Gå til innhold

Er det egentlig personer det er "stort" å kapre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er dette et litt dumt og misforstått uttrykk? Har egentlig aldri hørt noen si; "wow!!! Du har virkelig kapret en skikkelig dame!" . Hørte sist når jeg var 16 . Med alderen ser jeg st folk er mindre og mindre spesielle. Da jeg var i tenårene og ung voksen så kunne keg tenke at enkelte rett og slett var mer attraktive enn andre. Mens nå tenker jeg at personlighet er det man egentlig faller for, ikke utseendet i seg selv. Selv om jeg fremdeles tror utseendet kan hjelpe på, særlig hos kvinner. 

 

Anonymkode: da480...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Naturligvis er noen mer attraktive enn andre! Like naturlig er det at det sjelden er slik at én og samme person er den mest attraktive for enhver annen, og vi vektlegger alle forskjellige kvaliteter på forskjellig vis. For å ta mine preferanser som et eksempel: Selv liker jeg menn som heller har nesen i en bok enn pekende utover en fjelltopp, og som er verve og androgyne heller enn kraftige og muskuløse. 

Men likevel: Hvis en venninne av meg blir sammen med en mann som på er vakker både innvendig og utvendig, er intelligent, varm, omgjengelig etc., ja da mener jeg at hun har gjort det innmari bra som har fått slik en attraktiv mann, også selv om jeg ikke hadde ønsket å ha ham som partner selv. 

Anonymkode: 7173a...8d7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg vet virkelig ikke hvor jeg ligger. Kan ta ei bekjent som eksempel. ALLTID humøret på topp, er kjent for sin gode energi, klarer karriere og har vært i langt forhold. Pent utseende, lang og slank. Jeg synes ikke hun har verdens peneste ansikt, men hun blir vel rett og slett attraktiv likevel pga sin væremåte. Altså, utseendet hennes er under kategorien pen, men jeg ville ikke byttet. Vet ikke hvor mange menn som er forelsket i henne, da hun åpenbart har kjæreste som hun elsker..

selv har jeg alltid fått mye oppmerksomhet fra menn fra jeg var 14. Jeg var en litt sånn jente som ikke brydde seg om hvordan jeg så ut på klær eller hår, frem til jeg kom i tenårene. Da ble jeg fryst ut av de andre jentene. Og jeg kan se selv at utseendet er og ble veldig pent. Men keg har et humør som drar ned betraktelig. Nå er jeg 26 og i en slik alder der utseendet ikke er det eneste en vil få beundring for. Er jo bra at jeg er fornøyd med hva jeg ser i speilet, men jeg vil være mer enn et pent ytre. Jeg har aldri vært boksmart og har vanlig jobb og trives. Så jeg kan se jeg er pen, men om jeg er attraktiv vet jeg ikke.

jeg faller sjelden for mennene som har typisk bad guy utseende. Jeg faller mer for en manns personlighet, med greit utseende. Men noen pene øyne kan være nok. 

Anonymkode: da480...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...