Gå til innhold

Føler det hele er dødfødt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg vet at mange sier alder ikke spiller noen rolle, men jeg syntes det gjør det, spesielt i den situasjonen jeg er i. I julen traff jeg en yngre mann, eller jeg kan vel kalle han gutt, på byn. Han er 18 år gammel og jeg er 30. Vi fant tonen på byn og det ble til at vi møttes flere ganger i julen og har også møttes siden. For meg har dette kun vært en flørt og sex, men jeg merker nå at det mener tydeligvis ikke han. Han kaller meg dama si, sier han er så glad i meg osv. Jeg merker jo at dette blir veldig ubehagelig og vil avslutte all kontakt, men vet ikke hvordan jeg skal legge det frem? 

For helt seriøst, blir det ikke veldig bortkastet å satse på noe med han? Hva kan jeg som 30 år gammel ha til felles med en atten åring? Vi er jo på helt forskjellige steder i livet, jeg har leilighet, jobb og et ønske om barn. Han har ikke en gang fullført videregående..

Anonymkode: 66f4f...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjelpes! Du er 30 og vet ikke hva du skal si til en 18 år gammel gutt? Si nå bare at dette var en feiltagelse og at han må finne en dame på sin egen alder.. 

Anonymkode: 160ae...63b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sikkert den første for han, og han er stolt over det, og derfor kaller han deg dama si.

Du gjør helt rett i å holde tilbake her. Denne gutten har mange år igjen som ungdom, og sikkert på studier, der han skal nyte ungdomstida uten å ha en eldre dame å stå til rette for.

 

Anonymkode: dda56...257

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dere to skriver er helt rett. Han er bare tenåring og har hele livet foran seg, han må få leve ut ungdommen sin og den vil ikke jeg ta ifra han. 

Ts

Anonymkode: 66f4f...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo. Fullstendig bortkastet. Han er ikke ferdig utviklet fysisk engang, og vil ikke forme personligheten sin ferdig før han er rundt 26

Anonymkode: 431d0...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Jeg avsluttet det og sitter her med forferdelig dårlig samvittighet. Prøver å fortelle meg selv at det var det beste. 

Anonymkode: 66f4f...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ha dårlig samvittighet, han er for ung til å forplikte seg.

Anonymkode: ea4c4...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...