Gå til innhold

Dine livs kåteste øyeblikk så langt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg, mann, må innrømme at det har vært episoder hittil i livet som har vært mer sexuelt opphissende enn andre. Selvfølgelig er første gang jeg har sex med en jente spesielt, men nervøsitet tok bort litt av kåtskapen. Første gang jeg tok en dame bakfra, er nok en større "højdare", jeg husker det godt, det var ekstremt opphissende, jeg holdt ikke ut lenge for å si det mildt.

Men det jeg tror var mitt livs kåteste øyeblikk skjedde når jeg var en 14-15 år. Jeg hadde vært på besøk hos en kamerat og hans eldre bror hadde fått seg ny dame. Og for et syn, supersexy i svarte, trange bukser, husker jeg. Når jeg syklet hjem begynte jeg å tenke på henne, fikk et vannvittig sug av kåtskap i magen, og nedi buksa kjentes det ut som dynamitt. Jeg syklet forbi en liten skog mellom husene, og blodet bruste mens jeg svingte sykkelen inn til kanten og løp inn blant trærne. Fikk ut redskapen, og en vanvittig sterk orgasme startet med en gang. Jeg sprutet metervis ut i lyngen, lengre og mer enn noen gang før (eller senere). Bena bar meg så vidt. Var livredd noen skulle sett meg da jeg kom til meg selv igjen.

Noen andre som har episoder som skiller seg ut..?

 

 

Anonymkode: 0c028...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da svært...tenåringer og hormoner...ikke lett å være mann.

Anonymkode: 4812d...453

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje da jeg måtte onanere på dass på jobben, for å kunne klare å konsentrere meg.

Anonymkode: 8b3a0...741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først gang en mann ( kjæresten min) fikk meg til å squirte. Det var helt sinnsykt, jeg lå å sprella og vrei meg av overkåthet mens han fingerpulte meg

Anonymkode: 09e6c...e07

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, BiancaH96 skrev:

En gang i mine tidlige tenår da jeg klinte for første gang. Good times. 

Klinte? Reagerte du så kraftig på det?  Minner meg på en episode i tenårene, hvor jeg klinte med ei jente på fest, og hun plutselig begynte å pæse og riste. Men da var jeg en uerfaren, sjenert gutt..

Anonymkode: 0c028...00c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klinte? Reagerte du så kraftig på det?  Minner meg på en episode i tenårene, hvor jeg klinte med ei jente på fest, og hun plutselig begynte å pæse og riste. Men da var jeg en uerfaren, sjenert gutt..

Anonymkode: 0c028...00c

Ja, før det hadde det bare vært et og annet raskt kyss. Jeg rista ikke akkurat, men pusting og pesing ble det. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Det er mange øyeblikk.

F.eks hver gang jeg ser sexpartnere ligger der bundet, og jeg dominerer. De må suge meg, jeg slikker de, eller knuller de. Når jeg ser de vrir seg i nytelse. Da er jeg så kåt at jeg må kjempe for å holde igjen litt til. 

Når jeg er bundet og ikke kan gjøre annet enn å nyte også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klinte? Reagerte du så kraftig på det?  Minner meg på en episode i tenårene, hvor jeg klinte med ei jente på fest, og hun plutselig begynte å pæse og riste. Men da var jeg en uerfaren, sjenert gutt..

Anonymkode: 0c028...00c

Jenter flest blir kåte og klare av å kline, bare et tips. ;)

Anonymkode: 05355...256

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg hadde sex med han som nå er mannen min. Vi hadde møttes en gang når jeg var på reise, men det gikk ca et halvt år før vi traff hverandre igjen. Stemningen hadde bygget seg opp over noen uker, og når dagen endelig kom og vi skulle sees igjen hentet han meg på flyplassen, og vi måtte rett og slett bare stoppe langs veien. Det er noe av det råeste jeg har vært med på.

Anonymkode: b9d4d...198

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fire-fem første hjemmedatene med dama, som alle innebar intens kjemi og flørting som bygget opp til urovekkende deilig sex. For å trekke frem ett øyeblikk og følge opp HI, så må det være den kvelden hun hadde på seg sort skinnbukse og enkelt og greit oste sex i alt hun sa og gjorde.

Anonymkode: 41973...897

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke riktig hva jeg skal velge, en sex-situasjon eller onani-situasjon. I begge deler har det jo vært situasjoner der man har vært sprengkåt.  Som hormonstinn tenåring var man jo kåt på det meste, alt fra inngifte tanter til kompisers mødre og søstre.                       Skal jeg trekke frem noe, må det være min første opplevelse med ei moden/voksen dame mens jeg fortsatt var ung (24).     Jeg blir fortsatt kåt når jeg kjenner duften av den mørke, tunge chanel-parfymen.  Duften hennes og klærne husker jeg helt fotografisk.   Hun hadde svart skinnskjørt og hudfargede stayups, en gråhvit halvgjennomsiktig bluse oppknappet såpass at man kunne se øverste del av  en turkis blonde-bh.   Herregud så hun kåtet meg opp !

Gudskjelov var jeg passe beruset når vi satte i gang. Ikke for full, men akkurat nok til å få dempet meg ned litt. Normalt skulle jeg ha "fyrt av" med en gang, så overkåt som jeg var, men nå kunne jeg holde på litt.                                                                                           Vet ikke om dere tror meg, men dama har født 4 barn, likevel strevde jeg litt i starten med å få ollonet forbi skambenet hennes.     Hjelpes meg så  vill hun ble når hun begynte å slappe av å nyte. Hun "nøt och tjøt"  som svenskene sier. Selv hadde jeg aldri opplevd noe liknende før.

Om det var det at det var litt "forbudt og upassende" med aldersforskjellen som gjorde at det ble så inn i h...... hett vet jeg ikke.          Det at hun var infertil, jeg kunne slappe av å bare tenke på nytelesen spilte vel litt inn.    Hun hadde heller ikke hatt en så viril elsker på en stund.  Alderen tenkte jeg ikke på, men det å ha en dame nesten like gammel som mora di liggende ihopnøstet nesten som et barn på brystkassa di var litt spesielt. Men vi var fort klar igjen etter å ha pustet ut litt. Vi var begge på høyden aldersmessig seksuelt, og sexet grådig og intenst hele natten.

      Dette er hvertfall noe jeg aldri glemmer.                                                                                                                             

Anonymkode: b0deb...934

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke riktig hva jeg skal velge, en sex-situasjon eller onani-situasjon. I begge deler har det jo vært situasjoner der man har vært sprengkåt.  Som hormonstinn tenåring var man jo kåt på det meste, alt fra inngifte tanter til kompisers mødre og søstre.                       Skal jeg trekke frem noe, må det være min første opplevelse med ei moden/voksen dame mens jeg fortsatt var ung (24).     Jeg blir fortsatt kåt når jeg kjenner duften av den mørke, tunge chanel-parfymen.  Duften hennes og klærne husker jeg helt fotografisk.   Hun hadde svart skinnskjørt og hudfargede stayups, en gråhvit halvgjennomsiktig bluse oppknappet såpass at man kunne se øverste del av  en turkis blonde-bh.   Herregud så hun kåtet meg opp                                      Anonymkode: b0deb...934

Har en liknende opplevelse som jeg ble ekstremt kåt av...

En sexpartner som jeg aldri kommer til å glemme, var ei jeg møtte via nettet. Hun var litt over 20 år eldre enn meg (jeg var 26). Vi var litt sjenerte i starten av møtet, men heldigvis fikk jeg tatt mot til meg, og en klem ble til et kyss, og endte i sengen. Vi ble værende i sengen det meste av helgen. Besøkte henne en gang til, noen uker senere. Litt mindre sjenerte da. Hun lå da naken i sengen og ventet på meg. Den kjøreturen dit, da hun lå naken i senga og ventet, var nok et av mine kåteste øyeblikk. Herlig seksuell kjemi med henne :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da en kompis plutselig begynte å runke meg i sekstenårsalderen gjennom en adidas kneppebukse. Han visste at jeg var bifil men jeg visste ikke om han enda. Og grunnen til at jeg husker buksa var fordi han snek hånda inn gjennom ett av hullene i siden etterpå og runket meg mens han spurte om han kunne prøve å suge meg. Hvilket han også gjorde. Flere ganger. Hele kvelden. Har aldri vært så kåt, hadde sædflekker over alt på buksa og genseren da jeg kom hjem. Og slik lærte jeg meg å vaske klær selv også. 

Anonymkode: 45554...127

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 18 år og relativt uerfaren. Hadde kun hatt dårlig sex før. Så ble jeg sammen med en som var noen år eldre. Han passet huset til en kamerat, og jeg kom til ham på kvelden, etter å ha vært ute og spist med noen venninner. Husker jeg satt og tenkte på ham hele tiden mens jeg var med venninnene mine, og ble mer og mer kåt. Hadde så vannvittig lyst på ham! 

Da jeg kom, holdt han på å lage seg noe mat, men jeg var så kåt at jeg bare hoppet på ham. Kneppet opp buksa hans, og sugde ham mens han prøvde å spise.. Så knullet vi som kaniner hele natta. Tror aldri jeg har vært så kåt verken før eller siden. Kunne knapt nok gå dagen etterpå :P 

Anonymkode: fe0a7...9f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/8/2018 at 11:00 AM, AnonymBruker said:

Jeg, mann, må innrømme at det har vært episoder hittil i livet som har vært mer sexuelt opphissende enn andre. Selvfølgelig er første gang jeg har sex med en jente spesielt, men nervøsitet tok bort litt av kåtskapen. Første gang jeg tok en dame bakfra, er nok en større "højdare", jeg husker det godt, det var ekstremt opphissende, jeg holdt ikke ut lenge for å si det mildt.

Men det jeg tror var mitt livs kåteste øyeblikk skjedde når jeg var en 14-15 år. Jeg hadde vært på besøk hos en kamerat og hans eldre bror hadde fått seg ny dame. Og for et syn, supersexy i svarte, trange bukser, husker jeg. Når jeg syklet hjem begynte jeg å tenke på henne, fikk et vannvittig sug av kåtskap i magen, og nedi buksa kjentes det ut som dynamitt. Jeg syklet forbi en liten skog mellom husene, og blodet bruste mens jeg svingte sykkelen inn til kanten og løp inn blant trærne. Fikk ut redskapen, og en vanvittig sterk orgasme startet med en gang. Jeg sprutet metervis ut i lyngen, lengre og mer enn noen gang før (eller senere). Bena bar meg så vidt. Var livredd noen skulle sett meg da jeg kom til meg selv igjen.

Noen andre som har episoder som skiller seg ut..?

 

 

Anonymkode: 0c028...00c

Fint leserbrev.

Anonymkode: c0667...a13

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må være da jeg og min mann elsket på et Berg ute i skogen..

Anonymkode: 4833b...29f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste sexopplevelse, er med han jeg er sammen med nå, utavmegsjølopplevelse, mister fullstendig kontroll, deilig 😀

Anonymkode: d1651...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt kåteste øyeblikk var når jeg og eksen skulle hjem fra Kragerø og det var en lang biltur. Men så begynte han å ta på meg mens han kjørte. Jeg begynte å ta på han. Så kneppet jeg opp buksa hans og runket han. Da ble han så kåt at han stoppet bilen i veikanten og vi knulla helt vilt der i bilen. Jeg ridde han og begge to kom som bare det. Dette var midt på lyse dagen og det var en haug av biler som kjørte forbi 😂 men blir fortsatt våt bare av tanken.

Anonymkode: eb205...48d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekant med min daværende type og bestekompisen hans. Vors og bytur med tung seksuell stemning i lufta, etterfulgt av et særdeles privat nach hvor jeg ble behandla som ei dronning. Ayay..

Anonymkode: 41b1e...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...