Gå til innhold

Samboer sier at jeg har knulla en annen fordi jeg var ute i 2 timer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og samboer krangla mye nå i helgen. Jeg gikk ut av leiligheten fordi jeg ikke orker å være hjemme med dårlig stemning. Kl var ca 21:00 og jeg kom tilbake ca 23:00. Jeg satt på trappa i oppgangen i 2 timer. Da jeg skulle inn igjen, får jeg ikke opp døra siden han hadde låst oppe. Jeg ble så sint at jeg begynte å sparke døra. Da åpnet han døra. Jeg sa til han " hvem er det du tror at du er som tror at du bare kan låse meg ute?" Jeg var så sint at jeg låste døra og dro derifra. 

Forrhistorien her er at vi har vært sammen i 5 år. Nå har vi hatt barn i 3,5 av de 5 årene. I 4 år har samboer vært ute hver helg, hjemme hos venner hver helg, nashpiel, åppe hele natta, sovet hele dagen, forsvinne i 24t. Det ble selvfølgelig krangling og drama hver søndag i 4 år. Han manipulerte meg alle disse årene med å mene at jeg er gal, sykelig sjalu, kontrollerende og at jeg liksom ikke stoler på han. Og da, hveeer gang argumenterte han sin oppførsel med å si at jeg kan også gjøre det samme. INNERST INNI MEG VISSTE JEG ALTID AT HAN IKKE ENGANG HADDE GODTATT HALVPARTEN OM DET HADDE VÆRT OMVENDT. Han tok min nøkkel som tilhører den øverste låsen på døra fordi at jeg ikke skulle låse han ute når han kom og gikk som han ville. 

Så i dag fordi jeg var ute i 2 timer og satt på en trapp. Så tenker han med en gang at jeg holder på med ett eller annet. Og begynner å beskylder meg for å gå ut å pule på andre. Altså han er vel den siste som bør komme med noe sånnt. At han låste meg ute og kommer med sånne beskyldninger var som ett slag i trynet. Ikke selve handlingen. Men at han har manipulert meg i 4 år og tålt oppførselen hans som tråkker over alle grenser. Også behandler han meg på denne måten. Jeg er bare sååå såra. Og sååå ferdig med han. Nå har jeg sjekket inn på ett hotell og bare ligger her å gråter. Og han fortsetter å sende meg meldinger om at jeg fint kan få knulle i nattt. 

Det var hvertfall godt å få skrevet det ned....

Anonymkode: c39cc...562

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du vet godt hva svarene vil bli her, STOR klem til deg! Dette fortjener du ikke. Nå skal du ta barnet ditt å pakke tingene dine, for og så finne noen å snakke med. Det må være så ufattelig vondt, skjønner ikke at du har holdt ut. Fra nå og videre blir det bare bedre <3 

Anonymkode: 0706d...ccf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok pult på andre selv, derfor han reagerer slik på deg nå. Typisk. Han er redd du gjorde det han gjorde. 

Anonymkode: f1a94...3f0

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dere har barn sammen; flytt ut så fort som mulig! 

Du kan få en mann som behandler deg så mye bedre! ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Meadow skrev:

Men, barnet? Har du dratt fra barnet?

Jeg la barnet for å sove kl 20:30 da han bare sover hvis en av oss ligger ved siden av. Etterpå gikk jeg ut som sagt og satte meg i trappa. Planen var jo å gå inn igjen men sånn ble det ikke. Barnet er hjemme å sover. Og samboer er da hjemme. 

Anonymkode: c39cc...562

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer krangla mye nå i helgen. Jeg gikk ut av leiligheten fordi jeg ikke orker å være hjemme med dårlig stemning. Kl var ca 21:00 og jeg kom tilbake ca 23:00. Jeg satt på trappa i oppgangen i 2 timer. Da jeg skulle inn igjen, får jeg ikke opp døra siden han hadde låst oppe. Jeg ble så sint at jeg begynte å sparke døra. Da åpnet han døra. Jeg sa til han " hvem er det du tror at du er som tror at du bare kan låse meg ute?" Jeg var så sint at jeg låste døra og dro derifra. 

Forrhistorien her er at vi har vært sammen i 5 år. Nå har vi hatt barn i 3,5 av de 5 årene. I 4 år har samboer vært ute hver helg, hjemme hos venner hver helg, nashpiel, åppe hele natta, sovet hele dagen, forsvinne i 24t. Det ble selvfølgelig krangling og drama hver søndag i 4 år. Han manipulerte meg alle disse årene med å mene at jeg er gal, sykelig sjalu, kontrollerende og at jeg liksom ikke stoler på han. Og da, hveeer gang argumenterte han sin oppførsel med å si at jeg kan også gjøre det samme. INNERST INNI MEG VISSTE JEG ALTID AT HAN IKKE ENGANG HADDE GODTATT HALVPARTEN OM DET HADDE VÆRT OMVENDT. Han tok min nøkkel som tilhører den øverste låsen på døra fordi at jeg ikke skulle låse han ute når han kom og gikk som han ville. 

Så i dag fordi jeg var ute i 2 timer og satt på en trapp. Så tenker han med en gang at jeg holder på med ett eller annet. Og begynner å beskylder meg for å gå ut å pule på andre. Altså han er vel den siste som bør komme med noe sånnt. At han låste meg ute og kommer med sånne beskyldninger var som ett slag i trynet. Ikke selve handlingen. Men at han har manipulert meg i 4 år og tålt oppførselen hans som tråkker over alle grenser. Også behandler han meg på denne måten. Jeg er bare sååå såra. Og sååå ferdig med han. Nå har jeg sjekket inn på ett hotell og bare ligger her å gråter. Og han fortsetter å sende meg meldinger om at jeg fint kan få knulle i nattt. 

Det var hvertfall godt å få skrevet det ned....

Anonymkode: c39cc...562

Du har gjort rett 😊 Fyren høres umoden ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyv tror at hver mann stjeler. Det er nok så enkelt. Han tror du er utro når han ikke vet hvor du er, fordi når du ikke vet hvor han er, er han utro selv. 

Det viser han jo også i den enkle oppførselen at han for sikkerhets skyld tok nøkkelen din så du ikke skulle kunne låse ham ute, mens den som låser folk ute, jo er han!

Nyt natta på hotell, og bestill en feit frokost på rommet i morgen tidlig. Etter det har du en jobb å gjøre.

Anonymkode: a0728...6c0

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På seg selv kjenner man andre.  Han puler meget trolig rundt selv og tror du gjør det samme.

Og du er fremdeles sammen med denne gjøken av en mann fordi...??

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du har dratt og at du er ferdig med han! Herfra går det bare oppover TS! :klem:

Anonymkode: 3fd77...bb3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gråt deg ferdig, imorgen så trekker du pusten dypt og tenker deg godt om hva du ønsker å gjøre.

Måten han oppfører seg på ville jeg ansett som vært mistenkelig, så han driver nok på det han beskylder deg for...
At noen her reagerer på at du dro fra barnet skjønner jeg ikke, far er kanskje ikke trofast, men det betyr ikke at far ikke kan ta seg av barnet..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var ekskjæresten min også, anklagde meg for sånt hver gang vi kranglet og jeg gikk og skrudde av telefonen.
Jeg gjorde aldri noe sånt, enten gikk jeg en tur alene, eller delte en vinflaske hos en venninde før jeg kom hjem igjen og hadde fått lufta tankene. Beskyldningene kom ut fra det blå men lærte etterhvert at grunnen til at han fikk det for seg var at det var det HAN gjorde hver gang han gikk og skrudde av telefonen i våre krangler....

Blås i meldingene og beskyldningene hans selvom det sårer og provoserer, det er bare nok en måte å manipulere deg på!
Jeg håper du har styrke i deg til å gå fra han for godt etter dette..

Stor stor klem.

Anonymkode: 2ed40...1bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det alle andre her skriver. For en hensynsløs møkkafyr. Husk på at det heller ikke er bra for barnet deres å oppleve denne kranglingen og alt styret, selv om dere ikke er høylytte rundt han så merker han det nok. Så det er best for både deg og barnet deres at du og faren skiller lag nå, for du og barnet ditt fortjener så mye bedre. Men for fremtiden, for barnets skyld: ikke snakk dritt om faren hans, og forsøk å samarbeide så godt som mulig om barnet. Og oppfordre faren hans til å heller ikke snakke dritt om deg. Det er bare skadelig og fører ingenting godt med seg. 

Sender deg en stor klem! Spis en god hotellfrokost i morgen og så tar du det derifra.

 

Endret av BeautyBox
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og samboer krangla mye nå i helgen. Jeg gikk ut av leiligheten fordi jeg ikke orker å være hjemme med dårlig stemning. Kl var ca 21:00 og jeg kom tilbake ca 23:00. Jeg satt på trappa i oppgangen i 2 timer. Da jeg skulle inn igjen, får jeg ikke opp døra siden han hadde låst oppe. Jeg ble så sint at jeg begynte å sparke døra. Da åpnet han døra. Jeg sa til han " hvem er det du tror at du er som tror at du bare kan låse meg ute?" Jeg var så sint at jeg låste døra og dro derifra. 

Forrhistorien her er at vi har vært sammen i 5 år. Nå har vi hatt barn i 3,5 av de 5 årene. I 4 år har samboer vært ute hver helg, hjemme hos venner hver helg, nashpiel, åppe hele natta, sovet hele dagen, forsvinne i 24t. Det ble selvfølgelig krangling og drama hver søndag i 4 år. Han manipulerte meg alle disse årene med å mene at jeg er gal, sykelig sjalu, kontrollerende og at jeg liksom ikke stoler på han. Og da, hveeer gang argumenterte han sin oppførsel med å si at jeg kan også gjøre det samme. INNERST INNI MEG VISSTE JEG ALTID AT HAN IKKE ENGANG HADDE GODTATT HALVPARTEN OM DET HADDE VÆRT OMVENDT. Han tok min nøkkel som tilhører den øverste låsen på døra fordi at jeg ikke skulle låse han ute når han kom og gikk som han ville. 

Så i dag fordi jeg var ute i 2 timer og satt på en trapp. Så tenker han med en gang at jeg holder på med ett eller annet. Og begynner å beskylder meg for å gå ut å pule på andre. Altså han er vel den siste som bør komme med noe sånnt. At han låste meg ute og kommer med sånne beskyldninger var som ett slag i trynet. Ikke selve handlingen. Men at han har manipulert meg i 4 år og tålt oppførselen hans som tråkker over alle grenser. Også behandler han meg på denne måten. Jeg er bare sååå såra. Og sååå ferdig med han. Nå har jeg sjekket inn på ett hotell og bare ligger her å gråter. Og han fortsetter å sende meg meldinger om at jeg fint kan få knulle i nattt. 

Det var hvertfall godt å få skrevet det ned....

Anonymkode: c39cc...562

av egen erfaring så vet jeg at kvinner som sier  at deres menn sier de er gal og ustabil og kontrollerende så stemmer det alltid på en prikk, høres ikke akkurat ut som du er rasjonell , rolig eller dramafri akkurat

men uansett, typen høres ut som en man ikke burde være sammen med, jeg tror neppe du er noe særlig bedre egentlig, det er to sider av en sak og det er sikkert en grunn til at han sier det han sier. Han er nok også selv sykelig sjalu virker det som + dårlig selvtillit

Endret av pewdiepie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, BeautyBox skrev:

Enig i det alle andre her skriver. For en hensynsløs møkkafyr. Husk på at det heller ikke er bra for barnet deres å oppleve denne kranglingen og alt styret, selv om dere ikke er høylytte rundt han så merker han det nok. Så det er best for både deg og barnet deres at du og faren skiller lag nå, for du og barnet ditt fortjener så mye bedre. Men for fremtiden, for barnets skyld: ikke snakk dritt om faren hans, og forsøk å samarbeide så godt som mulig om barnet. Og oppfordre faren hans til å heller ikke snakke dritt om deg. Det er bare skadelig og fører ingenting godt med seg. 

Sender deg en stor klem! Spis en god hotellfrokost i morgen og så tar du det derifra.

 

er du en sånn feminist, flubedist eller hva det kalles ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, pewdiepie skrev:

høres ikke akkurat ut som du er rasjonell , rolig eller dramafri akkurat

Spørs om du hadde vært helt dramafri om du ble utelåst fra ditt eget hjem ved midnatt i Norge i januar. Var flaks hun hadde med penger og id så et hotell slapp henne inn. 

Anonymkode: a0728...6c0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lager dere barn med disse idiotene?

Anonymkode: a5dbf...00e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en idiot. Min eks låste meg engang ute når vi kranglet i fylla. Sto da i bh og truse i 20 minus ute fordi jeg ikke ville ha sex med han. Slå opp! gjør deg den tjenesten 

Anonymkode: 3949c...482

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...