Gå til innhold

Trenger hjelp av en kreativ og morsom sjel


SKE87

Anbefalte innlegg

Jeg visste ikke helt hvor jeg skulle plassere denne tråden, men tenkte her på humor siden ville være lurt, da jeg har behov for hjelp fra en morsom sjel.

jeg er bedt i temafest - tema er Disney! Kan noen gi meg verdens kuleste ide til hvem/hva jeg kan kle meg ut som! Har lyst til å være den eneste med mitt kostyme. Og gjerne vekke latter og oppstandelse da jeg kommer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yasmin eller Dolly? Det finnes så utrolig mange at du nesten bare må søke på en liste over alle figurene. Du kna jo også være Bambi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Jeg vil tro det er best å være en alle kjenner. Det vil sikkert bli en Elsa eller to der. Så stryk henne. Peter Pan vil og være tatt, samt alle prinsessene og heksene. Lumiere kan være bra, men upraktisk.

Hva med tigergutt, keng, Mary Poppins eller feieren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tips til kostyme, men hva med å danse Langbein-dansen fra "En langbeint film"? Om folk husker den hvor han bruker fisketeknikken sin til å danse. :a034: :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Bayla skrev:

Gini -ånden i lampen, (fra Alladin) kan vekke stor oppmerksomhet og gi mye latter. 😄

Hahahaha! God ide! Men vanskelig å få bra kanskje? har bare et par ukers tid på meg å ordne kostyme.

takk for mange gode forlslag hittil!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- En av de syv små dvergene

- Heksa fra Snøhvit

- En kvinnelig versjon av Kaptein Krok

- Voodoo-fyren fra Prinsessen og frosken

- Ariel,men med det der grove stoffet hun slengte på seg på stranda og så kan du jo ha en gaffel og en fisk i hver hånd

- Cruella deville

- Darla, hun fæle jenta fra Oppdrag Nemo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...