Gå til innhold

Alt har snudd seg etter abort


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen andre her som har tatt abort, og brukt lang tid på å bli psykisk og fysisk klar for sex igjen?

Jeg tok abort for ett år siden, og det gikk ekstremt innpå meg. Jeg gikk, og går på p-piller og bruker kondom. Legene synest det var utrolig rart det klarte å skje, men at det har jo vært tilfelle før at det har evt gått ett lite hull på kondom og p-pillen rett og slett ikke funker. Jeg slet enormt psykisk på den tiden, var arbeidsledig og kjæresten gikk igjennom enn tøff tid pga ett dødsfall. Det å beholde, hadde blitt altfor tungt og vanskelig uansett hvordan jeg vendet på det. Under aborten og etter hadde jeg det helt grusomt..gråt og gråt og gråt..kjæresten har vært støttende, men prøvd ofte å be frem sex..ta på meg osv. Vi har hatt sex etter aborten, men jeg klarer rett og slett ikke å nyte det..jeg har bare frykt og ubehag..Føler egentli jeg er iferd med å ødelegge hele forholdet, da kjæresten ikke får det han ønsker. Jeg synest det bare er styr med kyssing også nå, for hver gang han kysset meg tiden etter aborten, så prøvde han seg på mer etterpå..så kroppen min har lagt en sperre..blir bare små grinete når han prøver hardt for å få flere kyss..ett enkelt går fint, men flere på en gang blir bare mas for kroppen..

Tanken på at jeg mister han, ødelegger meg totalt..han er det kjæreste jeg har, har det så godt med han, men sex delen bare ødelegger alt..

Anonymkode: 1c861...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest N-Nøff

Ja... sånn kan en få det etter noe sånt. Du vet kanskje innerst inne at du ikke er klar for barn og derfor ikke bør ha sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør skaffe deg psykolog hjelp? 

Anonymkode: 3347a...444

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Neinøff skrev:

Ja... sånn kan en få det etter noe sånt. Du vet kanskje innerst inne at du ikke er klar for barn og derfor ikke bør ha sex?

Stakkars deg som har sex bare for forplantningens skyld. Vi andre får nytelse av det. Gå til sexolog asap! 

Anonymkode: 09697...9ea

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bør skaffe deg psykolog hjelp? 

Anonymkode: 3347a...444

Er jevnlig med psykolig, men har ikke merket at det hjelper..

Anonymkode: 1c861...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jevnlig med psykolig, men har ikke merket at det hjelper..

Anonymkode: 1c861...1ad

Vet du om du om det er det at du er redd for at du skal bli gravid på ny som gjør deg så stresset eller om det er depresjon og kanskje at du innest inne lurer på om det var feil beslutning (følelsemessig altså)?

Anonymkode: d117e...b3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...