Gå til innhold

Puppekaker


WubWub

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er et eller annet med en halv kropp og kakespader som gir vann i munnen, men jeg tror det skyldes kvalme?

Anonymkode: 74a2f...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er et eller annet med en halv kropp og kakespader som gir vann i munnen, men jeg tror det skyldes kvalme?

Anonymkode: 74a2f...634

jeg har dessverre ikke kompetanse til å fjerndiagnosere kvalmen du opplever i denne anledning

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Vel, ingen så spesielt gode ut, smaksmessig. Men om jeg måtte velge så hadde det vært nr 3. Den var "finest".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og tenkte på om ikke du skulle lage en med pupper og, også vipps! Der lå'n. 

Her ville jeg gått for nummer 5. Kunne eventuelt hatt en penis som på nummer 2, men da i en lysere variant, igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hjärtat skrev:

Satt akkurat og tenkte på om ikke du skulle lage en med pupper og, også vipps! Der lå'n. 

Her ville jeg gått for nummer 5. Kunne eventuelt hatt en penis som på nummer 2, men da i en lysere variant, igjen.

Mistenker at du innehaver særdeles velutviklede synske kapasiteter!

En fin penis, et par flotte pupper og god kake er jo som et kinderegg, du får tre gode overraskelser i ett!

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I denne tråden kan heldigvis ingen bli anklaget for å se på kvinnekroppen som et stykke kjøtt for her ser vi nemlig på den som et kakestykke, bokstavelig talt. nomnomnomnom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...