Gå til innhold

Enkelte menn irriterer vettet av meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er noen idioter. Å være vennlig er ikke det samme som å vise romantisk interesse. Jeg ser ikke hvorfor det er så mange menn som er helt håpløse her. De virker veldig lite erfarne når det kommer til kvinner. 

Ellers er det jo kanskje tryggere å velge seg mannlige venner som allerede har samboer/kone og er ganske etablert. 

Anonymkode: bfaef...a62

Er ikke tryggere det. De tenker sikkert det samme. TS

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minesveiper
On 1/8/2018 at 9:41 PM, AnonymBruker said:

Tror jeg ble friendzonet av en jeg forelsket meg i, for han ghostet meg i datingen. Vi har mange felles venner, og det gjør direkte vondt. Skulle gjerne hørt han si det, men merket at datingen var sjeldnere og merket på han at han ikke var like entusiastisk, så trakk meg helt ut umiddelbart. Jeg overøste han aldri med meldinger, men ga like mye som jeg fikk. Sånn ca 50/ 50- tanke. Disse vi snakker om, de tror jo tydligvis at de oppnår noe hvis de torpederer. Og jo mindre du svarer, jo flere meldinger får du. Og som du sier, du får dårlig samvittighet i tillegg. De skjønner ikke en gang klar tale.

Anonymkode: 864e2...281

Jeg sluttet å sende snaps tilbake til hun ene som ga meg vennetalen fordi hun sendte ikke noen med direkte spørsmål til meg, og etter 8-9 snaps på samme dag tok hun til slutt hintet. Når hun senere spurte om hva som var greien og hvorfor jeg ikke svarte fikk hun det ærlige svaret fra meg. Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så vanskelig for folk å bare behandle andre med litt respekt. Det koster svært lite å gi et ærlig svar, og det gjør det hele så mye bedre for den andre.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så svaret er som jeg fryktet, unngå vennskap med menn. Unngå de for å unngå ubehag og vær bitch mot mannlige kolleger så de ikke tenker feil. Komplisert verden, men må jo nesten bli sånn. TS

Anonymkode: 864e2...281

Hvor mange mannlige kolleger tilbringer sin tid med deg uten om arbeidstiden? 

Om du mener du har rett, så synes jeg ikke du skal teste deg  selv på om min påstand er riktig. Det er helt greit for meg. Jeg tror faktisk at selv om du vet jeg har rett ville du ikke kommet med en slik innrømmelse, rett og slett fordi det hadde senket din engen kredibilitet. Men test ut så kan du i alle fall være ærlig med deg selv. 

Endret av RoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke tryggere det. De tenker sikkert det samme. TS

Anonymkode: 864e2...281

Nå er det ikke slik at alle menn bedrar partneren sin. 

Anonymkode: bfaef...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Normale vennskap. 

Anonymkode: 864e2...281

At de skal flette håret ditt og vurdere om silkonpuppene er for store med kop 3? Eller hva slags V8 som passer i en blender? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RoH skrev:

Hvor mange mannlige kolleger tilbringer sin tid med deg uten om arbeidstiden? 

Om du mener du har rett, så synes jeg ikke du skal bru deg om min påstand. Det er helt greit for meg. Jeg tror faktisk at selv om du vet jeg har rett ville du ikke kommet med en slik innrømmelse, rett og slett fordi det hadde senket din engen kredibilitet. Men test ut så kan du i alle fall være ærlig med deg selv. 

Mulig du har rett. Vil ikke teste det ut. Primitiv verden. Mister troen på menneskeheten. Ren prevensjon. 

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, RoH skrev:

At de skal flette håret ditt og vurdere om silkonpuppene er for store med kop 3? Eller hva slags V8 som passer i en blender? 

Er du helt tjukk i huet. Mulig dine kvinnelige bekjentskaper har silikonpupper og at det er det du legger i et vennskap. Vi prater om liv,død og dagligdagse ting når vi en sjelden gang treffes. Har nok med jobb. Spørs seff hva slags interesser man har da. TS

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig du har rett. Vil ikke teste det ut. Primitiv verden. Mister troen på menneskeheten. Ren prevensjon. 

Anonymkode: 864e2...281

Neida, du trenger ikke miste troen på mennesker, du kan bare aksepter forskjellen og forholde deg til denne. Jeg jobber sammen med masse kvinner som jeg respekterer rent faglig, jeg har ikke problemer med å omgås og være venner med kvinner jeg ikke finner seksuelt attraktive. Det er bare det at jeg ikke ser noen grunn til og omgås disse om jeg kan velge. Da velger jeg enten og omgås noen jeg finner seksuelt attraktive eller faktisk og omgås noen fra det samme kjønn. Er jeg i et forhold velger jeg bort de jeg finner seksuelt attraktive for å unngå og havne i en situasjon jeg ikke kan kontrollere.  

Tidligere trodde jeg at guttejenter var noe som "damer" som hadde felles interesser som meg, men etter erfaring har jeg opplevd at dette faktisk er kvinner som omgås fortrinnsvis  menn fordi de ikke liker konkurransen fra egent kjønn. De dyrker den seksuelle oppmerksomheten det innebærer og være midtpunktet blant det motsatte kjønn.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 16.16, Jens Even skrev:

Hun ønsker jo heller ikke vennskap. De blir brukt som hobbypsykologer og ubetalt arbeidskraft av henne.

 

Er det sånn du ser på det å være venn med en jente? At du egentlig burde fått betalt fordi det er "arbeidskraft" for deg?
Synd at du ikke kan verdsette jenter som venner, det må være kjipt å være den creepy vennen som forventer ekstra goder utover vennskapet, av vennene sine.

Anonymkode: c4276...ff6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det sånn du ser på det å være venn med en jente? At du egentlig burde fått betalt fordi det er "arbeidskraft" for deg?
Synd at du ikke kan verdsette jenter som venner, det må være kjipt å være den creepy vennen som forventer ekstra goder utover vennskapet, av vennene sine.

Anonymkode: c4276...ff6

Ja men det er jo akkurat dette AB du siterte selv påpekte så jeg skjønner ikke helt hva du er ute etter med å sitere hen og gjenta det samme? :klo:

Anonymkode: 49887...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Er det sånn du ser på det å være venn med en jente? At du egentlig burde fått betalt fordi det er "arbeidskraft" for deg?
Synd at du ikke kan verdsette jenter som venner, det må være kjipt å være den creepy vennen som forventer ekstra goder utover vennskapet, av vennene sine.

Anonymkode: c4276...ff6

Det er nesten så jeg ikke gidder å svare. Dette er så svakt at du faktisk ikke fortjener svar, men det burde være innlysende for deg at jeg prøver å få frem det at det ikke er noe vennskap der fra hennes side heller. Hun utnytter disse mennene, og de vil ha sex. De er like gode. Dette er en typisk kvinnegreie forresten. Å bruke menn for ting og kalle det vennskap fordi de godtar å blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jens Even skrev:

Det er nesten så jeg ikke gidder å svare. Dette er så svakt at du faktisk ikke fortjener svar, men det burde være innlysende for deg at jeg prøver å få frem det at det ikke er noe vennskap der fra hennes side heller. Hun utnytter disse mennene, og de vil ha sex. De er like gode. Dette er en typisk kvinnegreie forresten. Å bruke menn for ting og kalle det vennskap fordi de godtar å blir brukt.

Hva feiler det deg egentlig? Ikke legg ord i munnen min. Du beskylder meg og kommer med usanne påstander om meg som du selv dikter opp.

Jeg har aldri bedt de om en eneste tjeneste. Han som var gammel i forhold til meg, var en som hadde godt betalt for jobben. De andre kompisene er det heller jeg som har hjulpet. Da snakker vi om å renskrive søknad. Har også hjulpet til med å skaffe jobb til søsteren til han andre. Ikke beskyld meg for å være noe snylter for det er så langt fra sannheten du kommer. TS

Anonymkode: 864e2...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umderstreker at jeg egentlig er enig med deg TS (er gutt). Årsaken er vel at du er en hot dame, tipper jeg. Har selv hatt etpar jentevenner i mange år (kun venner), men det krever en mentalitet hos begge og jenter er nok generelt flinkere på venne-fronten (?). Men bare som innlegg i debatten (/overskriften): Skjønner meg altså ikke på enkelte damer som skal/tør irritere menn så ekstremt med sine psykologiske finurligheter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.1.2018 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Sikkert damer som er sånn også. Hvis en dame sier: Jeg er ikke interessert. Vi kan være venner, så betyr det nettopp det.

Har måtte frienzone 5 fyrer, inkludert en eldre mann som hjalp meg med noe arbeid hjemme som ikke skjønner bæret. Alle har jeg sagt at jeg kun ønsker vennskap med, men de sender meldinger hver eneste dag med flørtende innhold eller mye kosedyr osv. Ikke en gang min aller beste venninne er så kontaktsøkende. De har alle bedt meg på date og til alle har jeg sagt at jeg kun vil være venn med de, men de fortsetter å torpedere meg.

Det som irriterer meg mest er at jeg har ansett noen av de som såpass gode venner at jeg kunne snakke om eksen med et par av de. En av de er god kompis av eksen, og enda han er det, så prøvde han seg! Sendte nattakyss en kveld i tillegg til at han plutselig sender meldinger hver dag .Da ble jeg så skuffet. 

Er det umulig for en dame å ha guttevenner? Tom.de jeg ser på som farsfigurer prøver seg hvis jeg er vennelig. Må jeg være en ufyselig bitch for å kunne stole på en mann?Jeg er ikke en så varm person heller. Jeg er bare normal mot de, men siden jeg nå er single skal de liksom være så snille og hjelpsomme og vips vil de mer.

 

 

Anonymkode: 864e2...281

Du er fin dame. Det har sine fordeler og ulemper. Noen fine damer kan være ganske uhøflige av og til, og dessverre ser det ut som om det er det som skal til for å spikre grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...