Gå til innhold

å finne henne


Wood

Anbefalte innlegg

Jeg har enda ikke krysset henne, og savner veldig å treffe henne. Tenker av og til at jeg må reise til et annet land for å komme i kontakt med henne siden jeg ikke har møtt henne i Norge. Hvordan traff du din kjæreste første gang? var du i et annet land eller var det på et helt annet miljø du var vant å være i? jeg er 40 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Wood skrev:

Jeg har enda ikke krysset henne, og savner veldig å treffe henne. Tenker av og til at jeg må reise til et annet land for å komme i kontakt med henne siden jeg ikke har møtt henne i Norge. Hvordan traff du din kjæreste første gang? var du i et annet land eller var det på et helt annet miljø du var vant å være i? jeg er 40 år nå.

Det er en del damer i Norge, ca 2,5 millioner. Så det burde være mulig å finne en der. Prøv online dating eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at jeg ikke er gal, men du snakker om henne som om hun er et menneske du har møtt i virkeligheten og samtidig som om du ikke har møtt henne i virkeligheten. For det er derfor du ikke har kysset henne eller møtt henne, først må du møte henne. Du finner henne i nabolaget, i byen du bor i, i landet du bor i eller i Amerika.

Anonymkode: 81120...f3a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener å huske at jeg ikke er gal, men du snakker om henne som om hun er et menneske du har møtt i virkeligheten og samtidig som om du ikke har møtt henne i virkeligheten. For det er derfor du ikke har kysset henne eller møtt henne, først må du møte henne. Du finner henne i nabolaget, i byen du bor i, i landet du bor i eller i Amerika.

Anonymkode: 81120...f3a

Det står kRysset, ikke kysset 😄

Anonymkode: 6689a...e29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt mine kjærester på fest, på nattklubb, på studentkro og nå sist på Tinder :hjerte:. Er man åpen for å finne kjærligheten så dukker den opp.

Min erfaring er at ulik kultur/bakgrunn gir ekstra utfordringer, så jeg vet ikke om utlandet er det beste å prøve. Men det også funker jo for noen.

Anonymkode: 22e35...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte ham i mitt vante miljø, på universitetet. 

Jeg vet ikke helt hvordan en tur til utlandet skal hjelpe, med mindre du tenker på noe som ligner litt mer på arrangert ekteskap? 

Anonymkode: a81f0...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt mine kjærester på fest, på nattklubb, på studentkro og nå sist på Tinder :hjerte:. Er man åpen for å finne kjærligheten så dukker den opp.

Min erfaring er at ulik kultur/bakgrunn gir ekstra utfordringer, så jeg vet ikke om utlandet er det beste å prøve. Men det også funker jo for noen.

Anonymkode: 22e35...831

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte ham i mitt vante miljø, på universitetet. 

Jeg vet ikke helt hvordan en tur til utlandet skal hjelpe, med mindre du tenker på noe som ligner litt mer på arrangert ekteskap? 

Anonymkode: a81f0...fbe

som yrkesaktiv har det ikke vært tilgjengelige kvinner, heller ikke når jeg studerte. Men jeg er veldig klar når jeg krysser hennes vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står kRysset, ikke kysset 😄

Anonymkode: 6689a...e29

Glad du svarte Amerika... Fordi jeg har tenkt tanken... 

Stemmer det at når kvinner betrakter deg, så stirrer hun direkte på deg... Jeg har mange ganger opplevd når kvinner stirrer, men jeg har ikke klart å tolke hvilken vei stirrer for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...