Gå til innhold

Asylsøkere betales for å ikke løse ut brannalarmen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke en spøk.

https://www.rights.no/2018/01/asylsokere-far-500-kr-ekstra-i-maneden-for-ikke-a-utlose-brannalarmen/

På Modum ble det utløst falsk brannalarm hele 30 ganger, for å få slutt på problemet bestemte man seg for å gi 500 kr ekstra i mnd for å ikke løse ut alarmen. Å trekke i lønne ble tydligvis ikke vurdert.

Anonymkode: c4e30...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt sykt. I avisartikkelen står det om trusler mot ansatte etc. Jeg bor rett i nærheten. 

Anonymkode: 31976...ea1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skylder på foreldrene jeg. Det står at det er på et mottak for enslige mindreårige. Du må være ganske forferdelig/desperat for å sende barnet ditt helt hit med håp om en bedre fremtid. 

Anonymkode: 24782...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke unger. Det er voksne menn som lyver på alderen sin.

Anonymkode: 653de...4d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje på tide å heller vurdere nivået på integrering i samfunnet og det de møter når de kommer til Norge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi bare skal sende ned et bar atombomber så er vi ferdig med all dritten:vetikke:

Anonymkode: e09be...158

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd mottakene får så overdrevet godt betalt at det ikke er noe problem for dem å gjøre slikt. De som gjør det burde heller blitt plassert på lukket mottak og sendt hjem ved første og beste anledning, siden de åpenbart ikke er i så stor fare at de er takknemlige for at vi tar dem imot.

Anonymkode: 68bad...b55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, lillevennen said:

Kanskje på tide å heller vurdere nivået på integrering i samfunnet og det de møter når de kommer til Norge?

De møter en utstrakt midtfinger og vel som det. Var en film fra Røde Kors om det. Men så det åpenbart for alle med øyne at Norge kommer til å bli balkanisert på sikt. Oslo vil være under innvandrere sin kontroll (stort settt MENA og andre muslimer), og andre områder rundt vil være norske. 

Anonymkode: 24782...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De møter en utstrakt midtfinger og vel som det. Var en film fra Røde Kors om det. Men så det åpenbart for alle med øyne at Norge kommer til å bli balkanisert på sikt. Oslo vil være under innvandrere sin kontroll (stort settt MENA og andre muslimer), og andre områder rundt vil være norske. 

Anonymkode: 24782...430

Godt man ser med åpne og kritiske øyne.. det er på tide å se litt lenger enn egen nese og faktisk tenke at om man er så redd for "overtakelse" så må man tenke integrering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dette burde jo vært prøvd på studenthus også, mest sannsynlig hadde de spart penger på å gjøre det i forhold til å betale for utrykninger når noen har sovnet fra pizzaen sin og lignende. 

Anonymkode: 5cd4c...f72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skylder på foreldrene jeg. Det står at det er på et mottak for enslige mindreårige. Du må være ganske forferdelig/desperat for å sende barnet ditt helt hit med håp om en bedre fremtid. 

Anonymkode: 24782...430

Er krig en god nok grunn til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...