Gå til innhold

Han dater fler enn meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med siste, selv om jeg synes det er en uting å date flere. Man vet som regel etter en liten stund om dette er en person man vil være med eller ikke, og da går man ikke etter andre. 

Anonymkode: ce002...24a

Hva mener du er en liten stund? Og når kan man liksom forlange eksklusivitet?

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om han ser for seg en fremtid med deg og er betatt,  så vil han strekke seg langt for å vinne hjertet ditt, og han vil vise omverden at du er dama hans med stolthet.  Gjør han ikke det er han ikke verdt din dyrebare tid og kjærlighet. Endrer du derimot innstilling og tenker at dere begge er frie, single mennesker som trenger kos, morro og sex uten videre forpliktelser så kan du jo beholde relasjonen, og nyte det så lenge det varer. Vare se realistisk på det. Du eier han ikke! 

Anonymkode: b35e5...8d2

Jeg er definitivt ute etter noe seriøst, og leter etter kjærlighet slik jeg tenker den skal være. Det var jeg klar på i profilen min, og det var han ganske klar på også.. Når man møtes og det klaffer som jeg føler det har gjort så blir fallet så høyt liksom.. Han viser seg offentlig med meg, og gjør masse fint som han vet jeg setter pris på. Det gjør det hele enda mer uforståelig.

Jeg føler ikke at jeg eier ham, jeg ble bare så satt ut og så ikke den komme i det hele tatt. Det er kanskje tidlig, og det er kanskje vanlig å ha en mer åpen innstilling.. Jeg vet ikke, jeg er bare fortsatt så satt ut :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Axl Rose skrev:

Hva så? Helt normalt å date flere! Har jeg alltid gjort. 

Men har du da vært åpen om det, at du har flere? Hva gjør du hvis du da blir ordentlig betatt og tenker at "Dette er dama!", ville du sagt noe da?

Hilsen TS

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, I Grosny skrev:

Problemet er at folk har forskjellige regler. En regel noen har: Bruk sjansene din og pul det du kan få pult, mens andre aldri vil knulle noen de ikke har lyst til å bli med hele veien til aldershjemmet. Når jeg var på Match valgte jeg å unngå å møte mer en ei dame i samme tidsrom, sånn stort sett (jeg snakker ikke om sex, bare om prat og flørting). Den planen sprakk vel maks to ganger, og da føltes det rotete og lite dedikert.

Konklusjon 1 : Ingenting er en selvfølge.

Konklusjon 2: Det kan være greit å snakke sammen og bli enige om noe.

Konklusjon 3: Svaret får du til sommerferien. Den man reiser på ferie med er sannsynligvis førstevalget.

TS her.. Jeg har tenkt noen dager, og over det du skriver.

Når man har en datingprofil som skriker seriøsitet og uttrykker sterkt alle no-go'es så trodde jeg på en måte at reglene allerede var satt når det kom til dating.. Kan hende jeg er naiv og for lite erfaren, men på meldinger og i samtaler så har jeg fått inntrykk av en mann som er like hodestups og klar for det seriøse som det jeg har vært. Jeg skal love deg at det føles rotete og lite dedikert for den som sitter med vissheten om at vi er flere også, jeg klarer ikke forstå hvordan han har fått til å være så intens med flere.

Jeg tror det er min egen naivitet jeg har å takke, og kjenner at jeg trekker meg unna ham. Det er vondt, men bedre nå enn senere kanskje.. Det kan hende det lønner seg med en prat, men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at har tilliten fått en brist så tar det lang tid å bygge den opp igjen. Det skal isåfall være ekstremt gode forklaringer han har å komme med for at alt skal føles greit igjen..

Takk for konklusjoner, de skal tas med i tankerekken videre ;) 

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du sikker på at det ikke er kjæresten hans, TS? At du ikke bare er et sidesprang? Mulig han kanskje prøver å hinte ved og la telefonen ligge åpent så du kan se det, og tester deg for å se om du syns det er greit å være elskerinnen. 

Anonymkode: b8050...7a4

Jeg har vært hjemme hos ham, og er helt sikker på at han er singel..

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

Det var innholdet i meldingen jeg reagerte på også, at det virket mer romantisk enn tilfeldig. Nå vet jeg ikke "reglene" for dating, jeg er av den gammeldagse typen selv - og pleier ikke å ligge med noen sånn uten videre, men det føltes så riktig med ham. Jeg er redd for at det skal være sånn player-fyr jeg har kommet ut for, og selv om det er dårlig gjort å lese meldinger slik så er jeg glad for at jeg så den. Jeg tenker at om han er like på med henne, og like god som han er mot meg så er vi flere som har falt for ham.

Jeg sendte ham en melding i stad hvor jeg skrev at jeg ikke hadde andre enn ham og lurte på om han traff flere. Han svarte nei, så jeg vet at han lyver allerede. Hvordan skal jeg ta dette videre opp med ham?

Anonymkode: 0de8f...d95

Det kan godt hende at jenta han skriver med ikke er en han treffer eller har sex med. Ergo tenker han at det er innafor å svare "nei" når du spør om han treffer andre.

Spørsmålet du burde stilt er jo om han VIL treffe andre. Det er kjernen her. Er han fortsatt på utkikk etter noen bedre, og snakker han med andre jenter for å se om han får napp et annet sted?

Jeg synes ofte jenter vegrer seg for å stille spørsmålene som gir de klare svarene. Her er spørsmålet om han vil være eksklusivt sammen med deg. 

 

Anonymkode: 63c90...bf7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men har du da vært åpen om det, at du har flere? Hva gjør du hvis du da blir ordentlig betatt og tenker at "Dette er dama!", ville du sagt noe da?

Hilsen TS

Anonymkode: 0de8f...d95

Det er ikke noe jeg snakker om, men svarer ærlig hvis de spør. Når jeg har blitt ordentlig betatt og vet at det er rette dama, så har jeg sluttet å date de andre. Dessverre har jeg tatt feil hver gang så nå skal det mye mer til. Ikke bare bli betatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Axl Rose skrev:

Det er ikke noe jeg snakker om, men svarer ærlig hvis de spør. Når jeg har blitt ordentlig betatt og vet at det er rette dama, så har jeg sluttet å date de andre. Dessverre har jeg tatt feil hver gang så nå skal det mye mer til. Ikke bare bli betatt. 

Beklager å plage deg mer, men du har interessante svar.. 

Hvor lenge har du datet flere før du har avsluttet, når blir du sikker på at du er mer enn betatt liksom? Vanskelig å gi et tidsaspekt på slikt, jeg vet det altså.. Men hvor sikker skal du være, og hva gjør at du blir sikker nok til å avslutte med andre?

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende at jenta han skriver med ikke er en han treffer eller har sex med. Ergo tenker han at det er innafor å svare "nei" når du spør om han treffer andre.

Spørsmålet du burde stilt er jo om han VIL treffe andre. Det er kjernen her. Er han fortsatt på utkikk etter noen bedre, og snakker han med andre jenter for å se om han får napp et annet sted?

Jeg synes ofte jenter vegrer seg for å stille spørsmålene som gir de klare svarene. Her er spørsmålet om han vil være eksklusivt sammen med deg. 

 

Anonymkode: 63c90...bf7

Når noen sender meldinger med nattanuss så tenker jeg automatisk i baner at det er noen han treffer, jeg føler jo nesten fortsatt på å sende kyssefjes til ham siden vi er på et såpass tidlig stadie. Men klart, alle har forskjellig innstilling til slikt da. 

Ja, det er kanskje neste skritt å spørre om han føler dette går riktig vei. Men det føles så som et unaturlig spørsmål sett ut fra hvordan vi har det sammen, men jeg må kanskje bare gjøre det siden det jeg så har slått negativt ut for min del.

Jeg følte spørsmålet var relativt klart jeg da, og la opp til en god sjanse på at han kunne svare litt mer utdypende på det. Men, har man noe å skjule så opplyser man ikke om det før man får direkte spørsmål kanskje. Jeg skal ta det med meg videre!

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dessverre ganske sikker på at denne fyren har flere jenter. Med forbehold, det kan jo hende at den meldingen kom fra for eksempel hans kusine, ei god venninne, o.l.  Men jeg tviler dessverre på det.

Jeg synes du fortjener så mye bedre enn denne fyren, ts. Jeg har opplevd akkurat det samme med en jeg datet før. Det er fryktelig frekt å snakke med andre, spesielt når han satt hos meg. Jeg konfronterte han faktisk, og da var det jeg som ‘hadde et problem’. Nei! Glad jeg dumpet han. 

Dating har dessverre blitt veldig kynisk. Folk er så lett tilgjengelige, så det virker som om mange dater flere samtidig. Kanskje er det ok helt i starten av en relasjon. Men når man har blitt bedre kjent, hatt sex og overnattet hos hverandre, da synes jeg det er dårlig å date og ligge med andre samtidig.. Selv når den man dater uttrykker at vedkommende er ute etter noe seriøst, som din kar ga uttrykk for. Det blir liksom bare bullshit.. og det er det du ikke skal finne deg i! Man skulle tro at man var eksklusive ved det stadiet hvor man ligger med hverandre. Men aldri anta. Du må vite og høre det fra vedkommende.

Du må selv vise denne karen hvor du legger lista de. Krev respekt! Skal han date og ligge med deg, så forventer du at det kun er deg. Såpass skal du kunne kreve. Går han ikke med på det, er han ikke noe for deg.

Jeg håper du finner noen andre enn denne karen, helt ærlig, ts. Han fortjener deg ikke.

Anonymkode: c9a18...a1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at man skal date flere samtidig, men da snakker man om det tidlig og er sikker på at datene er ok med det. For min del er det bare ekkelt, å skulle tenke på at han jeg er med har sex og er intim med andre samtidig. Eller at jeg gjør det... 

Jeg dater ikke menn jeg er usikker på, så den unnskyldningen om at man må teste ut flere for å finne den beste/rette er jeg ikke med på. Ikke mye romantisk, det. 

De mennene jeg har datet har jeg likt og visst at DEM vil jeg holde på med. Alene. Ingen andre. Men er man usikker er man usikker... Men det bør snakkes om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dessverre ganske sikker på at denne fyren har flere jenter. Med forbehold, det kan jo hende at den meldingen kom fra for eksempel hans kusine, ei god venninne, o.l.  Men jeg tviler dessverre på det.

Jeg synes du fortjener så mye bedre enn denne fyren, ts. Jeg har opplevd akkurat det samme med en jeg datet før. Det er fryktelig frekt å snakke med andre, spesielt når han satt hos meg. Jeg konfronterte han faktisk, og da var det jeg som ‘hadde et problem’. Nei! Glad jeg dumpet han. 

Dating har dessverre blitt veldig kynisk. Folk er så lett tilgjengelige, så det virker som om mange dater flere samtidig. Kanskje er det ok helt i starten av en relasjon. Men når man har blitt bedre kjent, hatt sex og overnattet hos hverandre, da synes jeg det er dårlig å date og ligge med andre samtidig.. Selv når den man dater uttrykker at vedkommende er ute etter noe seriøst, som din kar ga uttrykk for. Det blir liksom bare bullshit.. og det er det du ikke skal finne deg i! Man skulle tro at man var eksklusive ved det stadiet hvor man ligger med hverandre. Men aldri anta. Du må vite og høre det fra vedkommende.

Du må selv vise denne karen hvor du legger lista de. Krev respekt! Skal han date og ligge med deg, så forventer du at det kun er deg. Såpass skal du kunne kreve. Går han ikke med på det, er han ikke noe for deg.

Jeg håper du finner noen andre enn denne karen, helt ærlig, ts. Han fortjener deg ikke.

Anonymkode: c9a18...a1d

Tusen takk for innspill og at du deler erfaring! Jeg har tenkt tanken på om det kunne være noen andre enn en eventuell date selv, men klarer nok ikke helt å slå meg til ro med det.. Så den tvilen deler vi.

Nå var jeg kanskje dum som ikke reagerte ovenfor ham med en gang, for reaksjonen hans kunne fortalt så mye. Jeg er lei meg for at du har samme erfaring, og er så enig i at det er både frekt og direkte sårende at det skjer. Hvor lenge datet dere? Skjedde dette tidlig i prosessen?

Det virker som dette med nettet har tatt helt av ja, som du sier så er alt så altfor tilgjengelig.. I en sonderingfase tenker jeg at det kanskje ikke er unaturlig å skrive med flere, eventuelt møtes over en kaffe for å sjekke kjemi, men jeg føler liksom at vi har kommet lenger. Jeg har nok vært fryktelig naiv, og har stolt på både profilteksten og væremåten hans. Hva er poenget i å skrive at man er ute etter noe seriøst hvis man ikke er det, man forstår vel at den andre parten også legger sjel og følelser i denne prosessen? Jeg ser nå at jeg kanskje burde vært mer klar på hva som forventes, men helt ærlig så har jeg tatt det som en selvfølge.. Han vet jo akkurat hvor jeg står og hva jeg mener på en måte, jeg slettet f.eks. profilen min så raskt jeg kunne etter VIP gikk ut (ca 3 uker etter vi fikk kontakt). 

Jeg håper selv på at dette er en gigantisk misforståelse (yeah, right..) eller at det er melding fra noen han allerede har avsluttet med men som forsøker å få oppmerksomhet igjen.. Jeg har tenkt for meg alle muligheter, og manner meg opp til å ta en prat med ham.

Sukk altså, at noe så fint så fort kan bli så vanskelig.. :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kutter jo selvfølgelig han med en gang. 
Du er ikke spesiell i hans øyne. Da hadde han ikke chatta med andre jenter med han var med deg. Så enkelt er det jo faktisk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, s0la skrev:

Greit nok at man skal date flere samtidig, men da snakker man om det tidlig og er sikker på at datene er ok med det. For min del er det bare ekkelt, å skulle tenke på at han jeg er med har sex og er intim med andre samtidig. Eller at jeg gjør det... 

Jeg dater ikke menn jeg er usikker på, så den unnskyldningen om at man må teste ut flere for å finne den beste/rette er jeg ikke med på. Ikke mye romantisk, det. 

De mennene jeg har datet har jeg likt og visst at DEM vil jeg holde på med. Alene. Ingen andre. Men er man usikker er man usikker... Men det bør snakkes om.

Det kunne ikke ramlet meg inn å møte flere på samme måten selv, og jeg har ikke tenkt tanken på at det kunne gjelde andre veien heller. Det er ekkelt, det er sårende, og det er på grensen til sykt siden han ikke har vært åpen på at han møter flere.

Jeg vet ikke om det er mulig å være betatt av og ville "finne ut av" flere på en gang, jeg klarer ihvertfall ikke å ha hodet eller hjertet involvert så intenst med fler enn den ene.. Det kommer kanskje an på erfaring og hvor kynisk man er, jeg vet ikke.. Det er en situasjon og tankegang jeg ikke klarer å sette meg inn i slik jeg har det og er nå.

Jeg har vist med all tydelighet at jeg er fullstendig dedikert - både med å prioritere ham, slette egen profil, være tilstede. Han har sagt jeg er alt han har drømt om, og det gjør det ekstra vanskelig å svelge dette her. Håper det ender positivt, og at jeg ikke havner i et hode/hjerte dilemma.

Anonymkode: 0de8f...d95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å plage deg mer, men du har interessante svar.. 

Hvor lenge har du datet flere før du har avsluttet, når blir du sikker på at du er mer enn betatt liksom? Vanskelig å gi et tidsaspekt på slikt, jeg vet det altså.. Men hvor sikker skal du være, og hva gjør at du blir sikker nok til å avslutte med andre?

Anonymkode: 0de8f...d95

Det har variert. Hvor fort betatt jeg har blitt. Det har skjedd at jeg ble så betatt at jeg avsluttet kontakt med de andre og bare tenkte på henne etter første date sammen. Andre har gått lengre tid. Nå vet jeg ikke hvor sikker jeg må være. Det vil tiden vise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for innspill og at du deler erfaring! Jeg har tenkt tanken på om det kunne være noen andre enn en eventuell date selv, men klarer nok ikke helt å slå meg til ro med det.. Så den tvilen deler vi.

Nå var jeg kanskje dum som ikke reagerte ovenfor ham med en gang, for reaksjonen hans kunne fortalt så mye. Jeg er lei meg for at du har samme erfaring, og er så enig i at det er både frekt og direkte sårende at det skjer. Hvor lenge datet dere? Skjedde dette tidlig i prosessen?

Det virker som dette med nettet har tatt helt av ja, som du sier så er alt så altfor tilgjengelig.. I en sonderingfase tenker jeg at det kanskje ikke er unaturlig å skrive med flere, eventuelt møtes over en kaffe for å sjekke kjemi, men jeg føler liksom at vi har kommet lenger. Jeg har nok vært fryktelig naiv, og har stolt på både profilteksten og væremåten hans. Hva er poenget i å skrive at man er ute etter noe seriøst hvis man ikke er det, man forstår vel at den andre parten også legger sjel og følelser i denne prosessen? Jeg ser nå at jeg kanskje burde vært mer klar på hva som forventes, men helt ærlig så har jeg tatt det som en selvfølge.. Han vet jo akkurat hvor jeg står og hva jeg mener på en måte, jeg slettet f.eks. profilen min så raskt jeg kunne etter VIP gikk ut (ca 3 uker etter vi fikk kontakt). 

Jeg håper selv på at dette er en gigantisk misforståelse (yeah, right..) eller at det er melding fra noen han allerede har avsluttet med men som forsøker å få oppmerksomhet igjen.. Jeg har tenkt for meg alle muligheter, og manner meg opp til å ta en prat med ham.

Sukk altså, at noe så fint så fort kan bli så vanskelig.. :( 

Anonymkode: 0de8f...d95

Ikke noe problem. Og ja, jeg skjønner at du tviler. Fikk du sett navnet hennes? Hvis, kan det være en idé å søke henne opp på sosiale medier?

Det er lett å tenke sånn i ettertid. Men grunnen til at du ikke reagerte og sa ifra med en gang, er nok fordi du ble sjokkert. Og da er det ikke alltid så lett å handle. Men skjer det igjen, så kan du virkelig reagere! 

Takk :) Det er veldig frekt, ja. Vi hadde datet i kanskje 1-2 måneder. Jeg husker ikke helt nøyaktig. 

Ja, jeg er enig. Og når dere har stadfestet at dere dater og har hatt sex, så føler du på en måte at dere skulle ha kommet lengre enn å date andre. Jeg skjønner deg veldig godt. Ikke tenk at du er dum som har vært naiv, i hvert fall. Det er sånn man lærer, og du har jo villet gi han en sjanse fordi han har virket real!

Synes det er så dårlig gjort, når han har gitt inntrykk til deg om det motsatte. Jeg har dessverre lært at man ikke kan stole på så mange folk.. En annen jeg datet sa til og med at han ville at jeg ikke skulle date andre, mens han hang på Tinder.. frekt! Har lært at man ikke kan anta, også er en gylden regel: vil den andre parten virkelig ha deg, så er ikke ting så komplisert. Synes det er ganske logisk, egentlig. Vil man ha hverandre like mye (og seriøst), så skal ting flyte. 

Og jeg skjønner at du trodde at han var seriøs. Alt har gitt inntrykk av det til det som nå skjedde. Men du kan fortsatt legge lista på ditt nivå: si til han at du kun dater en om gangen, og føler at dere har kommet såpass langt i datingen at du ønsker dette. Hvis ikke går du! Det kan du eventuelt gjøre neste gang du dater også. Det er to parter i en datingrelasjon, og du har like mye krav på å bli respektert. Sett ned foten. 

Klem :) 

Anonymkode: c9a18...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.1.2018 den 14.25, AnonymBruker skrev:

Hvor vanlig er det egentlig å date flere etter man har hatt sex?

Jeg har datet en fyr en måneds tid nå, og funnet ut at han møter en annen også. Han fikler inniblant med telefon på besøk her, og når han var på do tikket det inn en messengermelding jeg fikk lest på skjermen. Han sendte meldinger med henne mens han var hos meg, kan tro jeg ble litt satt ut! Var av typen savner deg, og nattaklem/nuss. Vi var tidlig intime, så jeg er redd han også er det med henne.. Det gjør meg uvel :( Han er så utrolig tilstede med meg og er så drømmemann på alle måter, vi har vært så close siden vi først møttes og ting har føltes så riktig - jeg ble så rystet når jeg leste det!

Hvordan ville dere taklet dette?

Anonymkode: 0de8f...d95

Det er mange som dater flere, har to venninner som dater så mye at jeg blir helt svimmel, kan raskt bli førti dater på 4-5 mnd på dem. Noen av gutta kan de møte to ganger, og da kan det raskt få både 3-4 uker mellom date en og to og i mellomtiden møter dem andre. Selv på en dag har dem klart å klemme inn to dater, den andre etter at de er på vei hjem fra den første. Tidvis kan det bare gå to til tre dager før dem møter en, dagen etter dem har startet å skrive med noen også. Det er helt vilt!

Selv er jeg mer gammeldags, dater bare ei om gangen og det kan ta lang tid før jeg dater henne. Går jeg inn for ei så er det ikke snakk om å date ei annen for min del, jeg er målrettet på hva jeg vil og ikke vil. Men alle er jo ikke som meg, og han du dater er tydligvis en motsetning til meg på dette.

At han skriver til hun andre mens han er med deg er ikke det beste, selv er jeg veldig utilgjengelig for alle andre mens jeg er på date, føler annet ville være uhøffelig. Han føler trolig ikke at dere har bundet/forpliktet dere til hverandre på noen måte, noen føler ikke slik når de blir fysiske med noen, mens andre igjen da stopper opp og får fullt fokus.

Tenker at du er en av dem som føler at du forplikter deg sterkere når du blir fysisk, mens han ser det på en annen måte der. Men uansett, han kunne spart seg å fikle med telefonen med henne mens han rotet med deg. Selv hadde jeg ikke følt for å gå videre med ei som satt å fiklet med mobilen på første date, da hadde jeg ikke gått videre med henne, så sant hun ikke forklarte hvorfor hun prioriterte den fremfor meg på date. Skal være noe viktig for min del, dersom jeg skal svare noen på SMS mens jeg er på date, og da sier jeg fra til henne hvorfor jeg må avbryte litt og forklarer hvorfor jeg må det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Bruk kondom 

frem til dere sier at dere ikke skal Date andre så gjør man som man vil. 

Anonymkode: a131d...859

Ikke helt slik det fungerer. Man må gjøre et valg og sette andre på vent, evt bare kutte kontakten med de andre helt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grunnen at man aldri har sex med noen i det hele tatt, hvis dere er over tredve år kan jeg ikke annet enn å si det er veldig flaut. 

Anonymkode: 11ad9...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke annet enn å si han er umoden, sorry, han kommer til å være utro med deg fra dag 1! du har valget, og du tar valget. Derfor skal man ikke stole på menn...

Anonymkode: 11ad9...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...