Gå til innhold

bli venn eller holde meg unna?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble sammen med en gutt og var lykkelig i 4 måneder, men så fant jeg ut av gjennom han og noen andre at han fortsatt hadde følelser for x-en sin mens vi to var sammen og at han ble sammen med meg for å glemme henne, men han greide det ikke. Han sier at han var utrolig glad i meg mer enn han var i x-en sin, men at han miste følelsen i den siste tiden og at han følte at jeg ikke var like glad i han som han var i meg. Jeg føler meg såret og brukt, men problemet er at han vil være venner og jeg vet ikke helt om jeg burde si ja eller nei. Vi går i den samme gjengen og har de samme vennene for det meste men samtidig så føler jeg meg såret av at han brukte meg. Burde jeg bli venn med han eller?

Anonymkode: 2063a...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du føler deg brukt, men jeg syntes han høres helt ålreit ut så hvorfor skilles som fiender?

Anonymkode: 0f2e2...bf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor du føler deg brukt, men jeg syntes han høres helt ålreit ut så hvorfor skilles som fiender?

Anonymkode: 0f2e2...bf6

Siden han ble sammen med meg for å glemme x-en, altså han hadde fortsatt følelser for henne når han ble sammen med meg. Så jeg ble brukt siden han brukte meg for å glemme følsene han har til henne.

Endret av anita160
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, anita160 skrev:

Siden han ble sammen med meg for å glemme x-en, altså han hadde fortsatt følelser for henne når han ble sammen med meg. Så jeg ble brukt siden han brukte meg for å glemme følsene han har til henne.

Ikke for å ødelegge alle dine illusjoner om menneskeheten, men det er en ganske normal måte å komme seg videre i livet på. 

Kalles rebound forøvrig

Anonymkode: a4df3...636

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at et vennskap kan føles vanskelig når man får greie på noe slikt, men har dere samme vennegjengen så tenker jeg at du egentlig ikke har noe valg.. Det blir du som mister kontakten med vennene, og du som taper på det.

Jeg ville heller forsøkt å heve meg over det, virket glad og forsøkt å være meg selv med han i nærheten - men distansert deg litt fra ham og ikke gått inn på de dype samtalene direkte med ham. Han har godt av å vite at du er litt såret over oppførselen hans, men jeg synes du burde vise at dette er hans tap og ikke ditt :) 

Anonymkode: 840c0...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...