Gå til innhold

Han har aldri hatt kjæreste før


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo så mange dårlige forhold der ute (iallefall etter kg og bedømme), så om det er ´litt´ ubalanse kan vel ikke være så mye å ta på vei for :closedeyes:

Anonymkode: 49220...f8d

Det er greit å leve i et dårlig forhold fordi mange andre også gjør det?

Anonymkode: 1fb6e...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit å leve i et dårlig forhold fordi mange andre også gjør det?

Anonymkode: 1fb6e...b2d

Har bare lest en brøkdel av denne tråden, men for og svare: hvis dette er ´greia´ så er vel ikke det worst case scenario sammenlignet med  andre forhold, m.a.o får ikke betegnelsen dårlig.  Det vil vel alltid være ´noe´.

Anonymkode: 49220...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er greit å leve i et dårlig forhold fordi mange andre også gjør det?

Anonymkode: 1fb6e...b2d

Pass deg så du ikke gjør samme tabben i denne tråden; forklare og oppdra vrange, uerfarne og passive menn...

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare lest en brøkdel av denne tråden, men for og svare: hvis dette er ´greia´ så er vel ikke det worst case scenario sammenlignet med  andre forhold, m.a.o får ikke betegnelsen dårlig.  Det vil vel alltid være ´noe´.

Anonymkode: 49220...f8d

Så du forventer at noen skal høre på deg og ta deg på alvor, enda du ikke gidder lese?

Slappfisker!

Anonymkode: c91a7...03f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bare lest en brøkdel av denne tråden, men for og svare: hvis dette er ´greia´ så er vel ikke det worst case scenario sammenlignet med  andre forhold, m.a.o får ikke betegnelsen dårlig.  Det vil vel alltid være ´noe´.

Anonymkode: 49220...f8d

Meg igjen - men igjen det kommer vel an på hvem man er- folk er forskjellige- (samt hvor mye man har lest i denne tråden...)

Anonymkode: 49220...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pass deg så du ikke gjør samme tabben i denne tråden; forklare og oppdra vrange, uerfarne og passive menn...

 

Så du forventer at noen skal høre på deg og ta deg på alvor, enda du ikke gidder lese?

Slappfisker!

Anonymkode: c91a7...03f

Er det Fia som leiter etter sin Fiinbeck?

Ps. Kanskje de har kjevle på eBay hvis du har flaks.

Anonymkode: 49220...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det Fia som leiter etter sin Fiinbeck?

Ps. Kanskje de har kjevle på eBay hvis du har flaks.

Anonymkode: 49220...f8d

Nei, det er motsatt, det er de vi IKKE bør ende opp som..

Anonymkode: c91a7...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er motsatt, det er de vi IKKE bør ende opp som..

Anonymkode: c91a7...03f

I know I know...du kom meg i forkjøpet- kan ikke redigere her:vetikke:

Men siste utsagnet ditt hadde preg av Fia...sorry

1 time siden, AnonymBruker skrev:

.

 

Så du forventer at noen skal høre på deg og ta deg på alvor, enda du ikke gidder lese?

Slappfisker!

Anonymkode: c91a7...03f

 

Anonymkode: 49220...f8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 15.1.2018 at 9:21 PM, AnonymBruker said:

jeg er 40 år, og har ikke enda hatt konkret kjæreste i voksen alder, tror neppe norske kvinner har en sjanse på meg. Ellers må hun være radikal annerledes enn de kvinnene jeg har kommet i møte. 

Anonymkode: a7b33...c18

Særlig. Tenker det er du som ikke har en sjanse på norske kvinner. Du får dikke til Thailand....... 

Anonymkode: 115bb...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hvor har tråden svingt seg hen :D 

Er det noen her som har noe positiv erfaring med beskjedne gutter som har vært alene hele livet? 

Er det håp å ha dem som partner og er dem villige til å ta tak i forhold livet? :)

Anonymkode: 2ec5d...038

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Syns ikke du skal dømme han sånn uten videre :) Min kjæreste hadde heller aldri vært sammen med noen før meg. Han er 28 år. Det har vært småting som jeg ikke har vært fornøyd med, men da har vi snakket om det. Ellers er han en veldig bra kjæreste.. 

Heller en fyr som aldri har hatt kjæreste enn en som har 5 unger med 8 damer, og masse drama med exer generelt. Nei takk. 

Anonymkode: a36a4...d2a

Hvordan kan man ha 5 barn med 8 damer?

Anonymkode: e6121...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok alltid ‘noe’ med en mann rundt 40 som aldri har vært i forhold. Kanskje passer disse mennene best for kvinner med dårlig selvtillit, eller som selv har noen issues?

Anonymkode: 1fb6e...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 8.28, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg hadde prøvd, men vært varsom, for det er som regel ofte en grunn til at folk ikke har hatt kjæreste før, det ser jeg blant både kvinnelige og mannlige bekjente av meg som har hatt veldig få eller ingen kjærester som nærmer seg eller har passert 40. Man skjønner hvorfor hvis man graver litt i dybden, at det er som oftest alltid en grunn. 

Anonymkode: a2804...ab2

Ja slik er det i mitt tilfelle. Jer over 45 og har aldri hatt noen kjæreste. Sjenanse og redsel for fysisk intimitet hindrer meg.

Anonymkode: 76a08...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.1.2018 den 19.03, AnonymBruker skrev:

Særlig. Tenker det er du som ikke har en sjanse på norske kvinner. Du får dikke til Thailand....... 

Anonymkode: 115bb...ab5

Thailendere er fine mennesker. Skjønner ikke hvorfor dere alltid skal bruke Thai jentene som et skjellsord ! 

Anonymkode: 76a08...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Thailendere er fine mennesker. Skjønner ikke hvorfor dere alltid skal bruke Thai jentene som et skjellsord ! 

Anonymkode: 76a08...0c4

Det er egentlig ikke noe galt med de Thailandske kvinnene, men ofte disse mennene som skaffer seg dem.....

Anonymkode: d8867...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja slik er det i mitt tilfelle. Jer over 45 og har aldri hatt noen kjæreste. Sjenanse og redsel for fysisk intimitet hindrer meg.

Anonymkode: 76a08...0c4

Hvorfor har du ikke gjort noe med det eller gjør noe nå?

Anonymkode: c91a7...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2018 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man ha 5 barn med 8 damer?

Anonymkode: e6121...01c

Sikkert en ny app :ironi:

Anonymkode: 49220...f8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Nå har min beskjedne dater tatt kontakt til å treffes. Ble jo hoppende glad. Vi satt og snakka, og jeg spurte om det er noe han lurer på, noe han tenker på om oss, videre planer... osv Han svarte ikke noe. Hverken positv el neg. Og ikke noe videre han visste om, bare at han synes det er veldig koselig å treffes ..... Vet liksom ikke hvordan jeg skal ta det! :( 

Anonymkode: 2ec5d...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...