Gå til innhold

Hvorfor har min "nettvenn" addet kjæresten min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!
Dette er så merkelig håper noen kan svare! Det er ikke en nettvenn i den forstand for vi "kjenner" ikke hverandre, men en som jeg ble kjent med i en felles hobbygruppe på facebook. Han skulle på treningsleir og siden jeg var interessert i samme type leir addet jeg han som venn fordi han sa han ville dele fra dagene på treningsleiren på profilen sin og snap og oppfordret folk som ville se å legge han til.
Vi har skrevet med hverandre max 5 ganger over 3 måneder hvor enten jeg har spurt om noe opplegg på treningsleiren han var på, som svar på en av snappene hans derfra, og hvor han har kommentert på mine snaps at jeg er pen (ca 2 ganger) og spurt hvordan det går. Da har jeg oversett komplimentet og gjort samtalen så kort som mulig.

Jeg poster ofte om kjæresten min på facebook så det er tydelig at jeg har type , og når jeg sa at kanskje jeg blir med på treningsleiren neste gang så var det noe jeg likegjerne kunne sagt til en random jente som skulle dit ikke noe jeg sa for flørt.

Han fyren har lagt til typen min på facebook! Why???  Skal jeg spørre han direkte selv om hvorfor? (de har ikke interesse for samme type hobby og han kan kun ha funnet typen min via min profil)  Wtf??!
Typen har ikke sett det enda selv men jeg så det fra hans profil og siden jeg trykket på notification om ny friendrequest så vet jeg ikke når typen oppdager det selv heller. Burde jeg slette requesten for å unngå drama, eller bare si som det er at jeg aner ikke hvorfor han har addet han og kjenner han egentlig ikke engang. Er redd for at typen skal tro det er lite troværdig , han er så sjalu av seg.
 

Anonymkode: 48e67...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke så rart da, når du fortsetter å være venn med en som sier du er pen, og du selv er då naiv at du tenker at han er som en random jentevenn.

Du er nok i ditt første kjæresteforhold.

Anonymkode: fc65e...d03

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke så rart da, når du fortsetter å være venn med en som sier du er pen, og du selv er då naiv at du tenker at han er som en random jentevenn.

Anonymkode: fc65e...d03

Tenkte det samme. Du gir han håp om at det kanskje kan bli et ligg, selv om du har type.

Anonymkode: 17721...c66

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fortelle typen din der samme som du forteller her, så får kjæresten din selv vurdere hva han tenker.

Jeg hadde ikke likt om kjæresten holdt på slik med random folk, og hadde likt det enda mindre om han hadde skjult ting og slettet venneforespørsel som var til meg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mona123 skrev:

Du får fortelle typen din der samme som du forteller her, så får kjæresten din selv vurdere hva han tenker.

Jeg hadde ikke likt om kjæresten holdt på slik med random folk, og hadde likt det enda mindre om han hadde skjult ting og slettet venneforespørsel som var til meg! 

Du hadde ikke likt det om typen din hadde bekjente som var ... jenter? :klo: Du vet at det er helt normalt i et ikke-kontrollerende forhold?

ts: du dramatiserer noe som er helt udramatisk. Ikke foreta deg noe. Det er intet å foreta seg noe over.

Anonymkode: d1159...618

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke likt det om typen din hadde bekjente som var ... jenter? :klo: Du vet at det er helt normalt i et ikke-kontrollerende forhold?

ts: du dramatiserer noe som er helt udramatisk. Ikke foreta deg noe. Det er intet å foreta seg noe over.

Anonymkode: d1159...618

Dette er snakk om en som sier hun er pen og adder kjæresten hennes som venn. Klart man ikke liker at kjæresten har slike bekjente.

Anonymkode: fc65e...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke likt det om typen din hadde bekjente som var ... jenter? :klo: Du vet at det er helt normalt i et ikke-kontrollerende forhold?

ts: du dramatiserer noe som er helt udramatisk. Ikke foreta deg noe. Det er intet å foreta seg noe over.

Anonymkode: d1159...618

Handler ikke om kontroll. Ser bare ikke vitsen med å ha kontakt med mennesker jeg ikke kjenner som ikke gjør stort annet enn å kommentere utseendet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde at en kamerat av meg spurte hvorfor jeg hadde lagt til søstera hans på facebook, noe jeg aldri hadde gjort.. Vet ikke hva som skjedde der, men kanskje noe av det samme har skjedd her?

Anonymkode: a6eec...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde at en kamerat av meg spurte hvorfor jeg hadde lagt til søstera hans på facebook, noe jeg aldri hadde gjort.. Vet ikke hva som skjedde der, men kanskje noe av det samme har skjedd her?

Anonymkode: a6eec...874

Altså når jeg gikk inn på profilen til søstera så kunne jeg legge henne til som venn, det stod ikke at jeg hadde sendt en venneforespørsel, men jeg fikk skjermdump fra hennes facebook at jeg hadde lagt henne til.

Anonymkode: a6eec...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme. Du gir han håp om at det kanskje kan bli et ligg, selv om du har type.

Anonymkode: 17721...c66

Altså, jeg har ikke skrevet til han etter han var ferdig på den treningsleiren for tre mnd siden. Mens han var der skrev jeg 1 gang til han og det var om opplegget på treningsleiren! Det hyggeligste jeg har skrevet var "ok, høres gøy ut, ha det fint der videre!" Aldri noe hjerter, smileys eller flørt OVERHODET.  Etter det har han kommentert snappene mine på mystory et par ganger, og sagt jeg var pen, og jeg har ikke svart han på det!
Hvorfor i helvete skal gutter få håp om at det kanskje kan bli et ligg når jeg ikke har vist noe som helst seksuell interesse for han, kun profesjonelt i forbindelse med vår felles hobby!?

Det syns jeg er skikkelig dust  i såfall, og enda mer dust at dere mener det er JEG som gir han noe håp her ved å spørre han om treningsleiren. Har unngått å chatte med han om hverdagslige ting og småprat når han har prøvd.
Er det sånn at jenter ikke engang kan være venn med, eller snakke om felles hobby med menn uten at de skal tro at man flørter? psyko verden

Men ok, hvis han er ute etter et ligg, hvorfor adde typen min? Burde han ikke i såfall ligge så lavt som mulig borte fra kjæresten min sin radar? Ja kanskje han er homo for alt hva jeg vet, men sykt om han vil stjele den heterofile kjærsten til en "nettvenn".
Kanskje han bare vil ha masse nettvenner? wtf
 

Anonymkode: 48e67...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde at en kamerat av meg spurte hvorfor jeg hadde lagt til søstera hans på facebook, noe jeg aldri hadde gjort.. Vet ikke hva som skjedde der, men kanskje noe av det samme har skjedd her?

Anonymkode: a6eec...874

Jeg trokke det går an, da må du ha kommet borti adding en gang du sjekket ut profilen hennes eller noe...? Eller kanskje i fylla?

Anonymkode: 48e67...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/15/2018 at 10:06 PM, AnonymBruker said:

Altså, jeg har ikke skrevet til han etter han var ferdig på den treningsleiren for tre mnd siden. Mens han var der skrev jeg 1 gang til han og det var om opplegget på treningsleiren! Det hyggeligste jeg har skrevet var "ok, høres gøy ut, ha det fint der videre!" Aldri noe hjerter, smileys eller flørt OVERHODET.  Etter det har han kommentert snappene mine på mystory et par ganger, og sagt jeg var pen, og jeg har ikke svart han på det!
Hvorfor i helvete skal gutter få håp om at det kanskje kan bli et ligg når jeg ikke har vist noe som helst seksuell interesse for han, kun profesjonelt i forbindelse med vår felles hobby!?

Det syns jeg er skikkelig dust  i såfall, og enda mer dust at dere mener det er JEG som gir han noe håp her ved å spørre han om treningsleiren. Har unngått å chatte med han om hverdagslige ting og småprat når han har prøvd.
Er det sånn at jenter ikke engang kan være venn med, eller snakke om felles hobby med menn uten at de skal tro at man flørter? psyko verden

Men ok, hvis han er ute etter et ligg, hvorfor adde typen min? Burde han ikke i såfall ligge så lavt som mulig borte fra kjæresten min sin radar? Ja kanskje han er homo for alt hva jeg vet, men sykt om han vil stjele den heterofile kjærsten til en "nettvenn".
Kanskje han bare vil ha masse nettvenner? wtf
 

Anonymkode: 48e67...a26

Noen menn fungerer sånn, ja, og det er derfor vi alltid må være ekstra forsiktig med hvilken type oppmerksomhet vi gir menn, selv om vi selv mener at den er harmløs. Noen av de kan raskt bli pågående selv om du har behandlet dem som normale personer

Anonymkode: a5e17...a4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen menn fungerer sånn, ja, og det er derfor vi alltid må være ekstra forsiktig med hvilken type oppmerksomhet vi gir menn, selv om vi selv mener at den er harmløs. Noen av de kan raskt bli pågående selv om du har behandlet dem som normale personer

Anonymkode: a5e17...a4c

Men han er jo ikke akuratt pågående heller, når vi bare har skrevet sammen fem ganger eller noe over 3-4 måneder.
Har aldri oppfattet noe direkte flørt fra han og de chattene vi har hatt har vært fra 2 til 10 linjer og ikke chatting i timesvis eller lange seanser, men ante jo litt når han skrev at jeg var pen - noe jeg blankt overså og ikke svarte på.
Hadde det vært en nettvenn jeg hadde kjent godt og fortalt masse om forholdet mitt til og chattet med i flere år kan jeg skjønne at han adder kjæresten min fordi han følte de er venner pga har kjent meg så lenge, men er da meeeeget spesielt å adde kjæresten min når jeg strengt talt ikke kjenner han engang!

Forstår bare ikke hvorfor, om han har noen skjulte hensikter, vil spane åpenlyst, eller om han bare vil prøve å få seg internettvenner av begge kjønn eller hva som er greia.
Og om jeg burde ta kontakt å spørre han rett ut eller om jeg bare skal overse det

Anonymkode: 48e67...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2018 den 21.31, AnonymBruker skrev:

Altså når jeg gikk inn på profilen til søstera så kunne jeg legge henne til som venn, det stod ikke at jeg hadde sendt en venneforespørsel, men jeg fikk skjermdump fra hennes facebook at jeg hadde lagt henne til.

Anonymkode: a6eec...874

Det er fordi hun tatt screenshot av din venneforespørsel og deretter avvist forespørselen før du gikk inn og sjekket.

Anonymkode: fc65e...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde tenkt at det mest sannsynlige er at han har "snoket" - og det behøver ikke å bety at han er så voldsomt interessert i deg, kan være nysgjerrighet/kjedsomhet e.l. - havnet på typen din som profil og lagt til som venn ved et uhell. Det er faktisk fort gjort å komme bortpå sånt når man er på mobil. Det gir jo ingen mening at han skulle legge til typen til TS fordi han er interessert i henne, hvordan skulle det liksom ha hjulpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Gaea skrev:

Det gir jo ingen mening at han skulle legge til typen til TS fordi han er interessert i henne, hvordan skulle det liksom ha hjulpet...

Nei jeg skjønner ikke det jeg heller. :S  Og tror ikke han er spesielt interessert i meg, vi skriver jo aldri sammen, men kanskje han er interessert i typen min? Eller vil lage noe drama? Eller bare vil se flere bilder av han eller wtf?
Skal mye til å komme borti friendrequestknappen selvom man er på mobil, og gjør man det så trekker man jo forespørselen med en gang.

Har litt lyst til å spørre han rett ut, men er redd det kan høres litt bitchy eller anklagende eller innbilsk ut å ta kontakt kun for å spørre om det :P

Det hele er bare skikkelig rart !

Anonymkode: 48e67...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg skjønner ikke det jeg heller. :S  Og tror ikke han er spesielt interessert i meg, vi skriver jo aldri sammen, men kanskje han er interessert i typen min? Eller vil lage noe drama? Eller bare vil se flere bilder av han eller wtf?
Skal mye til å komme borti friendrequestknappen selvom man er på mobil, og gjør man det så trekker man jo forespørselen med en gang.

Har litt lyst til å spørre han rett ut, men er redd det kan høres litt bitchy eller anklagende eller innbilsk ut å ta kontakt kun for å spørre om det :P

Det hele er bare skikkelig rart !

Anonymkode: 48e67...a26

Nei, det skal jo ikke det. Like lett som å trykke liker på et eller annet du ikke liker, sinnafjes o.l. på kommentarer man bare blar gjennom osv (ser det skjer i grupper jeg er medlem av hele tiden). Jeg har gjort alle de tingene flere ganger og heldigvis fått det med meg og dermed omgjort det, tror jeg hvert fall, men det skjer altså at folk ikke får det med seg.

Jeg hadde ikke "konfrontert" han, det blir veldig rart. Hvis kjæresten din vil spørre han om hvem han er (da gir man han en sjanse til å forklare hvorfor han la til en fremmed) eller noe sånt, så kan han vel det, men det er egentlig ikke verre enn at han ignorerer forespørselen og du sier at du ikke vet hvorfor han ble lagt til. Trenger ikke å tenkes i hjel om ingenting mer skjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
På 15.1.2018 den 18.13, Mona123 skrev:

Jeg hadde ikke likt om kjæresten holdt på slik med random folk, og hadde likt det enda mindre om han hadde skjult ting og slettet venneforespørsel som var til meg! 

Det er forskjell på å holde på med random folk og å ha bekjentskaper innenfor samme hobby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...