Gå til innhold

Har aldri klint ordentlig med kjæresten. Hvordan begynne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har lenge følt st noe mangler mellom meg og kjæresten. Føler vi mangler litt ømhet. Men så tenkte jeg litt på det og kom på ag vi kliner jo aldri! Kun enkle kyss. Har liksom bare blitt slik. Aner egentlig ikke hvorfor. For med tidligere partnere har jeg elsket å kline mye. Er ikke noe i veien med han, men tror det bare har blitt slik fordi kanskje ikke han har vært like vant til lange kyss? Så har jeg nok bare funnet meg i det uten å egentlig tenke ordentlig over det før nå. 

Men så begynte jeg å tenke. Kanskje vi ikke kliner fordi han synes jeg er dårlig til det? Dårlig ånde? Osv...

Anonymkode: 2204c...869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.1.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Har lenge følt st noe mangler mellom meg og kjæresten. Føler vi mangler litt ømhet. Men så tenkte jeg litt på det og kom på ag vi kliner jo aldri! Kun enkle kyss. Har liksom bare blitt slik. Aner egentlig ikke hvorfor. For med tidligere partnere har jeg elsket å kline mye. Er ikke noe i veien med han, men tror det bare har blitt slik fordi kanskje ikke han har vært like vant til lange kyss? Så har jeg nok bare funnet meg i det uten å egentlig tenke ordentlig over det før nå. 

Men så begynte jeg å tenke. Kanskje vi ikke kliner fordi han synes jeg er dårlig til det? Dårlig ånde? Osv...

Anonymkode: 2204c...869

Er vel bare å sørge for at kyssene blir lengere det? Vis at du har lyst på han. Kan ikke tenke meg at han synes du er dårlig til å kline. Sikkert bare han som ikke er vant til det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...