Gå til innhold

Fortell om din "uvenn"


Gjest Terence

Anbefalte innlegg

Gjest Terence

Jeg hadde rent glemt at ordet "uvenner" eksisterte, inntil jeg plutselig dumpet over det igjen her på kvinneguiden. Det tok meg helt på sengen, og plutselig var jeg fylt av de varmeste nostalgiske tanker som tok meg helt tilbake til barneskolen igjen. Og ordet i seg selv er jo også helt fantastisk, det er rett og slett synd at man ikke får brukt det lenger:

"Lenge siden du har hengt med Thomas nå, er det ikke?"

"Ja, vi er uvenner."

Men så slo deg meg at dere kvinner pleier jo faktisk å ha "uvenner" til langt opp i voksen alder, ja kanskje hele livet igjennom. Det var tross alt ingen tilfeldighet at det var på Kvinneguiden at jeg skulle oppdage dette ordet igjen. Kanskje det er snakk om en fast uvenn som følger dere igjennom hele livet, eller det kan være snakk om midlertidige uvenner som da veksler mellom å ha venne- eller uvennestatus.

Så jenter, kan ikke dere ta og fortelle for oss gutta om en av deres "uvenner"? Og si gjerne litt om hva det er med denne personen som gjør den til en uvenn (ikke lov å nevne navn, så klart). Det kan være snakk om både faste og midlertidige uvenner. Kanskje var det noe som skjedde som gjorde at dere ble uvenner? Fortell, fortell...

Endret av Terence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...