Gå til innhold

Blir gal av daten snart!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger seriøs råd her, før jeg blir gæren. Jeg dater en fin fyr i snart 4 mnd og ting har hittill gått greit. Vi vil de samme tingene, og vi snakker konstant om en fremtid sammen. Han har begynt å kalle meg for kjæresten sin, men oppfører seg som noe helt annet. 

Han vil flytte inn, starte en familie og sier han elsker meg. Men så tar han jo nesten ikke kontakt, sender aldri bilder og har ikke sagt noe om meg til verken familier eller venner. Selv har jeg fortalt om daten for en mnd siden og forsikret meg om at det var greit for han. Skjenner meg rett og slett forvirret, og er utrolig lei av å snike rundt. :dry:

Jeg hvet ikke om vi er sammen en gang.....

Anonymkode: 8d015...a4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere møttes da? Og hvor mange ganger i såfall? Og hva mener du om at du har fortalt om daten og at det er greit for han? Har dere hatt sex? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv har jeg fortalt om daten for en mnd siden og forsikret meg om at det var greit for han. 

Jeg hvet ikke om vi er sammen en gang.....

Anonymkode: 8d015...a4c

???

er dette halal kjæreste?

Anonymkode: b250b...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Indigo88 skrev:

Har dere møttes da? Og hvor mange ganger i såfall? Og hva mener du om at du har fortalt om daten og at det er greit for han? Har dere hatt sex? 

Vi møtes ca. 1-2 ganger i uken. Vi bor begge hjemme og enten jobber eller studerer, så det blir lite tid til å møtes. Vi har hat en god del sex ja.....! 

Anonymkode: 8d015...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han driver med dobbeldating og så klarer han ikke bestemme seg for vel han skal ende opp med.. 

Anonymkode: 09b15...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje han driver med dobbeldating og så klarer han ikke bestemme seg for vel han skal ende opp med.. 

Anonymkode: 09b15...2b1

Vi har snakkes om at vi ikke skulle date andre allerede etter de par første datene.....huff:(

Anonymkode: 8d015...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HAn vil flytte inn og starte familie? Dere har datet i 4 mnd 😳

Anonymkode: de47e...06c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gamle er dere? Personlig synes jeg det er tidlig å si at man elsker noen etter fire måneder OG snakke om en fremtid sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke seriøs før man inkluderer hverandre i livene sine. Inviter han med, så ser du fort om han er på veg inn, eller sitter på gjerdet.

Anonymkode: 1a5d2...942

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Indigo88 skrev:

Hvor gamle er dere? Personlig synes jeg det er tidlig å si at man elsker noen etter fire måneder OG snakke om en fremtid sammen. 

Vi er 26 og 28år...

Anonymkode: 8d015...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er 26 og 28år...

Anonymkode: 8d015...a4c

Hmm, okey. Jeg synes det var ganske tidlig å bli så "seriøse". Hva med å spørre hva dere er? Få treffe vennene hans og han dine? Jeg føler ikke det er et forhold før dere inkluderer hverandre i hverandres hverdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger seriøs råd her, før jeg blir gæren. Jeg dater en fin fyr i snart 4 mnd og ting har hittill gått greit. Vi vil de samme tingene, og vi snakker konstant om en fremtid sammen. Han har begynt å kalle meg for kjæresten sin, men oppfører seg som noe helt annet. 

Han vil flytte inn, starte en familie og sier han elsker meg. Men så tar han jo nesten ikke kontakt, sender aldri bilder og har ikke sagt noe om meg til verken familier eller venner. Selv har jeg fortalt om daten for en mnd siden og forsikret meg om at det var greit for han. Skjenner meg rett og slett forvirret, og er utrolig lei av å snike rundt. :dry:

Jeg hvet ikke om vi er sammen en gang.....

Anonymkode: 8d015...a4c

Jeg mener at når man har datet i en så kort periode så er det altfor tidlig å si at man vil flytte sammen og stifte familie. Har han ikke engang fortalt om deg til venner og familie så er det bare å droppe hele fyren. 

Har du spurt han om hvorfor han ikke har fortalt om deg, det hadde jeg krevd at han hadde gjort. Nei dette her hørtes ganske dødfødt ut.... 

Anonymkode: 2e8b3...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er 26 og 28år...

Anonymkode: 8d015...a4c

hvordan ble dere kjent med hverandre, og hvor møttes dere første gang?

Anonymkode: fc4a0...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du ikke ta personlig opp med han? Kanskje han ikke liker å bruke mobil, og prioriterer fritid sin annerledes, er ikke det et godt tegn? hvem tror du kommer til å lage mat når dere flytter sammen? er han drømmemannen din som du ser for deg leve lenge sammen med?

Anonymkode: fc4a0...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvordan ble dere kjent med hverandre, og hvor møttes dere første gang?

Anonymkode: fc4a0...7fd

Vi ble kjent via sukker, og møttes på en cafe første gang.

Anonymkode: 8d015...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han holder på med flere! Soleklart. Kjenner typen.

Anonymkode: 058ed...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å flytte sammen før man vet om man er ment for hverandre ville ikke jeg gjort iallfall. Det er for drastisk. Men synd dere har misbrukt allerede å ha sex med hverandre for tidlig i forholdet. 

Anonymkode: fc4a0...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi ble kjent via sukker, og møttes på en cafe første gang.

Anonymkode: 8d015...a4c

hva hadde du som formål i første stevne møtet? kriblet det i magen? Personlig synes jeg det kan bli veldig rotløst når man må møte noen igjennom en date tjeneste. Men dere har jo betalt for tjenesten, og da forventer man jo begge gevinst. Men det er mistenkelig når  han også har brukt dating tjeneste, da kan han selvsagt ha en profil der fortsatt... 

Anonymkode: fc4a0...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det er råd du ønsker... Hva med å sende en melding til han, og si du liker han veldig godt. 

Anonymkode: fc4a0...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det er råd du ønsker... Hva med å sende en melding til han, og si du liker han veldig godt. 

Anonymkode: fc4a0...7fd

Vi sender mld hver dag....og altid med "elsker deg" påslutten

Anonymkode: 8d015...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...