Gå til innhold

Mannen viser meg kun interesse ved sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært gift i 14 år, sammen siden jeg var 19. Har to (relativt) små barn og ellers et ganske vanlig liv med jobb osv. 

Opplever at mannen kun viser interesse for meg (som kjæreste) når vi skal ha sex. Ser ikke for meg enorme kjærlighetserklæringer osv, men et kyss i ny og ne, et blikk osv hadde vært ønskelig... Har tatt dette opp og har sagt at jeg savner ham, og han sa at han hadde vært litt fraværende pga mye på jobb en periode ol., men at han skulle "skjerpe seg" (hans ord, ikke mine).

Nå har det vel gått over en mnd siden vi snakket om dette og ingen endring har skjedd. Jeg har lest side opp og ned om hvordan få mannen interessert og gjør alt jeg kan opplever jeg selv ihvertfall. Vil ikke mase for mye på ham verken ved å snakke om det eller klenge meg på for mye. 

Er redd han kan tenke at alt er greit siden vi har sex ofte, oftest med meg som tar initiativ. 

Noen råd? Kjenner meg litt tatt for gitt og uinteressant. 

Anonymkode: 941be...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva om du begynner å gjøre romantiske ting for han? Helt ut av det blå? Han står på kjøkkenet å lager mat, så går du til han, kysser han på nakken og holder rundt han. Du legger søte lapper i lommen på jakken hannes, kjøper blomster osv. Gi han en massasje uten å forvente noe tilbake. Gjør akkurat det som du skulle ønske han ville gjort for deg.

Tror kanskje han hadde skjønt tegninga og sånt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det omtrent likt som deg, bare enda litt verre, for her er han ikke særlig interessert i sex heller. Jeg prøvde også å gjøre mange endringer hos meg selv (som jeg fant tips om og leste om), men ingenting hjalp. Nå har jeg gitt opp og planlegger å forlate han.

Anonymkode: 0ed36...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det omtrent likt som deg, bare enda litt verre, for her er han ikke særlig interessert i sex heller. Jeg prøvde også å gjøre mange endringer hos meg selv (som jeg fant tips om og leste om), men ingenting hjalp. Nå har jeg gitt opp og planlegger å forlate han.

Anonymkode: 0ed36...dbe

Livet er for kort til å være ulykkelig. <3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sphynx skrev:

Livet er for kort til å være ulykkelig. <3

Jepp

Anonymkode: 0ed36...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det omtrent likt som deg, bare enda litt verre, for her er han ikke særlig interessert i sex heller. Jeg prøvde også å gjøre mange endringer hos meg selv (som jeg fant tips om og leste om), men ingenting hjalp. Nå har jeg gitt opp og planlegger å forlate han.

Anonymkode: 0ed36...dbe

Veldig bra. Blir så oppgitt over folk som på død og liv skal redde forhold.

Anonymkode: c64b2...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tips. Har gjort liknende og opplever at han trekker seg bort ("må" bare ordne ditt eller datt) eller at det tolkes som initiativ til, og fører til, sex. (Forresten; Mulig han trekker seg bort fordi han tenker at jeg vil ha sex og at han ikke har lyst akkurat da?) Kjøper småting som jeg vet han vil sette pris på av og til også men skal være obs på å gjøre det oftere.

Du som har gitt opp: har dere vært igjennom terapi eller andre tiltak?

Ts

Anonymkode: 941be...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik var min eks. Han flyttet så ut. Jeg fikk sjokk og er nå alene. Han mistet interessen for meg. Så du må snakke med han. Ikke finn deg i det.

Anonymkode: e3665...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips. Har gjort liknende og opplever at han trekker seg bort ("må" bare ordne ditt eller datt) eller at det tolkes som initiativ til, og fører til, sex. (Forresten; Mulig han trekker seg bort fordi han tenker at jeg vil ha sex og at han ikke har lyst akkurat da?) Kjøper småting som jeg vet han vil sette pris på av og til også men skal være obs på å gjøre det oftere.

Du som har gitt opp: har dere vært igjennom terapi eller andre tiltak?

Ts

Anonymkode: 941be...30c

Får han ikke med i terapi. Hadde han villet bli med i terapi, så hadde det vært håp. Men man kan ikke redde et ekteskap alene.

Anonymkode: 0ed36...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#9: tok han eller du noen gang opp dette før han flyttet?

Hvordan ta det opp igjen uten å være masete? Og hvor lenge vente på endring...? (Er jeg for kravstor?)

Anonymkode: 941be...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...