Gå til innhold

Når sende ut nabovarsel om oppussing?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har kjøpt en rekkehusleilighet med flere naboer på begge sider. Vi skal pusse opp før vi flytter inn, og tenker å sende ut nabovarsel om dette, da det sikkert vil medføre en del støy. Hvor lang tid i forveien bør vi gjøre dette? Borettslaget har ingen retningslinjer for sånt, så det er opp til oss selv.

Anonymkode: 5208e...3d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjorten dager før hvis det er mulig. Minimum ei uke før. Naboer må forvente at det pusses opp når nye folk skal flytte inn i nabolaget. Kjempefint å starte godt naboskap med tydelig varsel og evt. når dere forventer å være ferdig med det som lager støy. Boremaskiner og banking etc. 

Anonymkode: c7542...223

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg regner med dere skal pusse opp på dagtid men dere bør sjekke reglementet for borettslaget for når det skal være ro osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville satt pris på 14 dagers varsel :) 
Men kommer litt an på hva som skal gjøres og hvor lang tid dere forventer bruke. 
Er det rask oppussing som tar 1-2 dager, så holder det lenge med en ukes varsel for min del. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke eller to før. En jeg kjenner ga varsel om at det ville bli flere uker med oppussing, men at de bare jobbet frem til kl. 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...