Gå til innhold

Kliner dere som har vert i lengre forhold ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kliner av og til, men jeg og mannen har egentlig aldri hatt den helt store kline- kjemien. Jeg synes ikke han er så god når det gjelder klining, så da går jeg ut fra at det ikke er så bra for ham heller. Savner god klining, men har lært meg å leve uten. Det er igrunnen bare to menn jeg har klint med som virkelig ikke kunne kline. Ene var som en helikopterpropell i munnen min, og andre gjør det som om han forsøker en mellomting mellom gjenoppliving og å spise meg. Det er sistnevnte jeg er gift med. :ler:

Men men, man kan ikke få alt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner også mere klining.. 😔 Vi har et suverent sexliv, men det er lite romantikk og spenning utenom sex. Er 35 med barn. 

 

Anonymkode: 7a02b...e41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 år

26 år gammel

3 barn

Råkliner når det passer oss

Anonymkode: 5b3a1...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kliner flere ganger i uka spes hvis det er to dager eller mer siden sex.

Vært sammen snart 2 år. 6 barn, han er 55 jeg 47.

Anonymkode: 17850...608

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 år sammen her. Gift. Vi kliner ikke, men kysser av og til. Jeg er kåtere enn han, så jeg vil kline osv mer enn vi gjør! Jeg er veldig seksuelt frustrert :( 

Anonymkode: c158c...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kliner fortsatt. Vi er i 30-årene og har vært sammen i 5 år. Klining er viktig! Mest under sex, men også en del utenom. Jeg elsker at jeg står og ser feks ut vinduet og så kommer han bakfra og holder rundt meg og kysser meg på halsen og så går det over i klining. Iblant blir det sex av det, iblant bare klining, iblant litt sånn mellomting.

Men jeg savner små ting, som at han stryker meg over håret. Han kysser meg fortsatt i nakken, da... Det hjelper. Men i starten strøk han meg over håret og det var helt magisk, jeg savner det, jeg har sensitiv hodebunn så det var ganske sexy. Men man kan ikke bestille sånt. Kanskje det dukker opp igjen. Og så har det kommet mye fint nytt, feks at han suger tærne mine. Og klininga er vel bare blitt bedre med årene. Jeg skjønner ikke hvordan han gjør det... 😍💞

Anonymkode: 8af72...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært sammen i 8 år og kliner flere ganger daglig. Er 25 år begge to. Ingen barn.

Anonymkode: 01151...dc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 0.06, AnonymBruker skrev:

Hei.

Savner kyssen / klining i forholdet mitt. Dette var det nok av i starten av forholdet men etter 1-2 år avtok det kraftig.

 

Er no 25+ med barn og har vert i samme forhold til 5+ år.

Det blir hovedsaklig kun å kysse godnatt, når en sier hade og i slike anledninger. Og noen småkyss i forkant av sex.

Så klining blir det aldri lengre, kjæresten min mener det er noe en holder på med når en er ung, og er ikke særlig interresert.

 

Lurer på hva andre par som har vert sammen et 5+ år gjør ?

Anonymkode: 1cf46...8b0

Jeg har samme problem. Har vært samboer i 8 år.

Både klining å sex har avtatt dramatisk etter den minste kom for 5 år siden. Nå er det ingenting. Virker som hun synes det er fælt å kysse. Hvis jeg stryker på henne så er ikke det greit heller.

Hvis vi legger oss en kveld å hun sier (noe som er veldig sjelden. 1-2 ganger siste år): skal du ha deg litt eller?

Jeg tenker nøye etter. Etter som du har byttet dusjerutinene dine fra kveld til morgen, så nei. Der har du drept min lyst til det.

Vet snart ikke hva jeg skal gjøre.

Anonymkode: 12e30...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår aldri vært så glad i å kline...... selvfølgelig kliner vi mens vi har sex.

vi kysser hverandre hver dag. Gir hverandre små kjærtegn som å stryk hverandre på ryggen, gjennom håret og gir hverandre en klem flere ganger om dagen. Kysser god natt. Sammen i 23 år

Endret av Trude.lutt
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2018 den 1.27, AnonymBruker skrev:

Vi nusser mest vi også, og kysser mere enn vi kliner under sex. Ja savner litt sånn skikkelig tenåringsklining, men føler også nettopp det når jeg prøver å gjøre det, at vi på en måte er for gamle for det av en eller annen grunn :P

Anonymkode: d327a...839

Finnes ikke noe mer kleint enn tenåringsklining haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender seg fortsatt ja, ikke like ofte som for 25 år siden da.

Anonymkode: 9766b...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...