Gå til innhold

Dere menn som er fotballinteresserte. Er det bare fint eller forstyrrende hvis kjæresten gir blowjob når favorittlaget spiller?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstyrrende. Ta det etterpå eller når det er min tur til å ta oppvasken. Hadde til og med kunne bytta ut den blowjoben med å slippe å ta oppvasken.

Anonymkode: b6578...d9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri opplevd det, men høres forstyrrende ut. Men noen forstyrrelser godtar man. Om jeg endelig hadde funnet ei dame som ville berøre meg så kunne hun gjort hva som helst, når som helst. Har ikke akkurat "råd" til å si nei til seksuelle tilnærminger eller berøringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Miklo Velka said:

Har aldri opplevd det, men høres forstyrrende ut. Men noen forstyrrelser godtar man. Om jeg endelig hadde funnet ei dame som ville berøre meg så kunne hun gjort hva som helst, når som helst. Har ikke akkurat "råd" til å si nei til seksuelle tilnærminger eller berøringer.

Om du en gang skulle være heldig: Nevn aldri at du endelig har funnet en dame som vil berøre deg

Anonymkode: 3dce4...36b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Om du en gang skulle være heldig: Nevn aldri at du endelig har funnet en dame som vil berøre deg

Selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker ikke fotball, Blowjobb er kos nesten uansett,

Anonymkode: 4cd3b...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke fotball, men om jeg ser på noe jeg liker veldig godt og følger veldig med på så hadde jeg satt pris på en blowjob uansett. Finnes ingenting på Tv som kan måle seg med en blowjob.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mann men er opptatt av en sport, og hadde IKKE vært i modus til noe seksuelt mens jeg så den sporten på tv. Det ville egentlig vært ganske usmakelig , hvertfall skikkelig irriterende om han begynte å dra av meg trusa og ville slikke meg da. Hvertfall om det var en viktig og avgjørende kamp, ikke hvis det bare var en ubetydelig kamp kanskje.

Anonymkode: 7022f...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke mann men er opptatt av en sport, og hadde IKKE vært i modus til noe seksuelt mens jeg så den sporten på tv. Det ville egentlig vært ganske usmakelig , hvertfall skikkelig irriterende om han begynte å dra av meg trusa og ville slikke meg da. Hvertfall om det var en viktig og avgjørende kamp, ikke hvis det bare var en ubetydelig kamp kanskje.

Anonymkode: 7022f...46b

Så oralsex er like viktig/ tilfredsstillende som en dårlig fotballkamp? Så stusselig da.. for meg er en BJ som CL-finalen hver gang🏆, bare litt oftere heldigvis😃

Endret av Ansagt
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Liverpool spiller er det uaktuelt. Men en blowjob er digg når jeg ser Everton eller Man U tape😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker å gi mannen min oppmerksomhet, men jeg sparer blowjob til pausen. Han hadde nok ikke avvist meg, men vet at han gleder seg til kampen, og lever seg skikkelig inn i kampen. Så under kampen kan jeg lage til litt snack og øl, men la han få tid og slappe av under pausen. Og i pausen kan han virkelig nyte uten at han må dele oppmerksomheten. 

Jeg vet at du spurte bare menn. Men jeg vet at han pleier å sette stor pris på slik behandling engang i blant, så tenkte jeg skulle nevne det.

Anonymkode: 621a2...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terence

Å skulle sitte og se på en gjeng svette, feminine menn under en blowjob høres egentlig bare distraherende ut. For både fotballen og blowjoben. Gå og ta oppvasken først, så kan du komme tilbake under reklamepausen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fillerista

Var fotballinteressert helt til den hotteste dama på studiet tok hånda mi tidlig i andreomgangen, leide meg ut av studentpuben og hjem til seg selv et kvartal unna. Kan kanskje si at fotballinteressen ble drept av en blowjob.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner med at du ikke mener på stadion :) Da måtte det tilfelle vært på "store stå" ;)

Foran Tv'n er det jo bare digg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er så viktig for henne, så kunne jeg nok til nød godtatt det.

Er ikke interessert i fotball, men hadde det vært noe annet jeg fulgte med på, tenkte jeg.

Anonymkode: d49a5...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...