Gå til innhold

Bare sex eller sex med følelser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr i seks uker og jeg har skikkelige følelser for han. Han er så oppmerksom, søt, skriver til meg hver dag - uansett om vi sees eller ikke og vi har sykt god kjemi oss i mellom. Så god kjemi at vi har hatt sex ti-talls ganger. Vi er eksklusive, altså. 

Sexen er intens, vi har mye øyekontakt og ting føles så bra. Med i og med vi hadde sex så tidlig etter vi møttes, så lurer jeg på om det er noen tegn på at en fyr bare er ute etter sex eller om han er ute etter "the real deal". Vi har hatt samtalen og jeg spurte indirekte, og da sa han at liker meg. Men så tenker jeg at i og med at han var hos meg da, så ville han vel ikke sagt noe annet. 

Og vi gjør ting sammen annet enn å ha sex altså.

Men jeg har brent meg før, og vil gjerne være litt føre var denne gangen. Så, hva burde jeg være oppmerksom på? 😊

Anonymkode: 16b5a...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har datet en fyr i seks uker og jeg har skikkelige følelser for han. Han er så oppmerksom, søt, skriver til meg hver dag - uansett om vi sees eller ikke og vi har sykt god kjemi oss i mellom. Så god kjemi at vi har hatt sex ti-talls ganger. Vi er eksklusive, altså. 

Sexen er intens, vi har mye øyekontakt og ting føles så bra. Med i og med vi hadde sex så tidlig etter vi møttes, så lurer jeg på om det er noen tegn på at en fyr bare er ute etter sex eller om han er ute etter "the real deal". Vi har hatt samtalen og jeg spurte indirekte, og da sa han at liker meg. Men så tenker jeg at i og med at han var hos meg da, så ville han vel ikke sagt noe annet. 

Og vi gjør ting sammen annet enn å ha sex altså.

Men jeg har brent meg før, og vil gjerne være litt føre var denne gangen. Så, hva burde jeg være oppmerksom på? 😊

Anonymkode: 16b5a...339

Om ting dabber av og om du merker at han trekker seg unna. Brent meg noe sinnsykt på det greine der. Han var verdens fineste de første månedene og jeg trodde virkelig det var på veg til å bli seriøst. Så begynte en karusell jeg ikke kom meg ut av. Endte i en fryktelig kjærlighetssorg og mange triste stunder for min del. 

Anonymkode: ba82f...ba9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Du nevner ca. 100 tegn på at han er interessert i noe seriøst, men er ute etter det ene tegnet på at han bare vil pule? 

Senk skuldrene, nyt startfasen og ikke se etter tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Inkognito A skrev:

Du nevner ca. 100 tegn på at han er interessert i noe seriøst, men er ute etter det ene tegnet på at han bare vil pule? 

Senk skuldrene, nyt startfasen og ikke se etter tegn.

Signerer denne totalt! :) 

Jeg hadde kun møtt min kjære én gang irl (som endte med mye kyssing og klåing) før vi havnet til sengs - treff nummer to var hjemme hos meg med planlagt overnatting. Vi har nå vært sammen halvannet år og har det bedre en noen gang!

Anonymkode: e88b2...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt råd er å senke skuldrene. Er han ikke interessert så er han ikke interessert uansett, risikoen for at du mister interessen kan også forekomme. Ingen kan vite noe 100% sikkert i en startfase.

Senk skuldrene og la være å fokusere på ting du ikke kan kontrollere uansett, tenk heller at fokuset skal være på å kose seg, bli ordentlig kjent, treffe et hyggelig menneske og se om kjemien stemmer. 

Om du vil vente mer med sex så må du gjerne gjøre det.

Har også hatt mine uhell her og der i datingfasene, men hvem har ikke det? De aller fleste levende mennesker kan ikke gå gjennom livet uten en eller annen kjærlighetssorg, dårlig erfaring, en date som trekker seg bort. Når kjærligheten dukker opp så har det også forekommet utenfor vår kontrollsone...så hvorfor fokusere på mye på ting du ikke kan styre? 

Ellers er det naturlig å bli nervøs og ekstra usikker i startfasen, og hvis han trekker seg bort eller ting går dårlig så bør du ikke ta så altfor stort på det. Drømmemannen kommer ikke til å gjøre det, han kommer du nemlig til å ende opp med! :) 

 

Anonymkode: b9684...039

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om ting dabber av og om du merker at han trekker seg unna. Brent meg noe sinnsykt på det greine der. Han var verdens fineste de første månedene og jeg trodde virkelig det var på veg til å bli seriøst. Så begynte en karusell jeg ikke kom meg ut av. Endte i en fryktelig kjærlighetssorg og mange triste stunder for min del. 

Anonymkode: ba82f...ba9

Jeg opplevde kraftig kjærlighetssorg den gangen jeg gikk inni et seriøst og evigvarende forhold engang. Men det gikk fint tilslutt selvom!

Så hva med å slutte å være paranoid for alle mulige scenarioer og farer?

Skal man aldri kunne såres så kan man heller aldri våge å date eller ha et forhold, for det krever at man dealer med sånt bedre. Frykt og paranoia har ofte en tendens til å bli selvoppfyllende profetier. Det er mye verre enn at en mann finner ut at dere ikke passer sammen, men hadde det fint så lenge det varte.

Anonymkode: 0930c...91b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...