Gå til innhold

Noen menn som IKKE liker å ha sex når dama har mensen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen kjørte brannbil en gang.. å da hadde jeg ikke mensen en gang.. bare en liten blødning pga hormonspiral.. asså.... det så ut som en seng neon haddd operert på.. himmel å hav. Aldri igjen selvom jeg er gal kåt den uka jeg blør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å pule rødt er gødt! ;)

Klart man kvier seg, men når alt kommer til alt så kommer det an på den totale kåtheten...

En dame du aldri har møtt før vil man normalt knulle uansett mensen eller ikke, så det hele vil jo da bunne i tankesettet ditt og hvor kåt du er. 

Det er jo nettopp derfor det er så viktig for mann & kone å sprenge litt grenser for å unngå at forholdet blir helt død og rødt. ;)
 

Anonymkode: de2cf...180

Hahaha. Jeg foretrekker å ha sex i dusjen når jeg har mensen, spesielt om det er de dagene jeg blør for "fullt". Ellers helt på slutten hvor jeg blør lite og periodisk i løpet av dagen så funker det med et håndkle under rumpa i senga 😊

Anonymkode: a0b2a...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penetrering står jeg glatt over den uka, men sier ikke nei takk til en BJ :P

Anonymkode: 7e6c3...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det stinker grusomt, har sinnsykt med smerter og blør som en gris så her står vi glatt over. 

Anonymkode: 0e782...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri hatt sex med ei jente som hadde mensen og vil aldri gjøre det heller.

Anonymkode: 8ec68...b01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.1.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Synes det er så rart å lese at det hjelper på menssmerter. Jeg kan ikke forestille meg hvor lite jeg har lyst til å få noe som helst inni meg de første dagene under mensen, da jeg har menssmerter. Ikke engang tampong. 

Men, vi er forskjellige. Bra det fungerer for deg. 

Anonymkode: 073cf...a27

Samme her. Jeg får så stort press nedover at bare å gå på do er skikkelig vondt. Bare å sette meg på en stol er vondt for da går trykket oppover. Finnes ikke noen form for lyst i den uka  

Anonymkode: 262cd...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...