Gå til innhold

Info på tinder, ff.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann her. 

Jeg vil lage meg ny profil på tinder, da jeg vil søke etter ff, ftw, søndagskjæreste eller hva man nå vil kalle det. 

Damer, hva slags info synes dere jeg trenger på profilen? 

Anonymkode: 369bd...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alder, høyde og skrive rett ut hva du vil og i dette tilfelle vil du bare ha en ff.. 

Anonymkode: a31e1...a24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alder, høyde og skrive rett ut hva du vil og i dette tilfelle vil du bare ha en ff.. 

Anonymkode: a31e1...a24

Signerer dette. Enkelt og greit. Du vil ha en ff så da skriver du det, og høyde, alder og eventuelt penisstørrelse om den er noe å skryte av :)

Anonymkode: a121a...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over (bortsett fra penisstørrelse). Det blir lengre mellom matchene, men det er så deilig når du nesten kan være sikker på at de du matcher med er ute etter det samme. 

Anonymkode: 1292d...0df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv at du er ute etter noe casual og oppgi snapchaten din. Det er mitt ultimate tegn på at du ikke er ute etter noe seriøst. Du kan selvsagt skrive det rett ut, men jeg skjønner hvis du syns det er kleint at alle vet det er det du er ute etter. Tenker type venner og bekjente

Anonymkode: dbcdc...70a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke skriv «ute etter ff» eller noe casual, det øker ikke sjansene dine.

Anonymkode: 3c867...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder, høyde og skrive rett ut hva du vil og i dette tilfelle vil du bare ha en ff.. 

Anonymkode: a31e1...a24

Dette er jentetankegang. Jenter er aldri direkte i tale, så det burde ikke du være heller. Vær ambigiøs i det du skriver. Litt om deg selv, så no slikt som "søker en spontan jente som er klar for et eventyr:P" . Cat string theory - alltid la dem lure litt på hva dine intensjoner er. Hvis du bare kaster hele garnøstet til katten så gidder den ikke leke med det.

Anonymkode: 54ebc...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville faktisk skrevet en helt normal profil, med høyde, barn, fritidsinteresser ol og avslutte med at du ikke er interessert i å stifte familie, men ønsker nye bekjentskaper feks.

Da skjønner man hva du mener, uten at du høres ut som drittsekk, og du fanger opp de som er litt for tilbakeholdne til å innrømme at de egentlig bare har lyst på en ff. Hadde lett sveipet høyre på den, for å ha noen å holde varmen med frem til drømmemannen dukket opp😉

Anonymkode: fae32...c49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke skriv «ute etter ff» eller noe casual, det øker ikke sjansene dine.

Anonymkode: 3c867...096

Nei, la ham heller lure kvinnene til å tro at han er ute etter noe seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lava Anne skrev:

Nei, la ham heller lure kvinnene til å tro at han er ute etter noe seriøst?

Nei, jeg sikter til sjansene hos de damene som ikke er ute etter noe seriøst. Subtil info er tingen.

Anonymkode: 3c867...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg sikter til sjansene hos de damene som ikke er ute etter noe seriøst. Subtil info er tingen.

Anonymkode: 3c867...096

Ah, okei, kanskje du har rett. Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke er på tinder. Skjønner ikke spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...