ham ryggen om de visste. Ser jo den :P

Anonymkode: 90915...398

Her var det 21 år mellom... Men lurer på om han begynte å få følelser siden han avsluttet.  Det var jo bare sex så ikke noe noen trengte å vite.

Anonymkode: 648d8...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trodde vel at du begynte å få følelser og prøvde å bli noe mer enn ff. Og siden du faktisk tenker på dette her så mange år etter tyder det jo på at du hadde følelser for han..

Anonymkode: b88c2...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har og droppa ff pga at han var for ung og det kom ikke til å funke i lengden men jeg begynte ikke å få følelser.

Anonymkode: c7969...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

har og droppa ff pga at han var for ung og det kom ikke til å funke i lengden men jeg begynte ikke å få følelser.

Anonymkode: c7969...7d0

Hvorfor kan man ikke være ff selvom det er stor aldersforskjell? Det behøver ikke "funke i lengden". Det er bare sex.

Anonymkode: 648d8...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...