Gå til innhold

Nu går alt så meget bedre, Høyre det suverent største partiet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva det er, men alt preller av på Erna. 

Mulig hun er flink til å ligge i forkant og styre mediedekningen. Erna gikk i dag raskt ut med unnskyldning til varslerne i Tonning-saken. Bra gjort. Men også smart gjort. Nå er ballen død.

Støre, hva gjorde han? Har han i det hele tatt sagt unnskyld til varslerne i Giske-saken ennå? Eller ble det budskapet pakket inn i en lang melding om andre ting i tillegg? Det gjelder å holde seg til ett budskap, en ting om gangen, i media. 

Anonymkode: eb1b1...abf

Nå var jo ikke Tonning-saken i nærheten så stor i utgangspunktet heller, så da er det lettere å håndtere det. Den hadde helle ikke blitt så stor selv om Erna ikke hadde gjort noe som helst. Det som følge av en kombinasjon at media gikk litt lei av Giske-saken, samtidig som norsk media i større grad har blitt en løgnpresse som kun slår ned på opposisjonspartiene. KCNA (Nord Koreas offisielle avis) hadde blitt imponert. 

Anonymkode: a5b06...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Poltikk er prioritering. Du mener søndagsåpne butikker, billigere alkohol og tobakk er viktig å prioritere? For de fleste er det helt unødvendig.

Anonymkode: 88aab...e4c

Nei, men de har lokket som faen med det, og sikkert vunnet velgere på det. Og ja, andre ting er viktigere, men dette er ENKELT å fikse, noe du åpenbart ikke fikk med deg at jeg formidlet i mitt forrige innlegg.

Anonymkode: 213b6...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...